Löytyiskö keneltäkään hyviä lähihoitaja vitsejä????
Tai sairaankuljetukseen liittyviä??
Lähihoitaja vitsejä
13
15291
Vastaukset
- asiallinen
Kuule "irma" nää on "Pikku-kalle"-vitsejä ei mitään "lääkäri"-vitsejä,joku törppö on vaan laittanut tän paikan nimeks lääkäri
- _irma_
Kuulehan "asiallinen", kyllä täälä sattuu oleen paljon muutakin kuin vaan pikku-kalle vitsejä, jos et osaa lukee!!!! Että älä viitti rutista turhasta.
- __mariska__
_irma_ kirjoitti:
Kuulehan "asiallinen", kyllä täälä sattuu oleen paljon muutakin kuin vaan pikku-kalle vitsejä, jos et osaa lukee!!!! Että älä viitti rutista turhasta.
just! jos et oo huomannu,tänne ihmiset kirjottaa vitsejä,ei kysele niitä muilta! jos et osaa kertoa vitsejä,älä kirjota tälle palstalle ollenkaan! jos lääkäri vitsejä kaipaat,voit lukee niitä muualta!!
- totta!!!!!!
__mariska__ kirjoitti:
just! jos et oo huomannu,tänne ihmiset kirjottaa vitsejä,ei kysele niitä muilta! jos et osaa kertoa vitsejä,älä kirjota tälle palstalle ollenkaan! jos lääkäri vitsejä kaipaat,voit lukee niitä muualta!!
Kyllä te jumaliste ootte lapsellisia ihmisiä!
Ettei oo parempaa tekemistä ku vittuilla toisille jotka ihan ystävällisesti KYSYY tietääkö kukaan sellaisia vitsejä!!!?
HALOO HEI! Painu kotiis kasvamaan tollo! - ...
_irma_ kirjoitti:
"Asiallinen" ei rutissut turhasta.
Tämä on tarkoitettu Pikku-Kalle-vitseille,niin miksi kysyt tommosta asiaa täältä.
Vaikka täällä olisi muitakin vitsejä kun Pikku-Kalle vitsejä,niin sinä voisit fiksuna ihmisenä kirjoittaa oman viestisi OIKEALLE palstalle
- Calle
Mummu: Olipa se sitkiä juustosämpylä. Mutta sain minä sen syötyä.
Lähihoitsu: Voi teitä. Ottakaa ens kerralla mouvikelmu päältä poies!- tere moro osta poro!
mun iskä on lähihoitaja, onneks ei oo viel tollast sattunu.....
- jk
ei löydy
- jk
ei löydy
- jk
ei löydy
Hoitoala kiinnostaa monia. Tässä pieni johdatus alan sanastoon:
1. avohoito: julkinen seksisuhde
2. erikoishoito: seksisuhde tavoitellun kumppanin kanssa
3. hoitohoito: todellakin vain pelkkä seksisuhde
4. hoitovapaa: olla sinkku
5. kertahoito: satunnainen seksisuhde
6. kokeiluhoito: alkuvaiheessa oleva seksisuhde
7. kotihoito: tuoda seksikumppani kotiin
8. ihme hoito: seksisuhde sekopään kanssa
9. perushoito: ks. vakihoito
10. pikahoito: pikaseksisuhde
11. päivähoito: tavataan vain valoisaan aikaan
12. saattohoito: vanhusten seksisuhde
13. shokkihoito: kumppani paljastuu transseksuaaliksi
14. sosiaalihoito: seksisuhde tulonsiirtoja saavan kanssa
15. takuuhoito: tästä seksisuhteesta voi olla varma
16. tehohoito: raju seksisuhde
17. terminaalihoito: seksisuhde lähtöselvityksen virkailijan kanssa
18. tukihoito: sääliin perustuva seksisuhde
19. uskomushoito: suhde esim. homeopaattiin tai pappiin
20. vakihoito, vanha hoito: pitkäaikainen seksisuhde
21. vierihoito: hyvin läheinen seksisuhde
Muuten minä, jos kuka tiedän tämän, koska olen lähihoitaja...- kuolee nauruun
Nää kaikki suomi24 juttupalstat on kyllä surkuhupaisaa luettavaa kun sivun pitäisi olla tarkoitettu esim vitseille niin lapsukaiset vaan haukkuu toisiaan ja väittelee että onko joku vai eikö ole ja yhtään vitsiä ei sivulta löydy???? hahaaa.....todella säälittävää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006168Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031397Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61266