moi kysyisin , kun olette laittaneet tai laitattaneet jouset,oliko vaikee vaihtaa,muuttuko ajo ominaisuus miten neuvoja tarviin oon ajatellu ittekin laittaa jos tiedän kokemuksistanne enemmän autoni on corolla wagon vm.05 kiitti
madallus jouset
13
8948
Vastaukset
- Patrikek
noita ollut, ekassa e12 rollassa tte:n jouset, seuraavassa cobran jouset ja nykyisessä tte:n säädettävä alusta.
tte:n jouset hyvä vaihtoehto jos haluaa maksaa, cobrat muuten hyvät, mutta alusta ei tule ihan niin kovaksi kuin tte:n palikoilla. No säädettävällä saa sitten sellaisen kuin haluaa.
Eihän nuiden vaihto mikään ihmeellinen homma ole, jousi/iskarisetti irti, jousi hieman puristukseen ja mutteri auki. Uusi jousi puristukseen ja tilalle, sitten vaan takaisin paikalleen.
Taka-akseli on helpompi tehdä jos ottaa molemmat puolet pois heti, varsinkin jos uudet jouset ovat huomattavasti lyhyemmät.
Muistathan sitten käydä suuntaamassa renkaat.- J.Trulli
Intraxin -30mm madallusjouset samoin säilyttävät arkimukavuuden, eli ei ajettavuudeltaan kova, vaan enemmänkin arjalaisen napakka orkkisiskarein. Tietenkin voi laittaa myös jämäkämmän iskarin, riippuu mieltymyksistä, tai jopa alustasarjan. Muutoskatsastus on lain mukaan tehtävä myös, Helsingin hintahaarukka 42-65e katsastusasemasta riippuen.
- yks vaan
Moi Juuri 3 viikkoa sitten laitatin samanlaiseen autoon 05 toyota corolla Farkkuun 1.6 vvt-i einbahin pro kitt madallussarjan on sama mitä toyota myi tte sarjaa maksoi 250e asennus 120e toyota liikkessä ja muutoskatsastus 28e tukevoitti alustaa kivasti ja ulkonäkö parani tuolla eibahin madallusjousella on 1000.000 km takuu
- Corolla sedan
Jäikö keula koholle vai onko suhtsuoran näkönen profiili? Mistä hankit nuo?
- koivja41
Corolla sedan kirjoitti:
Jäikö keula koholle vai onko suhtsuoran näkönen profiili? Mistä hankit nuo?
suoraan jäi , katsoppas mun aikaisempia kommenttia madalluksesta varmaan pitää sivua siirtää sieltä löytyy puhelin numero harri häro harline
- kantavuuden
käy kun alunperinkin on niin surkea tosa vakonissa, saako konttiin laitta enää mitään?
- TTKi
Tuota kantavuusjuttua mietin itsekin. HB:ssä kantavuus riittää vakiona ihan kivasti, koska on samaa luokkaa (tai jopa hieman parempaa) farkun kanssa.
Yhtään en haluaisi kantavuutta kuitenkaan menettää, mieluummin päin vastoin.. - Corolla -02
TTKi kirjoitti:
Tuota kantavuusjuttua mietin itsekin. HB:ssä kantavuus riittää vakiona ihan kivasti, koska on samaa luokkaa (tai jopa hieman parempaa) farkun kanssa.
Yhtään en haluaisi kantavuutta kuitenkaan menettää, mieluummin päin vastoin..http://www.koeajo.tv/artikkeli.php?id=408
Itse TV ohjelmassa ainakin kerrottiin että madallusjousien progressiivisuuden takia lastattavuus paranee ja perä laskee vähemmän.
Itsellä kyllä hankinta listalla... - Patrikek
TTKi kirjoitti:
Yhtään en haluaisi kantavuutta kuitenkaan menettää, mieluummin päin vastoin..näkee tuv-papruista (useilta valmistajilta löytyy sivuiltaan), ainakaan kantavuus ei voi laskea perinteisiin nähden, koska muuten ei olisi hyväksyntää. Tottakai virallinen kantavuus pysyy samana, mutta käytännössä kantaa kuormansa paremmin.
- Aatu M
Avensiksessa Eibachit alla
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000000799&posting=22000000010735147 - corollaan
joo moi nyt tilasin jouset , kysyisin mistä kannattaa takaa alkaa kaivaa ylä pään kiinnitystä kontin puolelta vai istuimien puolelta purkamaan verhousta . tilasin einbahit .
- Patrikek
Hb:ssa kontin puolelta, kyllä wagonissakin.
Pohjan kansi pois, kaikki muovilokerot pois,se takaluukun lukon ympärillä oleva muovi pois siis jossa kiinnityskoukut.
Sitte kontin sivuverhoiluja raottaa niin että saa yläpäät näkyviin. Kaksi täytyy avata yläkautta ja yksi alakautta.
Talapenkeille ei tarvitte muuta kuin kaataa selkänojat.
- palle
corolla liftback vm93 ee101 kävisköhän siihen farmari corollan jäykät takajouset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294