Motorola V171, soittoäänet, akku..

vep

Onko ketään, joka tietäisi vahvistaa epäilykseni että tähän malliin ei pysty tilaamaan soittoääniä ja taustakuvia? Entä onko muita tämän mallin käyttäjiä ja kauanko teillä kestää akku tässä puhelimessa? Itsellä vain noin 2-3 päivää.

4

776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miinapiina

ostin ko puhelimen ja oletusakku kestää kaksi päivää. pidemmän aikaa sen saa kestämään kun käyttää miniajan valoja, ei animaatioita jne. Akunvaihtoon vaan..

Soittoääniä ja taustakuvia kyllä pystyy lataamaan, mutta tarvitset WAPin käyttöön puhelimeesi. Kysy operaattoriltasi. Elisalla minun piti itse laittaa asetukset eikä siltikään toimi...

... mitäs ostin halvan puhelimen..

• miinapiina

ja käännökset ovat konekielisiä tai muuten vaan perseestä, hyödyttömiä ominaisuuksia oli tarpeeksi... ... miksen vain ostanut nokialaista?

• ^^Milla

joo sama juttu mullakin. Akku kestää sen 2 päivää. Ja tilattua en saa :/..oli pakko ostaa kun oli halpa xD

• ^^Milla

Kyllä mulla on sama malli ja en ole saanu tilattua soittoääniä tai taustakuvia. Akku kestää n.2 päivää. aika paska puhelin..mutta etsin vielä linkkejä netistä jos tilata pystyisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      217
      4198
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      69
      2695
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      393
      2401
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2333
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      33
      1572
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      532
      1350
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      95
      1316
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1310
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      76
      1281
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1186
    Aihe