2.1 kaiuttimet alle 50 euroa

julle

Suositelkaapas jotain alle 50 euron 2.1 -kaiuttimia!

Onko Altecin kaiuttimista myönteisiä kokemuksia?

Olen itse harkinnut Creativen Inspire 2.1 P380 -settiä. Millaisia tuntemuksia kyseinen kaiutinsarja herättää?

6

9753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaiuttimet

creativen 2.1 tarkempaa mallinumeroa en muista, ostin anttilasta (59,90) ja harvoin olen ollut ostokseen yhtä tyytyväinen..

• Erkko

Mulla on juurikin Creative Inspire P380 sarjalainen ollut käytössä jotain vajaan vuoden verran. Muuten hyvä, mutta basso on hieman liian suurella. Tai ongelma johtuu asettelusta. Basso-kaiutin on ATK-pöydän alla, joka lisää tietysti basson tuntua. Basson vahvistus on säädetty minimiin, mutta tuntuu (omasta mielestäni) liian suurelta.. jymistää liikaa omaan tottumukseen, varsinkin jos katsoo elokuvaa hieman kovemmilla äänillä.

Muuten ei ole mitään moitteen sanaa. Tyylikkäämpi muotoilu olisi plussaa ja boonusta, mutta ruma olen itsekin. =D

• Logitech z3

Jos haluat nauttia kunnon äänistä peleissä että musiikissa pc:llä sijoita kunnon pakettiin ja hankin 79€ Logitech Z3 sarja. Siinä on 40watin subbari ja todellakin jos Creativen Inspire 2.1 P380 vertaa niin ero kun yöllä ja päivällä.

itselläni oli Creativen Inspire 2.1 P380 kunnes so hajosi itsekseen poltti sulakkeen oli mennyt kondensaattori oikosulkuun, ostin uuden sarjan Logitech Z3, se pieksää laadullaan ja äänellään monet muut kalliimatkin sarjat hinta ei ole kuitenkaan kamalan iso 79€. SUOSITTELEN! ko. sarja sai tuoreimassa mikrobitissä 4 tähteä 2.1 sarjojen testissä. kaukosäädin on isolla potentio metrillä varustettu subbarissa on oma säätö, johdot on siististi tehtaalla niputettu käyttöön otto on helppoa.

• julle

Täytyy tutustua. Tollanen 29 euron lisä budjettiin ei vielä taloutta kaada, jos sillä saa sen edestä laatuakin.

• mulkero

jeps, juuri ostin itsekin logitech z-3, ja hyvältä kuulostaa/tuntuu/näyttää. noita ei tarvitse hävetä.. maksoin niistä kylläkin 89 e :/

• Z-3 jeejee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2841
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1719
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      146
      1694
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1476
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      72
      1430
    6. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      325
      1318
    7. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      18
      1211
    8. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      68
      1061
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1032
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      995
    Aihe