Suomen paras selkälääkäri?

sepi

Tuli tuossa loukattua selkää...

Tietääkö kukaan suomalaisia huippuhyviä selkävaivoihin/-vammoihin erikoistuneita lääkäreitä?

-s

19

25464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milla

      Ortoniin jos vaan rahapussin sisältö kestää. tai sitten omistat hyvän vakuutuksen. Sieltä löytyy ehdottomasti paras selkähoito koko suomesta. Näin olen itse todennut.

      • ...?

        Vai oletko kaikki lääkärit jo läpi käynyt?Perustele vähän...


      • Milla
        ...? kirjoitti:

        Vai oletko kaikki lääkärit jo läpi käynyt?Perustele vähän...

        Mielipidettä!!! itse olen siellä käynyt kolmella selkiin erikoistuneella lääkärillä ja lisäksi polvilekulla on tullut käytyä. Olin kolmen kun skolioosi todettiin.kotipaikkakunnallani ei voitu hoitaa, heivattiin Turkuun sieltä sain sitten lähetteen Hesaan meilahteen. sieltä heivattiin ortoniin. Hyvän hoidon siellä sain. pyysit suosittelemaan hyviä lääkäreitä sieltä niitä löytyy...www.orton.fi saat vähän tietoa paikasta.


    • kiinnostusta

      Ainakin Kimmo Vihtonen on pätevä mielestäni. Ollut joskus Töölössä, taitaa nykyisin vaikuttaa muualla Suomessa, mutta helpostihan nuo löytyvät jos tahtoa riittää.Leikannut mm. mieheni selän.

    • Kostiainen

      Mikä on tilanne nyt?

      • Pantteri4856

        Luotatko oikeasti Suomi24:ssa oleviin mielipiteisiin? Kuka tahansa mielisairas voi täällä kehua ketä tahansa puoskaria. Muiden sanaan ei voi luottaa kuin ystäviensä.


    • HeikkiMattila

      Timo Parkkila on kuulemma alansa huippuja suomessa. Näin olen kuullut monelta tuttavaltani että Parkkila kyllä osaa hoitaa työnsä erinomaisesti.

      • Selkäongelmat

        Onko lääkäri ja leikkaus ainoat korjauskeinot selkäongelmissa?


      • Anonyymi

        Voi olla ammattitaitoinen leikkauksissa, mutta ei todellakaan sosiaalisesti. Erittäin epämiellyttävä ja halvennettu olo vastaanoton jälkeen.


      • Anonyymi
        Selkäongelmat kirjoitti:

        Onko lääkäri ja leikkaus ainoat korjauskeinot selkäongelmissa?

        Minä olen sairastanut selkäongelmia 7 1/2 vuotta. Ongelmat/kivut olleet todella hankalia. On ollut useampi välilevynpullistuma. Kuivuneet itsekseen ja kivut ovat helpottuneet. Nyt minulle on tullut L4 juurikanavaa ahtauttava prolapsi, pullistuma. Todella kivulias ja hankala. Välillä menee jalat alta. Tässäpä nyt harkitsen aikaa ortopedin pakeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla ammattitaitoinen leikkauksissa, mutta ei todellakaan sosiaalisesti. Erittäin epämiellyttävä ja halvennettu olo vastaanoton jälkeen.

        Tarkoitatko että Parkkila on töykeä potilaitaan kohtaan? Onko sinulla kokemusta Parkkilan veitsen alla olemisesta. Minulle oli ainakin eirttäin ystävällinen ja kohtelia. Mutta ei mikään puhelias kaveri. Ja täytyy muuten vielä sanoa että leikkauksen jälkeen selkä ei ole ollut kertaakaan kipeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla ammattitaitoinen leikkauksissa, mutta ei todellakaan sosiaalisesti. Erittäin epämiellyttävä ja halvennettu olo vastaanoton jälkeen.

        Olen kyllä erimieltä. Kävin hänen vastaanotollaan Ratamossa, oli asiallinen, kertoi faktat selkeästi tulevasta leikkauksesta. Ei yhtään epämiellyttävä eikä halventava. Ehkäpä potilaan asenteessakin olisi korjattavaa.


    • Anonyymi

      Kyllä olen samaa mieltä ,Timo Parkkila ei ole mitenkään sosiaalisesti toimiva, on erittäin arroganti,tosin saattaa olla täysin toinen ihminen Orionissa tai muissa miljonäärien paikoissa . Esim kymsotkussa täysin ylimielinen ja keskustelu kyvytön.

      • Anonyymi

        Timo Parkkila leikkasi oman selkäni välilevypullistuman v. 2011 Kotkan keskussairaalassa. Aivan järkyttävän lamauttavat kivut jäivät kirjaimellisesti leikkauspöydälle, ja juurikin itse leikannut lääkäri varoitteli leikkauksen jälkeen, että näillä on taipumus uusiutua.. vaan eipä ole onneksi näin käynyt. Olen ikuisesti kiitollinen tälle alansa ammattilaiselle; antoi käytännössä minulle uuden elämän! Sain myös asiallista kohtelua alusta loppuun , ja jälkitarkastuksessa sain esittää hänelle vielä henkilökohtaisesti kiitoksen, mikä oli koko selkähelvetin jälkeen varsin voimaannuttava ja tärkeä osa toipumisprosessia. En unohda tätä ortopedia ikinä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timo Parkkila leikkasi oman selkäni välilevypullistuman v. 2011 Kotkan keskussairaalassa. Aivan järkyttävän lamauttavat kivut jäivät kirjaimellisesti leikkauspöydälle, ja juurikin itse leikannut lääkäri varoitteli leikkauksen jälkeen, että näillä on taipumus uusiutua.. vaan eipä ole onneksi näin käynyt. Olen ikuisesti kiitollinen tälle alansa ammattilaiselle; antoi käytännössä minulle uuden elämän! Sain myös asiallista kohtelua alusta loppuun , ja jälkitarkastuksessa sain esittää hänelle vielä henkilökohtaisesti kiitoksen, mikä oli koko selkähelvetin jälkeen varsin voimaannuttava ja tärkeä osa toipumisprosessia. En unohda tätä ortopedia ikinä!

        Moikka! Saisinko kysyä minkä kautta tämä Timo Parkkinen on auttanut sinua? Yksityisesti vai jylkisesti? Olen äskettäin käynyt hänen vastaanotolla Lappeenrannan keskussairaalassa ja...
        Kävi siten, ettei hän todellakaan halunnut tehdä mitään. Minulla on olemassa selän magneetti- ja röntgentutkimuksia. Olen käynyt vaikka missä fysio- ja muissa ammattisissa.
        Olen saanut valtavasti tietoa omasta selästä/tukielinvaivasta. HUS:ssa on otettu geenitutkimus ja lähete on tehty Lappeenrannan sairaalaan.
        Timo Parkkila heittäytyy tiedottomaksi, näkövammaiseksi ja kuuroksi.
        Pyysin tutkimaan mikä minussa on vikana. Hän määräsi uudelleen magneettitutkimuksen ja nauroi perään, että se ei näyttää mitään. Pyysin määräämään TT ja kunnot tutkimukset. Hän sanoi vaan koko aika EI! Olimme kun naakkoja torilla. Lopussa hän määräsi kaulan röntgenkuvausta. Diagnoosiksi hän kirjoitti: lannerangankipu.
        YT. Inga
        Aihe: ÄLÄ SAIRASTUU SUOMESSA!!!!


    • Anonyymi

      Jos on selkäonhelmia, niin älä missään nimessä anna neurokirurgin leikata! Neurokirurgi voi kyllä leikata sinut mutta ei ota mitään kantaa siihen jos vammauttaa enemmän selkääsi. Näin kävi minulle, neurokirurgina toimi Matti Sankinen. Nikamaluudutus, pieleen meni, ja moninkertaiset kivut tulivat verrattuna ennen leikkausta. Neurokirurgi sanoo että kaikki kuvat näyttää hyvältä vaikka kipuja olisi. Jos on ongelmia selässä, valitse ja vaadi silloin oikea kirurgi, eli selkäkirurgi! ..Ortopedi.

      • Anonyymi

        Allekirjoitan täysin. Matti Sankinen on todella ylimielinen, eikä piittaa yhtään omista virheistään. Työkyvyttömyys Sankisen käsittelyn jälkeen, eikä hän näe magneettikuvissa mitään virhettä, vaikka radiologin lausunnossa tulee selvästi esille epäonnistunut leikkaus. Ei enää koskaan Matti Sankisen veitsen alle! Vankilaan joutaisi!


      • Anonyymi

        Suomessa on hyvä kirurgi TIINA JYLHÄ.
        Hyviä tuloksia, voitte luottaa.


    • Anonyymi

      Paras oli Antti Heikkilä .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      104
      1656
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1285
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1200
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1148
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1136
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1031
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      952
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      937
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      824
    Aihe