2.1 kaiuttimet alle 50 euroa

julle

Suositelkaapas jotain alle 50 euron 2.1 -kaiuttimia!

Onko Altecin kaiuttimista myönteisiä kokemuksia?

Olen itse harkinnut Creativen Inspire 2.1 P380 -settiä. Millaisia tuntemuksia kyseinen kaiutinsarja herättää?

6

9769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaiuttimet

creativen 2.1 tarkempaa mallinumeroa en muista, ostin anttilasta (59,90) ja harvoin olen ollut ostokseen yhtä tyytyväinen..

• Erkko

Mulla on juurikin Creative Inspire P380 sarjalainen ollut käytössä jotain vajaan vuoden verran. Muuten hyvä, mutta basso on hieman liian suurella. Tai ongelma johtuu asettelusta. Basso-kaiutin on ATK-pöydän alla, joka lisää tietysti basson tuntua. Basson vahvistus on säädetty minimiin, mutta tuntuu (omasta mielestäni) liian suurelta.. jymistää liikaa omaan tottumukseen, varsinkin jos katsoo elokuvaa hieman kovemmilla äänillä.

Muuten ei ole mitään moitteen sanaa. Tyylikkäämpi muotoilu olisi plussaa ja boonusta, mutta ruma olen itsekin. =D

• Logitech z3

Jos haluat nauttia kunnon äänistä peleissä että musiikissa pc:llä sijoita kunnon pakettiin ja hankin 79€ Logitech Z3 sarja. Siinä on 40watin subbari ja todellakin jos Creativen Inspire 2.1 P380 vertaa niin ero kun yöllä ja päivällä.

itselläni oli Creativen Inspire 2.1 P380 kunnes so hajosi itsekseen poltti sulakkeen oli mennyt kondensaattori oikosulkuun, ostin uuden sarjan Logitech Z3, se pieksää laadullaan ja äänellään monet muut kalliimatkin sarjat hinta ei ole kuitenkaan kamalan iso 79€. SUOSITTELEN! ko. sarja sai tuoreimassa mikrobitissä 4 tähteä 2.1 sarjojen testissä. kaukosäädin on isolla potentio metrillä varustettu subbarissa on oma säätö, johdot on siististi tehtaalla niputettu käyttöön otto on helppoa.

• julle

Täytyy tutustua. Tollanen 29 euron lisä budjettiin ei vielä taloutta kaada, jos sillä saa sen edestä laatuakin.

• mulkero

jeps, juuri ostin itsekin logitech z-3, ja hyvältä kuulostaa/tuntuu/näyttää. noita ei tarvitse hävetä.. maksoin niistä kylläkin 89 e :/

• Z-3 jeejee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      159
      5537
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3283
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      256
      3232
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2708
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1854
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1625
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1596
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1467
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23