oisko tietoa?

murmelinpapana

tietääkö kukaan mitään varjojenkirja.com:in kaltaisia wicca-sivuja? joissa siis olis tietoa ja toimiva foorumi.

4

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taivaansielu

      Tutustuin eilen vasta ensimmäistä kertaa varjojenkirja.com-nettisivuihin. Kiertelemättä ja kaartelematta, näin punaista. Näin niin punaista, että varapäreelle meinasi käyttöä löytyä. Sivut ovat uskomattomat, kirjoitus- ja asiavirheitä on useita, jo lyhyen selailun jälkeen. Palautettakaan en saanut lähetettyä, liekö tekijät saaneet aiemmin jo kriittistä palautetta samasta asiasta. Jos edes Imboc:a osata kirjoittaa oikein, niin...! Tuntuu, että tekijät ovat teini-ikäisiä wiccasta innostuneita tyttösiä, joilla on faktatieto todellakin vielä hakusessa.
      Itse keskustelupalstasta olen taasen kuullut paljon huonoa. Mitään kritiikkiä sivustoa kohtaan ei saa kuulemma esittää, kaikki pitää kuulemma olla tasaisen sileää, mitään "kriittistä" ei saisi olla, ja lainaukset ovat syvässä pannassa. Vaikka lähde olisikin mainittu, näin olen kuullut.
      Suosittelen jättämään koko sivuston omaan arvoonsa. Luutakomero on mainio paikka, itse siellä pyörin. www.luutakomero.net Myös wicca.fi on oivallinen sivusto keskustelufoorumeineen, harmi vain että mokoma foorumi on nyt epäkunnossa. Myös Harmaavariksen sivut ovat hyvät!

      • harmaavaris

        Wicca.fillä pyörin itsekin, jengi asiallista ja ilmapiiri hyvä. Toivottavasti saavat foorumin pian korjattua.

        Tuosta omasta sivustostani sen verran, että siellä ei enää ole foorumia (tai no on, mutta kaiken muun alla ja todennäköisesti hiljainen koska kukaan ei sitä löydä...), itse sivusto toimii taas nykyisin ihan foorumipohjaisesti, eli artikkeleita voi lähettää sekä jo postitettuihin artikkeleihin voi kommentoida vapaasti.

        Varjojenkirja näytti aluksi lupaavalta, mutta noista asiavirheistä, kirjoituskömmeistä ja kovin nuorelta vaikuttavasta porukasta en oikein itsekään perusta. On siellä tosin helmiäkin seassa, jos materiaalia etsii.


      • murmelinpapana

        ... lähinnä siksi nyt etsinkin uusia wicca sivuja, kun minut potkaistiin pellolle tuolta varjojenkirjasta... ja vieläpä ihan ääliöstä syystä, jonka voisin vaikka tässä kertoo... tämä saattaa kieltämättä kuulostaa vähä "vuodatukselta", mutta no minkäs teet...

        siis minut potkastiin pellolle sen takii, kun sieltä poistu se pistejärjestelmä, niin satuin kysymään sillä keskustelupalstalla, että miten käy sitten materiaalin lisäämisen ja muiden juttujen lisäämisen, kun siellä ennen sai lisätä juttuja sitä enemmän, mitä enemmän oli pisteitä.
        no, siinä kävi niin, että eka kirjotin sen kysymyksen kännykällä ja sitten, kun se ei ollukkaan siellä keskustelu palstalla seuraavana päivänä, niin kirjotin sen tietenkin uudelleen, kun ei olisi tosiaankaan eka kerta, kun kännykkäni netti sekoilisi. ja kun olin kirjottanu sen viestin uudelleen ja lähettäny sen, niin eipä aikaakaan, kun minulle tuli viesti, että mut oli potkastu pellolle.
        en olisi kirjoittanut koko viestiä ollenkaan, jos olisi kunnolliset palaute sivut. niissä ei oo mitään järkeä. ka karhuntassun sähköposti osoitetta ei näkyny missään... se kylläkin löytyi erään keskustelun alaotsikon takaa...


      • Mä Kans
        murmelinpapana kirjoitti:

        ... lähinnä siksi nyt etsinkin uusia wicca sivuja, kun minut potkaistiin pellolle tuolta varjojenkirjasta... ja vieläpä ihan ääliöstä syystä, jonka voisin vaikka tässä kertoo... tämä saattaa kieltämättä kuulostaa vähä "vuodatukselta", mutta no minkäs teet...

        siis minut potkastiin pellolle sen takii, kun sieltä poistu se pistejärjestelmä, niin satuin kysymään sillä keskustelupalstalla, että miten käy sitten materiaalin lisäämisen ja muiden juttujen lisäämisen, kun siellä ennen sai lisätä juttuja sitä enemmän, mitä enemmän oli pisteitä.
        no, siinä kävi niin, että eka kirjotin sen kysymyksen kännykällä ja sitten, kun se ei ollukkaan siellä keskustelu palstalla seuraavana päivänä, niin kirjotin sen tietenkin uudelleen, kun ei olisi tosiaankaan eka kerta, kun kännykkäni netti sekoilisi. ja kun olin kirjottanu sen viestin uudelleen ja lähettäny sen, niin eipä aikaakaan, kun minulle tuli viesti, että mut oli potkastu pellolle.
        en olisi kirjoittanut koko viestiä ollenkaan, jos olisi kunnolliset palaute sivut. niissä ei oo mitään järkeä. ka karhuntassun sähköposti osoitetta ei näkyny missään... se kylläkin löytyi erään keskustelun alaotsikon takaa...

        Mut potkittiin kans sieltä VK:sta pellolle ihan tosta noin vaan...En ole vieläkään varma mitä tein väärin, mutta nyttemmin en jaksa enää ees vaivata mieltäni sillä.
        Siellä tosiaan on vähän kyseenalaiset faktat ja muutenkin tuntuu, et siellä on ne tietyt kuppikunnat ja muita katsotaan kieroon...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      193
      2128
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      287
      1652
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1345
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      82
      1234
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1127
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1126
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1042
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      969
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      874
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      65
      862
    Aihe