Venäjän toyterrieri

Trixis

Onko täälä ketään jolla olis venäjän toyterrieriä?

17

3740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Mulla on, ihana lk reilu 2v. narttu! Aivan mahtava pakkaus

      • myös kiinnostunut

        Oletko ostanut suomesta ?
        Osaatko neuvoa kasvattajia, tai kotisivuja kasvattajille.


      • Trixis
        myös kiinnostunut kirjoitti:

        Oletko ostanut suomesta ?
        Osaatko neuvoa kasvattajia, tai kotisivuja kasvattajille.

        Minulla on virosta tuotu koira joka ilmeisesti on venäjän toyterrieri, mutta ihan varmuutta ei ole. Ulkonäkö ja luonne vastaa toyterrierin kuvauksia.

        Aivan ihana luonne koiralla on. Ainoa vähän häiritsevä asia on räksyttäminen.


      • myös kiinnostunut kirjoitti:

        Oletko ostanut suomesta ?
        Osaatko neuvoa kasvattajia, tai kotisivuja kasvattajille.

        tai oikeastaan kaksi Toy kasvattajaa Suomesta.
        Laita kysely minulle maililla [email protected]
        En viitsi kenenkään osoitteita tai puhelinnumeroita laittaa palstalle.


    • legenda

      on minulla toyterrieri narttu koira..

      • Liisumiina

        ku sulla on toyterrieri onko rotu kova haukkumaan vai onko hiljainen ja voisitko lähettää tietoa kyseisestä rodusta koska netistä paljon ei löydy


      • legenda
        Liisumiina kirjoitti:

        ku sulla on toyterrieri onko rotu kova haukkumaan vai onko hiljainen ja voisitko lähettää tietoa kyseisestä rodusta koska netistä paljon ei löydy

        meidän koira ei hauku sisällä lainkaan..paitsi vieraiden tullessa..ulkonakin haukkuu mennessä mutta pihalla on itsekseen ja ei lähde pihalta mihinkään..ei hauku minun mielestä paljoakaan..tosi lapsirakas koira ja kiltti ja tottelevainen..
        kova syömään ja liikkumaan pienestä rodusta huolimatta..tosi kiva rotu


      • Liisumiina
        legenda kirjoitti:

        meidän koira ei hauku sisällä lainkaan..paitsi vieraiden tullessa..ulkonakin haukkuu mennessä mutta pihalla on itsekseen ja ei lähde pihalta mihinkään..ei hauku minun mielestä paljoakaan..tosi lapsirakas koira ja kiltti ja tottelevainen..
        kova syömään ja liikkumaan pienestä rodusta huolimatta..tosi kiva rotu

        Joo kiitos tiedosta...Haluaisin vielä kysyä että voiko koira asua samassa talossa kuin kissa...


      • legenda
        Liisumiina kirjoitti:

        Joo kiitos tiedosta...Haluaisin vielä kysyä että voiko koira asua samassa talossa kuin kissa...

        varmaan sopeutuu jos pienestä opettaa..meillä kyllä naapurin kissat saavat kyytiä kun tulevat pihalle..ja täytyy mennä väliin kun saa pelätä et läppäsee kissat pahasti koiraa!!
        toitsu on kyllä ihana seurakoira..seuraa kaikkialle mukana..autossakin tykkää olla!!
        ei muuta kuin hankintaan vaa..


      • Liisumiina
        legenda kirjoitti:

        varmaan sopeutuu jos pienestä opettaa..meillä kyllä naapurin kissat saavat kyytiä kun tulevat pihalle..ja täytyy mennä väliin kun saa pelätä et läppäsee kissat pahasti koiraa!!
        toitsu on kyllä ihana seurakoira..seuraa kaikkialle mukana..autossakin tykkää olla!!
        ei muuta kuin hankintaan vaa..

        Haluaisin kysyä että tiedätkö mistä saisi halvalla ja registeröidyn toyterrierin halvalla?
        Ja onko niillä paljon hilsettä?


      • legenda
        Liisumiina kirjoitti:

        Haluaisin kysyä että tiedätkö mistä saisi halvalla ja registeröidyn toyterrierin halvalla?
        Ja onko niillä paljon hilsettä?

        en tiedä mistä toyterrierejä sais..mä olen itse saanut koirani lahjana!!
        meidän koiralla ei ole hilsettä lainkaan havaittavissa vaikka talvella on pitenpi karva kuin kesällä...


    • tacu

      itellä on toitsu noin puoltoista vuotias uros..sopii hyvin lapsi perheisiin ...ottanu pentuna jo oman reviirin ,uusia ihmisiä ei kovin helposti päästä lähelle muuta kuin parin päivän totuttelulla..ja silloinkin varoen ..tulee muiden koirien kanssa loistavasti toimeen. vahtii kovasti ..tarvitsee joka päiväleikkiä ja on kyllätodelaälykäs ja oppii kerrasta asioita ...

      • astutus

        Onko jollaikin toy urosta jota voisi käyttää astutkseen. Meillä on pari vuotias narttu ja haluaisin teettää sillä pennut. Koira on venäjän tuonti ja siltä on häntä typistetty joten sitä ei voi käyttää Suomessa näyttelyissä ja rotujärjestö vaatii näyttelytuloksen.


      • jjjjlll
        astutus kirjoitti:

        Onko jollaikin toy urosta jota voisi käyttää astutkseen. Meillä on pari vuotias narttu ja haluaisin teettää sillä pennut. Koira on venäjän tuonti ja siltä on häntä typistetty joten sitä ei voi käyttää Suomessa näyttelyissä ja rotujärjestö vaatii näyttelytuloksen.

        meillä on, mut vuosi 2007, varmaan vanha ilmoitus. Mut jos on tarvetta kirjoittaa tänne [email protected]


      • minulla on toy terri
        astutus kirjoitti:

        Onko jollaikin toy urosta jota voisi käyttää astutkseen. Meillä on pari vuotias narttu ja haluaisin teettää sillä pennut. Koira on venäjän tuonti ja siltä on häntä typistetty joten sitä ei voi käyttää Suomessa näyttelyissä ja rotujärjestö vaatii näyttelytuloksen.

        hei
        minulla on toy uros ja on 3 v ja pitkä turkinien ruskea


    • brilliant

      koira pitää olla sisä siisti,ei ole tarkoitus ostaa mitään näyttely koiraa,ainoastaan seuraksi.olemme iäkkäämpiä ihmisiä,koiramme kuoli vanhuuteen

    • vantaa.........

      hei me asutaa tässä vantalla onko sulla poika terjeri jos on niin ota meihin yhteyttä [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      56
      2960
    2. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1477
    3. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1163
    4. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      63
      1063
    5. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      957
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      950
    7. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      872
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      31
      751
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      748
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      40
      732
    Aihe