neuvoja?

Budapestiin lähtiä

Moi
oonkai itekki menos Budapestiin..kumpi o parempi riika vai Budapest? ja mitä katottavaa o Budapestissä? mitä hintaluokkaa siel on vaatteet ja yleensäki ostettava tavara?entä halvat hotellit?
ja mitkä matkatoimistot myy sinne matkoja edullisia?

4

1753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pasi

Moi!
      Olen ollut molemmissa, ja Budapest on ehdottomasti parempi. Ei Riikassakaan mitään vikaa ole, mutta Budapest jo pelkän kokonsa puolesta on mielenkiintoisempi.
      Itse käyn Budapestissa vähintään kaksi kertaa vuodessa ja teen nykyään kaikki vaatehankintani sieltä, viimeksi tosin kannoin myös stereot käsimatkatavaroissa. Eli siitä voit päätellä hintatasoa.
      Olen muutaman kerran viestitellyt näillä sivuilla, koska vuokraan kahta asuntoani (molemmat yli 70 m2 ja hinta n. 40e/2hlö/yö)Budapestin keskustassa ja ihan mukavasti on ihmiset olleet kiinnostuneita. Jos sinua/teitä kiinnostaa, niin ota yhteyttä ja kerron lisää noista 100 vuotta vanhoissa taloissa sijaitsevista kalustetuista ja täydellisesti varustetuista asunnoista, joissa huonekorkeus n. 4 m.
      Ystävällisin terveisin
      Pasi Pääkkönen
      041-5265140
      [email protected]

• sijoitus pestiin

Minua alkoi kiinnostaa myydä Suomen sijoitusasunto ja ostaa tilalle Budapestista, kun kävin siellä. Hieno paikka ja edullisen tuntuisia asuntoja tarjolla. Itseä kiinnostais lähinnä nuo keskustan vanhat talot.
        nimim:
        sijoitus B

• Pasi
        sijoitus pestiin kirjoitti:

Minua alkoi kiinnostaa myydä Suomen sijoitusasunto ja ostaa tilalle Budapestista, kun kävin siellä. Hieno paikka ja edullisen tuntuisia asuntoja tarjolla. Itseä kiinnostais lähinnä nuo keskustan vanhat talot.
        nimim:
        sijoitus B

Hei!
        Mahtava kaupunki tuo Budapest. Ei ihme, että olet kiinnostunut sijoittamaan sinne. Minkä kokoista, hintaista ja kuinka keskustasta haluaisit asunnon löytää, jos pidän silmät ja korvat auki asian suhteen.
        ;)Pasi
        0415265140

• valtov

Molemmissa on omat hyvät puolensa, Riika on tunnelmallinen pikkukaupunki jossa on kaunis vanha keskusta, Budapestissa on selvästi enemmän nähtävää. Ota halvin tarjouslento Budapestiin netistä, varaa itse hotelli ja taksi kentälle valmiiksi odottamaan sinua, säästät helposti satasia vaateostoksia varten !
      Kuvia Budapestista ja Riikasta:
      http://www.saunalahti.fi/~vavauh/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      148
      13137
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9591
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      94
      9084
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      13
      7705
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      38
      6704
    6. 147
      6124
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      15
      3114
    8. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      391
      1179
    9. Aikuisten säälittävä käytös

Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
      Hyrynsalmi
      7
      1123
    10. YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet

www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutos­neuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl
      Imatra
      84
      980
    Aihe