Tampereella ainakin esitettiin muutamia vuosia takaperin tätä ihanaa musikaalia, jossa oli mm. yksi lempi stage-näyttelijöistäni, Kari Arffman. Kaunis tarina. Onko kukaan muu sattunut näkemään kyseessä olevaa näytelmää?
Erikoisesti nautin giljotiini -biisistä näytelmän aikana.
Punainen neilikka
6
681
Vastaukset
- Crais
Kyseessä on musikaali, eikä näytelmä. Joka tapauksessa. Neilikka kuuluu suosikkeihini ja kävinkin sen täällä Tampereella katsomassa silloin yhdeksän kertaa. Arffman on myös minun lempparinäyttelijöitä jo vuosien takaa ja menenkin taas katsomaan häntä Kotkaan. :)
- Christine Daaé
Kotkaan? Mikäs siellä pyörii? Itse kävin katsomassa Neilikan vain kaksi kertaa. Mutta kyllä, musikaali siis, mutta kyllä sitä voi näytelmäksikin kutsua, jollain tasolla. ^^
Arffmanin ääni on mahtava. Se jäi parhaiten kyllä päähän. - Crais
Christine Daaé kirjoitti:
Kotkaan? Mikäs siellä pyörii? Itse kävin katsomassa Neilikan vain kaksi kertaa. Mutta kyllä, musikaali siis, mutta kyllä sitä voi näytelmäksikin kutsua, jollain tasolla. ^^
Arffmanin ääni on mahtava. Se jäi parhaiten kyllä päähän.Käyppä Kotkan KT:n sivuilla. Ja ei, musikaalia ei voi eikä pidä kutsua näytelmäksi!
- Susanel
Mä kävin katsomassa Neilikan Tampereella silloin joskus - ei nyt niin kauan sitten. Erityisesti siitä jäi mieleen musiikki: biisit eivät olleet mulle entuudestaan tuttuja, mutta silti ne jäivät mieleen soimaan. Eivät luultavasti ihan helppoja esittääkään.
Harvoin musikaalit mua erityisesti lämmittää, mutta Neilikasta jäi kyllä ihan hyvä fiilis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1345632
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2464138- 91745
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1541008- 90923
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64923Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917- 82821
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei110792- 40786