Tietääkö kukaan Joensuuussa asiallista hypnotisoijaa?
Hypnotisoijaa Joensuussa?
9
2532
Vastaukset
- joen..
SOHO.
- waqqqqq
Onko nyt kyseessä oman mainostaminen.. sen verran venkuloita nää maallikkosuggerit on..heh..
ekaksi kysytään on jossain hyvää suggeria ja pian vastataan, että löytyy..
tietty oma napa - anna331
Kyllä Joensuusta löytyy ammattitaitoinen hypnotisoija! Tiedän ihmisten apua saaneen paniikkioireisiin, lentopelkoon, tupakoinnin lopettamiseen ja laihduttamiseen.
Lue hypnoosi Joensuu tai Shy.fi ; suggestoterapeutit. Sieltä löytyy:
Anna- järki käteen
Pikkasen varovaisuutta ja taustojen tutkintaa SHY-Suggestomedian kanssa.
- STOPPPP
Aloitetaan ketju niin, että ekaks kysytään jotain hyvvää suggeria ja pian laitetaan nimi ja puhelinumerot esille.
Hienoa ja salaista mainostamista..
ÄLKÄÄ MENKÖ HALPAAN- Halvalla menee
Juu, vuonna 2005 aloitetaan ketju ja HETI OITIS vastataan perään vuonna 2012?
Hehee.
- Tjaaa
Minkä takia ei sais antaa nimeä ja puhelinnumeroa, kun yksinkertaisella googlauksella "suggestoterapeutti joensuu" nuo kuitenkin löytyy, duh.
- riittiö
nostan
apua unettomuuteen? - huijattu !
varokaa maallikkohuijareita. rahat menee ja häpeä tulee tilalle.
VAROKAA !!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61389- 151379
- 191364
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein151332Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131331Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285