Mikä tekee Elviksestä niin hiton hyvän ja parhaan? Okei,Elviksellä on liian hyvä ulkonäkö, laulu ääni, karisma ja huumorintaju. Mutta tuntuu,että tuosta listasta puuttuu vielä jotakin vastauksia joita haluan etsiä!! Mikä teidän mielestä on Elviksessä parasta? Onko se yksinkertaisesti kokonaisuus!?!
-TCB-
Onko ajatuksia?
7
480
Vastaukset
- ajatus vain
ehkä se on se ajatus kuinka helposti Elvis olisi voinut jäädä täysin "löytymättä", ja se kuinka kaikki palaset "satumaisesti" loksahti Elviksen kohdalla paikalleen.
- a.v.a
>>>Mikä tekee Elviksestä niin hiton hyvän ja parhaan?>>>
Läsnäolo. - Fan boy .....
No en tiedä.. Itseä ei kiinosta miehien ulkonäkö koska olen hetero ja tykkään tytöistä/naisista!!
Mutta Elviksessä on sitä jotakin erinlaista. Hän on niin oma persoona ja niin erinlainen kun muut tähdet!
Hyvä laulamaan, esittämään ja viihdyttämään!
Elvis luo omanlaisensa Elvis Maailman joka tuo monilla omat jutut!!! - Seiskytälukulainen
Oli oikea ajankohta, riittävä ulkonäkö, lahjakkuutta, tarmokkaat taustajoukot ja kaikenkaikkiaan voimakkaasti nouseva "kysyntä" tämäntyyppiselle uudelle musiikkisuuntaukselle. "Early bird gets the worm"
- elvisfani-ikuisesti
Elvis on kaikkea tuota mitä sanoitte, mutta lisäksi kaiken tuon edellä mainitun lisäksi, Elvis kun laulaa, hän laulaa "vain minulle". Kukaan muu sitä ei osaa tehdä!
- apila94
En mie keksi selitystä. Mut kun katon videoita tai kuuntelen Elviksen levyjä niin en voi ikinä jättää kesken! Elvis on Kingi!!:)
- Cilla
Kyllähän tuo Elvis on jotenkin ihan kuin huumetta. Elvistä on saatava joka päivä jollakin tapaa, minulla nyt yleensä aina on tausta meluna Elvistä. Elvis on vaan sellanen, et jos se saa jonkun mukaan niin siihen sit uppoutuu totaalisesti. Se on vaan yksinkertasesti niin helvetin hyvä..se osaa kaiken!
-TCB-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418