Olen menossa tällä viikolla katsomaan
http://www.lahdenkaupunginteatteri.fi/ohjelmisto/musikaalileylajadaniel/index.html
Kerron sitten, mitä mieltä minä olen :D
Onko Teillä mieliPiteitä Tästä :D
(*.*)
™cuccuu™
Lahti / Leyla & Daniel
4
588
Vastaukset
- Nimetön
Tämä sopisi mielestäni paremmin musikaalit palstalle, mutta menköön nyt tässä. :)
Kävin katsomassa Leylan & Danielin pari viikkoa sitten ja kotimaiseksi musikaaliksi oli ihan hyvä. Ei loistava, kuten esimerkiksi TTT:n Suruttomat, mutta ihan katsottava. Petri Kaivannon sävellys oli erittäin hyvää ja paikoin jopa mukaansa tempaavaa. Ohjaajan tilaratkaisut ja asemointi hieman ihmetytti (sen näet sitten itse, kun menet katsomaan), mutta eipä pahemmin muuta negatiivista sanottavaa ole. :)- Ellenix
Leyla ja Daniel on musikaali,
Odotan paljon :D
-kiitos ennakkotiedoista-
-Mie jännitän valtavasti-
Itkettikö sinnuuu...
.. mie oon ihan hullu itkee ...
Onko waara taas .. wollotttaa :D :D - Crais
Ellenix kirjoitti:
Leyla ja Daniel on musikaali,
Odotan paljon :D
-kiitos ennakkotiedoista-
-Mie jännitän valtavasti-
Itkettikö sinnuuu...
.. mie oon ihan hullu itkee ...
Onko waara taas .. wollotttaa :D :DNo eipä pahemmin itkettänyt. Se onkin yksi asia mitä ei musikaaliin mielestäni saatu, eli tarpeeksi koskettavuutta. Muuten oli kyllä ihan ok.
- Ellenix
Crais kirjoitti:
No eipä pahemmin itkettänyt. Se onkin yksi asia mitä ei musikaaliin mielestäni saatu, eli tarpeeksi koskettavuutta. Muuten oli kyllä ihan ok.
mutta en purskahtanut valtoimenaan itkemään.
Siinä kohtaa kun Leylan isä pahoinpiteli vaimoaan ja Leyla lähti kotoaan pois.
Toinen kohta oli kun Leylan ja Danielin äidit lauloivat lapsen kasvamisesta.
Kolmas kohta missä herkistelin oli Leyla "nostettiin" näyttämölle verkossa.
Nautin esityksestä.
Kyllä kannatti !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1832724- 1952227
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1772046- 1721914
Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1261884Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise321725Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,741370Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821354Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1751275Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c801212