tietääkö kukaan... kun verestä otetaan se hormooni koe, vaihdevuosia kun epäillään. niin mitkä ovat ne arvot joiden sisällä liikkutaan ettei tarvitse aloittaa hormoonihoitoa. kävin ja minulla oli 5,5 ja kysyin hoitajalta mitä se tarkoittaa, käski soittamaan lääkärille. lääkärini on lomalla joten vähän tunnustelisin näin tällä palstalla, miten mahtaa olla.
hormooni arvo
6
3491
Vastaukset
- samoissa arvoissa
Kävin vuosi sitten samaisessa kokeessa tulokseni oli myös 5.5, gyn.lääkärini sanoi sen olevan normaali arvo, jolloin vaihdevuodet eivät ole vielä alkaneet.
- kokeessa käynyt
Lääkärini sanoi, että jos arvo lähentelee 30, on se merkki vaihdevuosien lähentymisestä. Esim. siskollani se oli 48. Eli hyvin on sulla pullat uunissa tuon arvon suhteen.
- 53v.
kokeessa käynyt kirjoitti:
Lääkärini sanoi, että jos arvo lähentelee 30, on se merkki vaihdevuosien lähentymisestä. Esim. siskollani se oli 48. Eli hyvin on sulla pullat uunissa tuon arvon suhteen.
FSH 34-110, niin vaihdevuoden alkaneet. Eli noiden arvojen sisällä, missä vaiheessa menossa. Miulla 37.
- lalli
53v. kirjoitti:
FSH 34-110, niin vaihdevuoden alkaneet. Eli noiden arvojen sisällä, missä vaiheessa menossa. Miulla 37.
Puhutaan kai tästä FSH-arvosta. Mulla se oli 29, eli vähän vaille se viitearvo. Oireet kyllä ovat olleet tosi rankat, siksi meninkin lääkäriin. Hän sanoi, ettei sitä ihan tuohon viitearvoon aina voi tuijottaa, on niin yksilöllistä. Mulla alkoi elämä kyllä kärsiä, kun hikoilin kaikki yöt, en saanut nukutuksi, pinni kireellä ym. Kokeiltiin nyt ”geelikuuria” ja kyllä vaivat ainakin vähän ovat helpottuneet. Täytyy varmaan jossain vaiheessa käydä uudessa kokeessa ja katsoa miten tästä jatkaa.
- Anonyymi
Pitää olla yli 40 niin menopaussi
- Anonyymi
mies kuntoon,fi voi käydä tekemässä testin paljonko on oideita jos on,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048