Tsakrojen käyttö

Qadesha

Laitetaas nyt tämä vaihteeksi vaikka tänne, vaikka täällä onkin Nesara-mafia...

Taannoin aloin taas syystä tai toisesta fundeerata visioita joita olen saanut edellisistä inkarnaatioistani. Koko ilmiöhän alkoi näin:

>>>19-vuotiaana kun istuskelin iltaa kaikessa maallisessa rauhassa 1. "poika"ystäväni kanssa, kenties tv:tä katsoen, kenties kudoin; näin ja koin yhtäkkiä miten energiavuo manifestoitui eteeni, ja kohdistui suoraan rintaani, sydämeeni. Siitä energia kääntyi 90 asteen kulmaan ja kohosi suoraan päähäni. "Tiesin" välittömästi olevani läsnä tilanteessa jossa rakastettuani poltetaan roviolla edessäni.

Päässäni aistimani "juttu" ei ollut kovin selkeä, sillä en varsinaisesti nähnyt tapahtumaa (kuin osa minua olisi katsonut, mutta osa olisi sulkenut näkemänsä pois liian tuskallisena).

8

1169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qadesha

      Lisäksi vielä tuossa äsken pohdin sitä, että mahtoikohan Opettajani (se joka järkyttävimmässä muistossani poltettiin) laittaa minun sydäntsakraani energiaa niin että kykenin jokusen vuoden niitä tarkkoja kuvia näkemään... Ehkä nuo 3D-visiot suttuisuuksineen ovatkin sitten enemmän "minä itse" -kamaa.

      Lainaenergia loppuu aina joskus. En ole sellaista tässä elämässä pyytänyt, mutta ehkäpä välitilassa on tehty kaikenlaisia sopimuksia...

    • ei vakituista nimimerkkiä

      "Olisikohan niin että olen tässä koko ajan käyttänyt jotain TOISTA TSAKRAA jolla voi myös aistia kuvia, mutta ei samalla tavalla kuin 3. silmällä? Mikähän tsakra mahtaisi olla kyseessä? Sydäntsakra...?"

      Tuossa mielenkiintoinen kirja aiheesta. Löytyy ainakin pk-seudun kirjastoista. (www.helmet.fi)
      http://bokhandel.arwen.no/boker/bok0010.php
      Sen mukaan Ajnachakroja (3.silmiä) olisi 7kpl, kaikki menevät rivissä ylöspäin.
      Sydänchakroja olisi myös 7. Toisaalta kirja "Elämän kukan salaisuus 2" puhuu kahdesta sydänchakrasta. Toinen liittyisi maanpäälliseen rakkauteen ja toinen Jumalalliseen.
      Nämähän ovat vissiin sellaisia "totuuksia" jotka pitää itse kokea, että uskoo..

      Telepaattinen lähetys voi kyllä tulla sydänchakran kautta tai suoraan kolmanteen silmään.
      Kolmanteen silmään suoraan tullessaan vastapuoli voi olla kuka vaan alemmista tai ylemmistä ulottuvuuksista.
      Mutta sydänchakran kautta tullessaan ilmeisesti ylemmistä ulottuvuuksista (suuremmasta rakkaudesta).
      Lähde: www.cosmic-people.com

      • Qadesha

        Ohhoh, onpas niitä tsakroja...

        Kuvittelen että jos ajatellaan energiakehomme ikäänkuin vedeksi, nämä tsakrat olisivat silloin eräänlaisia pyörteitä vedessä, eli eivät mitenkään varsinaisesti erilaista "ainetta" tai olemusta kuin koko energiaolemus, ainoastaan sellaisia energioiden kokoamis- ja muuntamispisteitä vain. - Mutta tämä tosiaankin on vain ajatus, en omaa mittavaa kokemusta tästä asiasta käytännössä. Jotkut tosin, esim. Pekka Ervast muistaakseni, ovat ennenkin sanoneet veden olevan astraalimaailman vertauskuva. (Heti tulee tietysti mieleen että mikähän merkitys kasteella onkaan...)

        Entäpä sitten akupunktio... Vaikuttavatko neulat lukemattomiin tsakroihin joiden yhteyteen...

        Kysymyksiä kysymyksiä. Ehkäpä mietin tuota teoriapuolta liikaakin, kun pääasia olisi vaan nähdä ja kokea.

        Mieheni sanoo että lapsena hänen tietoisuutensa oli hänen rinnassaan, ja sitten kun hän jostain oppi että sen pitäisi olla päässä, hän tunsi miten se NOUSI sinne.

        Minä itse olen aina ollut niin pääkeskeinen että en oikein osaa muuta kuvitellakaan. Toisaalta kun joskus öisin herään siihen että näen huoneeni ilman että silmäni ovat auki, en välttämättä ole samassa kohdassa kuin missä pääni on. Olen sen havainnut siitä että kun myöhemmin olen avannut oikeasti silmäni onkin jokin huonekalu eri asennossa päähäni nähden kuin mistä kulmasta sen näin ilman fyysisiä silmiäni. Ja tämä kuva on aina ollut harmaasävyinen, ei koskaan värillinen.

        Kunpa kaikki tämä johtaisi johonkin konkreettisempaan, eikä olisi vain tällaista haperointia sinne sun tänne!


      • TheOneAndOnly
        Qadesha kirjoitti:

        Ohhoh, onpas niitä tsakroja...

        Kuvittelen että jos ajatellaan energiakehomme ikäänkuin vedeksi, nämä tsakrat olisivat silloin eräänlaisia pyörteitä vedessä, eli eivät mitenkään varsinaisesti erilaista "ainetta" tai olemusta kuin koko energiaolemus, ainoastaan sellaisia energioiden kokoamis- ja muuntamispisteitä vain. - Mutta tämä tosiaankin on vain ajatus, en omaa mittavaa kokemusta tästä asiasta käytännössä. Jotkut tosin, esim. Pekka Ervast muistaakseni, ovat ennenkin sanoneet veden olevan astraalimaailman vertauskuva. (Heti tulee tietysti mieleen että mikähän merkitys kasteella onkaan...)

        Entäpä sitten akupunktio... Vaikuttavatko neulat lukemattomiin tsakroihin joiden yhteyteen...

        Kysymyksiä kysymyksiä. Ehkäpä mietin tuota teoriapuolta liikaakin, kun pääasia olisi vaan nähdä ja kokea.

        Mieheni sanoo että lapsena hänen tietoisuutensa oli hänen rinnassaan, ja sitten kun hän jostain oppi että sen pitäisi olla päässä, hän tunsi miten se NOUSI sinne.

        Minä itse olen aina ollut niin pääkeskeinen että en oikein osaa muuta kuvitellakaan. Toisaalta kun joskus öisin herään siihen että näen huoneeni ilman että silmäni ovat auki, en välttämättä ole samassa kohdassa kuin missä pääni on. Olen sen havainnut siitä että kun myöhemmin olen avannut oikeasti silmäni onkin jokin huonekalu eri asennossa päähäni nähden kuin mistä kulmasta sen näin ilman fyysisiä silmiäni. Ja tämä kuva on aina ollut harmaasävyinen, ei koskaan värillinen.

        Kunpa kaikki tämä johtaisi johonkin konkreettisempaan, eikä olisi vain tällaista haperointia sinne sun tänne!

        Mitä itse olen lueskellut chakroista niin ne ovat, aivan kuten sanoit, energiakeskuksia, joissa energia keskittyy/muuntuu ja ohjautuu eri meridiaaneja pitkin eri puolille energiakehoa.

        Meillä on siis ne 7 päächakraa ja jopa satoja pienempiä chakroja. Esim. jokaisessa nivelessä on chakra kuten myös keskellä kämmentä ja jalkapohjia.

        Esim. Reiki-energiahoidossa aktivoidaan nuo kämmenten chakrat välittämään reiki-energiaa. Hoitaaja sitten antaa energiaa asettamalla kädet hoidettavan kohdan päälle.

        Akupunktiossa taas tökitään neuloja "akupisteisiin" eli meridiaanien risteyskohtiin, jotta energia saataisiin kulkemaan haluttua reittiä pitkin, jotta jokin tukos jossain päin energiakehoa aukeaisi, tai jonnekin päin ohjataan ylimääräistä energiaa, jos vaiva sitä vaatii.

        Kaikki sairaudethan "valuvat" hienommista(kehoista joissa korkeampi värähtely) kehoista kohti tiiviimpiä kehoja, joten fyysisen kehon vaiva voidaan hoitaa hoitamalla esim. astetta hienompaa energiakehoa.

        Onko sinulla ollut ruumiistairtautumiskokemuksia?Tuo yöllinen katsontajuttu on selvästi tapaus, jossa heräät yöllä astraalikehossasi, joka on irti fyysisestä ja vähän eri paikassa, joten kuvakulma on erilainen kuin fyysisen kehon silmillä katsottuna. Tuo on siis aivan luonnollista ja turvallista, sillä jokainen meistä irtoaa nukkuessaan, suurin osa vain ei sitä tiedosta.

        Mitä konkreettista oikein haet? Sinullahan on jo paljon omia konkreettisia kokemuksia näistä henkisistä jutuista, joista monet vain lukevat ja joille vielä useammat vain nauravat.

        -Pete


    • ei vakituista nimimerkkiä
    • SahajaYogi

      Mutta enpä taida seurata tähän kuppilaan sen enempää. Chakrojen ja energioiden suhteen kannatan 100% praktiikkaa ja käytäntöä ettei huvita edes alkaa puhelemaan. Voin antaa itseoivalluksen, ja ihmisestä itsestä on kiinni mitä tuolla energialla tekee. :-)

      Minua kiinnostaa oikeistoradikalismi, joten siirsin tässä ydinosaamisalue-painopisteeni inhoamillesi white trash foorumeille.

      • Qadesha

        Olen havainnut että pesiytyminen tietylle palstalle hyvin pitkäksi aikaa on aina vahingollista. Tulee muistaa että tutkijalla ei ole kotia...


      • SahajaYogi
        Qadesha kirjoitti:

        Olen havainnut että pesiytyminen tietylle palstalle hyvin pitkäksi aikaa on aina vahingollista. Tulee muistaa että tutkijalla ei ole kotia...

        Pääni on täynnä ulsterilaisten lojalistien ja IRA-tukijoiden ja Arkan-ihailijoiden ja tuhannen muun ryhmittymät aggressiivista papatusta siitä että juuri he ovat oikeassa, ja juuri heillä on oikeus tukeutua väkivaltaan ja olla luovuttamatta vaikka sitten taivas ja maa kaatuisivat.

        Ihan yhtä hulluja ovat kuin k-uskovaiset tai joogit. Keinot on kovemmat, ja on keksitty uudet sanat, mutta peli jatkuu; tämä ihmisen elämä ihmeellinen. Minä olen oikeassa ja sinä väärässä, siinä on hulluden nimi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1945
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1423
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe