Onko kukaan nähnyt stage -versiota Phantom of the Operasta? Haluaisin niin nähdä itse sellaisen, mutta nope, tietenkään tässä käpykylässä jota Suomeksi kutsutaan ei sitä esitetä... *murjotus* Jos joku on nähnyt, niin viitsisikö kertoa hieman kokemuksesta, ja missä esitettiin ja ketä näytteli jne... ?
Vastaukset 3
- mutta kaveri näki
sen itse pääkallopaikalla eli Lontoossa pari vuotta sitten :) muuta en tiedä kuin että oli aivan mielettömän mahtava kokemus kuulemma. Ja kallis. Olen kateellinen ;)
- Jupiter
Näin Lontoossa ja oli aivan paras kokemus. Suosittelen. Googlaa se niin löydät lisätietoja, näyttelijälistat jne. Osta itsellesi joululahjaksi matka sinne.
- Minä
Näin Broadwaylla, Hugh Panaro phantomina (yksi kolmesta parhaasta kautta aikojen). Uskomaton kokemus - suosittelen. Hyvä korvike on DVDnä myytävä Phantom of the Operan 25 vuotis show Royal Albert Hallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251188
- 701121
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93878- 78782
- 45771
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la39723Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka25658- 67643
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39536- 105521