Onko kenelläkään saman tapaisia kokemuksia? Olin lähdössä doggini kanssa koirapuistoon ja käväisin kioskilla. Jonottaessani kassalla huomasin ison joukon somaalilapsia autoni ympärillä haukkumassa ja irvailemassa koiralleni. Onneksi koira ei kamalammin autossa hauku mutta oli levoton. Pääsin kassalta ja menin autolle hätistää muksut pois. Takapoksi oli myllätty, kun koira pyöri ympyrää ja otin koiran pois autosta. Siinä välissä alkoi kamala huuto ja lapset juoksenteli pitikn kiskan pihaa vaikka koira oli vieressäni. En sen enempää jäänyt siihen ihmettelemään, vaikka tiedän että koira on heille saastainen eläin. Laitoin koiran paikan kuntoon ja lähdin puistoon. Kotiin tullessa sitten tuli meitä kaksi vanhempaa miestä vastaan ja kysyi olinko ollut kioskilla tänään koiran kanssa. Vastasin että olin. Kyselivät siinä kaikkea huonolla suomella ja kun saivat vastaukset niin alkoivat syytellä, että olin pitänyt koiraa irti ja kiusannut heidän lapsiaan. Minun onneni oli,että paikassa missä kävin kiskalla oli kamera ulkona ja koko tapahtuma näkyi nauhalta. Meinaa kun nämä miehet soittivat poliisit ja soimasi minua rasistiksi. Kenellekkään en pahaa tehnyt ja minulla oli onneksi puhas oma tunto. Nauhan nähtyään miehet olivat aika hiljaista väkeä ja pyytelivät anteeksi ja sanoivat lasten kertoneen asiat toisin. Harmittaa kamalasti koiran ja itseni puolesta kyllä. Yritän välttää kaikkea tuollaista. he jäivät vielä selvittelemään asiaa poliisin kanssa ja me lähdimme kotiin. Mikä ihme siinä on että koiran omistaja on aina rasisti tai jotain? Muutama ihminen on kertonut hieman saman tapaisia tapauksia ja minun pitäisi lähtee harjottelemaan vielä julkisilla liikkumista. Mitenköhän onnistuu tuokin asia sitten??
Katsotaan kun halpaa ....
Yritän olla välittämättä
1
564
Vastaukset
- kuin sinne ..
ollut.Itselle ei ole tullut vastaan,mutta.Käy kurkkaamassa kaupungit/kajaani tällä samalla keskustelupalstalla.Siellä oli joku vastaava vasta, otsikko oli jotain "huuhkajanvaara"?En muista tarkemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k19111154Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t388037Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t1097613Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht57409Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa915802Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus545252Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk155099Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset385042Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k63786SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude272508