tietääkö kukaan... kun verestä otetaan se hormooni koe, vaihdevuosia kun epäillään. niin mitkä ovat ne arvot joiden sisällä liikkutaan ettei tarvitse aloittaa hormoonihoitoa. kävin ja minulla oli 5,5 ja kysyin hoitajalta mitä se tarkoittaa, käski soittamaan lääkärille. lääkärini on lomalla joten vähän tunnustelisin näin tällä palstalla, miten mahtaa olla.
hormooni arvo
6
3477
Vastaukset
- samoissa arvoissa
Kävin vuosi sitten samaisessa kokeessa tulokseni oli myös 5.5, gyn.lääkärini sanoi sen olevan normaali arvo, jolloin vaihdevuodet eivät ole vielä alkaneet.
- kokeessa käynyt
Lääkärini sanoi, että jos arvo lähentelee 30, on se merkki vaihdevuosien lähentymisestä. Esim. siskollani se oli 48. Eli hyvin on sulla pullat uunissa tuon arvon suhteen.
- 53v.
kokeessa käynyt kirjoitti:
Lääkärini sanoi, että jos arvo lähentelee 30, on se merkki vaihdevuosien lähentymisestä. Esim. siskollani se oli 48. Eli hyvin on sulla pullat uunissa tuon arvon suhteen.
FSH 34-110, niin vaihdevuoden alkaneet. Eli noiden arvojen sisällä, missä vaiheessa menossa. Miulla 37.
- lalli
53v. kirjoitti:
FSH 34-110, niin vaihdevuoden alkaneet. Eli noiden arvojen sisällä, missä vaiheessa menossa. Miulla 37.
Puhutaan kai tästä FSH-arvosta. Mulla se oli 29, eli vähän vaille se viitearvo. Oireet kyllä ovat olleet tosi rankat, siksi meninkin lääkäriin. Hän sanoi, ettei sitä ihan tuohon viitearvoon aina voi tuijottaa, on niin yksilöllistä. Mulla alkoi elämä kyllä kärsiä, kun hikoilin kaikki yöt, en saanut nukutuksi, pinni kireellä ym. Kokeiltiin nyt ”geelikuuria” ja kyllä vaivat ainakin vähän ovat helpottuneet. Täytyy varmaan jossain vaiheessa käydä uudessa kokeessa ja katsoa miten tästä jatkaa.
- Anonyymi
Pitää olla yli 40 niin menopaussi
- Anonyymi
mies kuntoon,fi voi käydä tekemässä testin paljonko on oideita jos on,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747314Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583143- 342390
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271938- 201908
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131612- 181569
- 101569
- 521568