onko mahdollista tämä juttu?

normaali?

olen 12 wee tyttö. innostuin n.3 vuoden ajan takaata katotusta videosta HOPEA NUOLI. se kertoo koirasta joka kerää villikoirien kanssa koiria jotka tappaisivat akakobuutton karhun. video loi minuun vaikutuksen ja haluaisin itse muuttua koiraksi ja mennä villikoirien kanssa. onko se mahdollista(muuttua koiraksi) ja kun aijon isona lääkäriksi ottaisin koirasta tutkimuksia ja tekisin aineen jolla se olisi mahdollista.onko ainen jo keksitty vai olenko hullu! sanokaa suoraan. jos en ole tulkaa mun kanssa keksimään ainetta ja mennään jonnekkin pois villikoirien kanssa. jos olen hullu niin pitää hyväksyä sit tosi asiat etten pysty tulemaan koiraksi,asun riihimäellä. lisäksi mua askarruttaa onko koirilla omaa kieltä, tulisinko kokonaan koiran mujotoon ette vaan hännälliseksi karvaiseksi ihmiseksi!

11

660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaali?

minkä ikäiseksi tulisin jos koiraksi muuttuminen olisi mahdollista? pystyisinkö saamaan semmoisen koirarodun kun haluan? VASTATKAA PIAAANN!!!!! ÄKKIIÄÄÄÄ!!!!

• Hanna

mut kuulostat kyllä aika hoitoa kaipaavalta ihmiseltä..onkohan koti kasvatus nyt aivan kunnossa..? Eihän koiraksi muuttuminen ihmiseltä oo mitenkään mahdollista!? Mieti nyt vähän! Kaikki dna eroavaisuudet ja kaikki! Unohda moiset löpinät. Olikohan tää vaan jotain provoa?

• Jaana
        Hanna kirjoitti:

mut kuulostat kyllä aika hoitoa kaipaavalta ihmiseltä..onkohan koti kasvatus nyt aivan kunnossa..? Eihän koiraksi muuttuminen ihmiseltä oo mitenkään mahdollista!? Mieti nyt vähän! Kaikki dna eroavaisuudet ja kaikki! Unohda moiset löpinät. Olikohan tää vaan jotain provoa?

Kato, älä huolta kanna, leikit vaan olevasi koira ja pyydät äitiä taluttamaan tarpeilla ja lenkillä.
        Pikku hiljaa susta sitten tuntuukin ihan kuin olisit oikea koira. Sitäpaitsi huuhaa-palsta on olemassa näitä sun hauhau juttuja varten. Iloa elämääsi =)

• Tigger

Ei taida olla mahdollista tuo, miten muka olisi?
        Elokuvat on muutenkin ihan täyttä satua, ei niitä pidä ottaa tosissaan.
        Etkä sä mikään hullu ole, tuon ikäsenä vaan innostuu kaikesta näkemästään ja kuulemastaan joskus vähän liikaakin, itse olin samanlainen.
        Mutta koiraks ei voi muuttua ja jos voisikin, niin se olisi vähän liian luonnotonta ainakin mun mielestä.
        Ihminen on ihminen ja koira on koira, eikö se ole ihan hyvä näin?
        Ei ainakaan tartte kielen kanssa puhdistaa omaa takapuoltaan =) .

• ..........................---
        Tigger kirjoitti:

Ei taida olla mahdollista tuo, miten muka olisi?
        Elokuvat on muutenkin ihan täyttä satua, ei niitä pidä ottaa tosissaan.
        Etkä sä mikään hullu ole, tuon ikäsenä vaan innostuu kaikesta näkemästään ja kuulemastaan joskus vähän liikaakin, itse olin samanlainen.
        Mutta koiraks ei voi muuttua ja jos voisikin, niin se olisi vähän liian luonnotonta ainakin mun mielestä.
        Ihminen on ihminen ja koira on koira, eikö se ole ihan hyvä näin?
        Ei ainakaan tartte kielen kanssa puhdistaa omaa takapuoltaan =) .

mäkin oon kattonu tota Hopeanuolta,ja mä olin ihan hulluna siihen,mutta toi menee vähän yli.. sorry vaan,ja must kans tuntuu,et toi oli tsoukki vaan....

• Wolfy

Ei kai se ihan mahdotonta olis tulevaisuudessa, siis muuttaa ihmisen tai koiran DNA:ta ja sitten hedelmöittää ihminen tai koira semmosella "sekasikiöllä".
      Ja onhan olemassa ihmisiä jotka sanovat olevansa ihmissusia....

• dan

Ei kai ero koiran ja ihmisen välillä ole suuri ole.
      Monissa perheissä koira kun kuuluu olevan perheenjäsen.

• s

EI

• Anonyymi

Tunnen täysin samalla tavalla ja tuntuu ku oisin Hullu

• Anonyymi

Kaikki rakkihullut ovat.

• Anonyymi

Sori vitsi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7150
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2510
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1947
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1517
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1069
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      949
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      853
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe