Ikää on kertynyt jo 21v ja olen vieläkin neitsyt. Itseasiassa, en ole koskaan edes seurustellut!
En mielestäni ole mitenkään ruma, mutta en mikään Tom Cruisekaan. Kuntoilen ja omaan ihan hyvän kropan leveine olkapäineen ja pyykkilauta vatsoineen. Joten en usko että se on mitenkään ulkonäöstä kiinni.
Luonteeltani olen taas aika ujo kiltti poika. En tupakoi tai juo enkä muutenkaan harrasta typeryyksiä. Myönnän, en ole mikään maailman sosiaalisin bilehile, joten kai siksi minä en ole tyttöjä saanut. Mutta en minä mitään biletyttöä ole etsimässäkään. Olen itse aika kotikissa, nääs.
Rehellisesti sanoen minä melkein "pelkään" tyttöjä. Jos joku tyttö tulisi ja pussaisi niin minä varmaan jäätyisin paikoilleni ja olisin ihan täysin tytön hallinnassa.
On todella masentavaa kun lukee nuorten kokemuksia seurustelusta ja seksistä kun itse ei ole mitään kokemusta. Minä ajattelen seksistä vieläkin kuin pieni teinipoika joka salaa katselee isin tyttölehtiä punastellen ja hämmästyneenä. Nuoret ne taas on jo kokeneet kaiken mitä minä vasta näen lehdessä.
Ja se minun tapauksessa on aika hankalaa että minä nimenomaan haluaisin alkaa seurustelemaan tytön kanssa joka on vielä neitsyt. Nimittäin minua suoraan sanoen pelottaa alkaa harrastamaan seksiä sellaisen kanssa joka jo osaa homman, se olisi tosi noloa minulle. Haluaisin että kun me molemmat oltaisiin neitsyitä niin voitaisiin yhdessä opetella miten homma toimii. En halua että tyttö se vaan nappaa kalustani ja sanoo että näin tehdään ja aletaan pumppaamaan ja minä ihmettelen että mitä tapahtuu.
Jos näen jonkun söpön tytön niin alan punastelemaan ja vilkuilen häntä, mutta katse painuu nopeasti maahan jos hän katsoo takaisin. Sitten taas kurkkaan ja ajattelen "Tule tänne, tule tänne, tule tänne..." mutta eihän se tule. Ja sitten minun onnellani takavasemmalta astuu joku karju joka menee tämän tytön luo ja kaappaa hänet mukaansa, masentavaa.
Olen netistä jonkin verran yrittänyt etsiä tyttöä, mutta siinä on liikaa ongelmia minusta joten en enään etsi netistä ketään. Ensinnäkin, minä haluan AINA tietää miltä tämä netissä tavattu tyttö näyttää. Tietty minäkin aina näytän oman kuvani taas tytölle. Mutta useimmiten sieltä tulee täysiä feikkikuvia. Ja toiseksi, suurin osa on pelkkiä valehtelijoita ja feikkejä.
Todella noloa olla tällainen luuseri, 21v jolla ei mitään kokemusta tytöistä, seksistä tai edes tytöistä ihan vaan kaverina. Minulla ei nimittäin ole ollut koskaan tyttöä ihan kaverinakaan, kaverini ovat aina olleet poikia, kokonaiset kolme kappaletta koko elämässä.
21v ja neitsyt ollaan
29
5126
Vastaukset
- poika_18v
Itse olen 18 vuotta ja tarinasi kuulostaa kuin päiväkirjaltani! Kaipa se ujous sitten vuosien varrella katoaa ja sosiaalisuutta tulee lisää, ainakin toivon niin...
- Anskuttaja246
Todella kiva kuulla että joku on järkevä ja odottaa sitä oikeaa =) Olisi ihana tutustua tommoseen mieheen.. Nimittäin tykkään ujoista "naapurin" pojista ;)
- Peach
Ensinnäkin, et sinä ole mikään luuseri jos sinulla ei ole kokemusta tytöistä. Se on epäreilua miten joitakin vaan onnistaa ja ihmiset löytää kumppanin. Mutta eikös se ole parempi odottaa jotain ihanaa jonka kans saa olla pitkään, ku että takana olisi monta epäonnistunutta ja lyhyttä suhdetta? Nuorempana aina on niitä lyhyitä ei-niin-vakavia-suhteita, joista ei oikeastaan jää mitään hyvää käteen.
Ujous pojilla on aina söpöä, mutta sekin kannattaa välillä unohtaa. Oletko koskaan ottanu itseä niskasta kiinni ja menny juttelemaan tytölle? 20v tyttöjäki on jotka on vielä neitsyitä, mutta onko sillä nii väliä jos selvität muijalle tilanteen, että olet vielä neitsyt. Kunhan tyttö ymmärtää, ja voi auttaa ja opettaa sinua. Sitäpaitsi pienet mokat seksiä harrastaessa ei haittaa mitään, ihanaa se on silti jos oikeasti välittää toisesta. Eikä seksiä kannata pitää suorituksena... Voisin lyödä vaikka vetoa, että pian löydät jonkun. Ei saa menettää toivoa ja aina kannattaa yrittää! Kaikkea hyvää sinulle.- kaunis neiti
Sä et oo luultavasti saanut ketään, koska oot niin sisäänpäinsuuntautunut, katsot maahan jos joku tsiigailee sua jne...Sä pyytelet anteeks olemassaoloasi. Ehkä susta voisi kiinnostua joku samanlainen ujo tyttö, mutta mites te voitte tutustua, kun kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta? Ei tosin kannatakaan mennä väkisin mitään iskurepliikkejä sössöttämään, menee sitten kun tulee sopiva tilaisuus, ja on oikeesti toiselle jotain sanottaaa, eikä tartte väkisin keksiä. Kyllähän se näin on, että nopeat syövät hitaat, ja rohkeat syövät ujot. Sun pitäs miettiä miks oot niin ujo, haluatko olla? Jokainen voi muuttua ja rohkistua jos haluaa, se vaatii vaan lujaa tahtoa, ja sitä, ettei enää jaksa välittää, mitä muut ajattelevat...erilainen elämä vois olla sullakin, jos haluaisit ottaa ittees niskasta kiinni.
- 4th floor
Kappas! Kohtalotovereita! minäkin kuvittelin olevani ainoa yli 20v neitsytmies =)
No joo. Tosiasia on se, että suurinta osaa 16-25v tyttöjä kiinnostaa juuri sellaiset ns. "rentut" ja "pahikset", villit pojat, joita he sitten kuvittelevat söpöissä mielissään kynenevänsä muuttamaan - luonto on ihmeellinen! - kunnes saavat itsekin pari kertaa turpaansa oikein kunnolla. Jotkut eivät usko vielä sittenkään... Kilteissä ja kunnollisissa miehissä ei ole mitään särmää ja tarttumapintaa heille...? Kiltit miehet alkavatkin kiinnostaa vasta sitten kun he ovat yh:jia tai kun älliä viimein on tullut sen verran päähän, mikä tapahtuu siinä 25-30v. Luonto ON ihmeellinen! =)
Tämä siis koskee enemmistöä, ei kaikkia tietystikään. Valitettavasti minäkään en ole löytänyt vielä ns. kunnollista typyä noiden sinkoilevien "harppuunoiden" joukosta. Mutta vähät siitä. Niin kuin eräskin jo sanoi: ei neitsyydessä mitään ihmeellistä ole. Itse asiassa se on vain vastuullisen ja terveen miehen tavaramerkki - joskin hieman liian aliarvostettu. Ja kyllä minä tosiaan katson kenelle minä sen annan!- SilentDark
"Kilteissä ja kunnollisissa miehissä ei ole mitään särmää ja tarttumapintaa heille...?"
Olen samaa mieltä tuosta. Naisia on vaikea ymmärtää..
Hmm.. Hieman offtopiccia, mut liittyy aiheeseen: pohdin et kannattaisko olla salaperäinen, mut kuitenkin sosiaalinen naista kohtaan. ehkä jopa hieman "pahis". Juttelis ja flirttailis tytölle ym, mut ite ei paljasta kaikkia valttikortteja.. Eli siis toimia silleen, ettei kerro itsestään paljoa, vaan antaa tytön kertoa itsestään ym. Mut kuitenkaan tuppisuu ei saa olla. Esittää niinku kiinnostusta tytön juttuihin ym..
Tällä tavalla tytön kiinnostus vois herätä(?)
Kiehtooko tietynlainen salaperäisyys naisia? - ....
ihanku to muka pitäs paikkansa....!!! no ehkä osittain mutta ei tytötkään(16-25)oo mitään sinkoilevia harppuunoita ja jos joku haluu miulle turpaan antaa ni se saa takas... helvetti soikoon!!!
- notsobad17
SilentDark kirjoitti:
"Kilteissä ja kunnollisissa miehissä ei ole mitään särmää ja tarttumapintaa heille...?"
Hmm.. Hieman offtopiccia, mut liittyy aiheeseen: pohdin et kannattaisko olla salaperäinen, mut kuitenkin sosiaalinen naista kohtaan. ehkä jopa hieman "pahis". Juttelis ja flirttailis tytölle ym, mut ite ei paljasta kaikkia valttikortteja.. Eli siis toimia silleen, ettei kerro itsestään paljoa, vaan antaa tytön kertoa itsestään ym. Mut kuitenkaan tuppisuu ei saa olla. Esittää niinku kiinnostusta tytön juttuihin ym..
Kiehtooko tietynlainen salaperäisyys naisia?No enpä pahemmin tiedä muuten, mutta ehkä toi "salaperäisyys" vois olla ihan kiva.. kunhan ei liikaa yritä. Ja ei missään nimessä esittämistä! Mä haluisin ainakin tietää alusta alkaen suurinpiirtein millanen ihminen on ettei sit pety kun ei ookaan se "esitetty rooli". Tosin öö..eipä oo paljon kokemusta kun ainoot kaverit poikina on serkut ja yks kirjekaveri jota ei oo ikinä nähny.. Oon tyttö siis.
Ja ei sillä neitsyydellä mikään kiire ole, todellakaan.Ujona itsekin tiedän, että kannattaisi rohkaistua ja mennä vaikka puhumaan kiinnostuksen kohteelle jos hyvä mahdollisuus olisi.. Enpä ole kuitenkaan tainnut itse vielä toimia ohjeeni mukaan.. - Tyttönen 20v
SilentDark kirjoitti:
Kiehtooko tietynlainen salaperäisyys naisia?Ehkä!
Ei kyse ole siitä, että tytöt ei kilteistä tunnollisista pojista välittäis vaan enemmänkin siitä, että moni tyttö odottaa että poika tekee sen aloitteen. Voi olla hyvinkin mahdollista, että moni tyttö on ollut kiinnostunut teistä, mutta ei oo vaa uskaltanut tulla puhumaan. Itse en ole mitenkään ujo muuten, mutta en missään nimessä lähde tekemään aloitetta tässä suhteessa.
Vaikka ootte ujoja ei kai te uskallatte mennä puhumaan tytöille, jotka vaikuttaa kiinnostavilta. Ei heti ensimmäisenä tarvii mennä kertoo, ett on kiinnostunut mutta voi puhua vaikka säästä yms. perus asioista, osoittaa kohteliaisuutta esim. pitämällä ovea auki jnee. Jos tyttö on kiinnostunut susta asia lähtee eteenpäin helposti ja myöhemmin voi vaikka pyytä treffeille sitten kun on tuntenut jonkun aikaa.
- syksytyttö
Kirjoituksestasi päätellen olet todella fiksu ja kuulostat todella mukavalta tyypiltä :) Ihmettelen suuresti, miten voit olla vapaalla jalalla vielä.
On ehkä osittain totta, että sosiaalisuus vaikuttaa jonkin verran suhteiden syntymiseen. Ja tuuri. Mukavien kommelluksien kautta saattaa yhtäkkiä olla oma kulta kainalossa (minun tapauksessa minä kullan kainalossa).
Epäilen juomattomuutesi ja tupakoimattomuusi olevan osittainen syy, miksi tytöt eivät ole huomanneet kaltaistasi aarretta. Et todennäköisesti käy paljoa paikoissa, joissa liikkuu tyttölaumoja, kuten esimerkiksi baareissa. Älä ala muuttaa itseäsi tyttöjen takia! Onnellinen suhde perustuu siihen, että kumpikin osapuoli voi olla omaitsensä. Ei kukaan jaksa esittää kauaa jotakin muuta kuin todellisuudessa on. Jos joku ei ns. hyväksy elämäntapojasi, se on silloin hänen ongelmansa! Ansaitset parempaa.
Miehille asetetaan paineita, koska useimmat tytöt odottavat miehen tekevän aloitteen. On kuitenkin muistettava, että miehetkin saattavat olla ujoja (mikä on suloinen piirre :>). Siksipä sen rohkeimman osapuolen on tehtävä aloite. Ei ne tytöt kuitenkaan ulko-ovelle tule roikkumaan, ellet anna aihetta. On tyttöjä (monia, monia), jotka pitävät ujoista jne. pojista. Tiedän puhua omasta kokemuksesta :)
Ja siitä neitsyydestä. En tajua, miksi siitä puhutaan niin paljon nykyisin. Jokainen kehittynyt ihminen tietää itse milloin on itselleen sopiva aika yhdyntään. Joku haluaa menettää sen tuntemattoman kanssa nopeasti, joku pitkäaikaisen rakkaansa kanssa. Suosittelen kuitenkin jälkimmäistä vaihtoehtoa. Ei minua ainakaan haittaisi mikäli joku uusi 21-vuotias poikaystäväni sanoisi olevansa neitsyt. Se olisi pikemminkin hatun noston arvoinen asia! Ei kukaan osaa mitään heti ekalla kerralla, paremmat tulokset syntyvät harjoittelulla ja ajan kanssa. Älä stressaa todellakaan tästä aiheesta. Etsi itsellesi joku mukava tyttö jostakin, tutustu häneen ja sitä rataa :)
Ihmiset on erilaisia. Heidän kokemuksensa, näkemykset ja käsitykset ovat erilaisia. Sinullekin sopivia tyttöjä löytyy kyllä ja sinäkin olet sopiva jollekin tytölle :) Toivon todellakin, että kaltaisesi mukava mies saa rinnalleen haluamansa rakkaan! Kyllä niin käykin aikanaan, usko pois! - milla
Oon 17 vuotta, en oo seurustellut, oot aivan täys kymppi eli niinkus unelmatyyppi että löydät 110% varmasti sen oman kultasi, kyllä se vielä sieltä tulee. Vähän vaan kontaktia ja uusiin ihmisiin tutustumista, mie ainakin olisin myyty :)
- Tytteli
Ihanaa, että tuommoisia miehiäkin vielä on olemassa! Toivottavasti mä joskus tapaan tollasen ujoliinin :) Mäkin kun olen ujon ja sä vaikutit kivalta...tai siis kun sen huomaan sun tavasta kirjottaa. Tosin oot vaan liian vanha mulle, mutta toivon, että mäkin löytäsin joskus omanikäiseni samanlaisen kundin :)
- Tyttö
Hei! Äläpä turhaan masennu :) Oma serkkuni (jota en kyllä pahemmin tuntenut) asui kotona vanhempien luona kolmekymppiseksi asti, kertaakaan ei seurustellut. Sitten kuin salama kirkkaalta taivaalta astui esiin "se oikea" ja serkku muutti muutaman kk sisällä tämän kanssa yhteen ja on nyt onnellinen isä :)
Melkein sama kävi toiselle serkulle (tämä miekkonen on äidin puolelta). Ensin hän vannoi vakaasti, ettei muuta pois kotoota ennen vanhempiaan, eikä seurustellut. Nyt vuoden sisällä jostakin ilmestyi tyttö (tämä napakka neiti pokasi serkkuni, joka tietysti oli myytyä miestä) ja nyt hekin asuvat jo yhdessä :) Tämä serkku oli 23 löytäessään tämän ensimmäisen tyttönsä (tai tyttö pikemminkin löysi hänet). Kummatkin serkut luonteeltaan ujoja ja kilttejä (liian kilttejä), ja hyvin kävi kumpaisellekin :)
Hyvää kannattaa aina odottaa! - Peukut pystyssä...
Olin jokin aika sitten työharjoittelussa. Paikalla oli yksi minua jonkin verran vanhempi poika, joka meni jo toisena harjoittelupäivänä ihan oudoksi. Hän oli muuten hyvin kohteliaan, diplomaattisen ja fiksun oloinen ja oli mukava kaikille, mutta minua päin hän ei kehdannut edes katsoa taikka sanoa sanaakaan. Hämmennyin ja koitin miettiä missä vika.
Päivät kuluivat pojan tuijotellessa lattiota ja väistellessä minua äänettömästi. Ruokatauolla kun emme olleet kahdestaan poika uskaltautui hieman minullekin puhumaan. Koitin päivät miettiä jotain puheenaiheita lounaalle...
Poika oli minua kohtaan todella mukava mutta todella todella ujo. Äitini sanoi heti kun kerroin tästä mietityttävästä käytöksestä, että poika olisi ihastunut minuun. Itse tätä olin jo vähän alkanut toivoa, mutta tuntui niin ristiriitaiselta, että miten kukaan poika voisi olla niin ujo ja jännittynyt kenenkään seurassa ja vielä varsinkaan minun, pienen NIIN vaarattoman tyttösen..?
Toivon kovasti että pääsen vielä selvittämään, mistä oli kyse (ja ettei silloin ole jo liian myöhäistä)!
Eli siis yhteenveto:
Sä et ole nolo tai muuta, vaan kenties samaa lajia ku tää mun tapauksen tyyppi(?). Täytyy vaan pitää lippu korkeella ja peukut pystyssä! Tsemppiä meille. ;) - zzz
Siin on just se huono puoli kun ujostelee, et vastakkainen sukupuoli voi luulla et sä et tykkää siitä, kun et ees haluu (uskalla) kattoo päinkään. Mut vähän rohkeutta peliin vaan, ni kyl ne kivat tyttöset sielt viel tulee luokse... =)
- Anskuttaja246
Voi kun tommosia miehiä oliskin, joille se sekis ei ole pääasia tai heti mielessä :) Olisi ihana tutustua mieheen, joka on ujo, mutta huumorintajuinen ja kaiken lisäksi vielä neitsyt :)
Mutta mä arvostan tuota ;D - Miäs21
Oon kans 21 vuotias ja poikuus tallella. Ja itse oon todella ylpee asiasta! :) Mä voisin ihan hyvin jatkaa tätä vaikka 30-vuotiaaks asti :D Minkäs sille voi jos ei onnistu tyttöjen kanssa ja on ujo... :/
Ois mulle ollu tarjolla monesti mut ei oo vaa sit innostunu. Ja itseasias sinkkuna eläminen on mukavampaa, ei turhia taakkoja eikä tartte ajatella ku omaa napaa.
Eli onnea sulle! :) Hienoo että meidänlaisia löytyy! ;D- angelina3
Ei mitään väärää siinä että on 21 v ja neitsyt, mutta siinä että ei edes HALUA seurustella, siinä jokin mättää.
Seksi ja parisuhde luonnollisia asioita...ei seurustelu tarkoita että joutuu uhraamaan täydellisisesti omat halunsa ja oman vapautensa.
- amorig
luin juttusi ja olen ällikällä itsekkin lyöty!
olen itsekkin 21wee (kohta 22wee) ja neitsyt.
En ole seurustellut,en ole harrastanut seksiä ja olen vielä itsekkin ujo.Sinun ei tarvi mitään hävetä,tuleva nainen on varmasti kiinnostunut sinuhun jos vain vähän oisit puhelias..vaikka vastaat kysymyksiin jos joku tyttö kysyy tai heitä itse jotain esim. mitäs sinulle kuuluu? repliikin..et menetä mitään siinä :)
onnea yritykseen! - yonie
sun tarina kuullostaa aika tutulta. olen 15-vuotias tyttö, en ole ikinä seurustellut ja minullakin ei ole ystäviä (vaikka haluaisin niitä saada). Ehkä voitais tutustua?
- Tiinaliinu
Miten niin joku voi sanoa, että jos ei edes tahdo seurustella niin siinä olisi jotain outoa? Siis jos joku ihminen ei tahdo seurustella niin sama juttuhan se on kuin joku haluaa. Joku tahtoo lävistyksen esim. ja joku taas ei. Joku tyttö/poikaystävän ja joku viihtyy yksin. Höh...kyllä loukkasi tuommoinen.
- kuin sun
TOi sun viesti oli ihan kuin mun kynästä, paitsi että oon kolme vuotta nuorempi,..tuskinpa muutosta on tullut kolmen vuoden kuluttuakaan, että ei sen puoleen.Jaksan kuitenkin uskoa etta joskus tapaan sen tytön joka on minulle tarkoitettu.
- tielmo
Voi, kun tuollaisia poikia / miehiä olisikin maailmassa enempi.
Tuollaisella käytöksellä saat kyllä tyttöystävän jossain vaiheessa, mutta asenteesi itseäsi kohtaan on väärä.
Itsevarmuutta peliin, niin varmasti jossain vaiheessa tärppää.
Olemalla kotihiiri et todellakaan saa aikaan ihmissuhteita. Yritä olla enemmän sosiaalinen, se auttaa kummasti sekä kavereiden saamiseen että muunlaisenkin suhteen syntymiseen.
Eläkä pidä seksiä tärkeimpänä asiana parisuhteessa, sillä se ei ole. - precious
tyttöjä kavereina ei ole ollut... :( kannattaisi hommata..mut hei, jos kiinnostaa kaveruus niin kirjoita: [email protected]
- Jenzu
Mä olen ihan samanlainen,mutta vaan tyttö.
Että silleen.. - Tytyyt
Sama juttu minulla. Olen 18-vuotias tyttö enkä ole koskaan seurustellut. En ole vain halunnut ja siihen ei ole kiire. Ihmettelen heitä, ketkä netissä etsivät kun muuten ei löydä. Se tulee vastaan sitten kun tulee. Itse en ole nähnyt syytä etsiä sitä. Sinkkuna on ihan kiva ja ei tuolla kokemattomuudella väliä. Jos joku nauraa, niin naurakoon. Olempahan ainakin viisaampi, kun en heti ryntää sänkyyn kun siihen on mahdollisuus. :-D
- Tytyyt
Sama juttu minulla. Olen 18-vuotias tyttö enkä ole koskaan seurustellut. En ole vain halunnut ja siihen ei ole kiire. Ihmettelen heitä, ketkä netissä etsivät kun muuten ei löydä. Se tulee vastaan sitten kun tulee. Itse en ole nähnyt syytä etsiä sitä. Sinkkuna on ihan kiva ja ei tuolla kokemattomuudella väliä. Jos joku nauraa, niin naurakoon. Olempahan ainakin viisaampi, kun en heti ryntää sänkyyn kun siihen on mahdollisuus. :-D
- strawberrycutie
Ihanaa, et on tollasiakin miehiä :3
Toivottavasti asias on menny jo eteenpäin ja oot löytäny jonku kivan tytön - Anonyymi
Ootko vieläki neitsyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875