020-alkuinen numero

utelias

Niin että mikähän numero se tuollainen on?
Yritin soittaa takaisin mutta aina vaan tuuttaa varattua.

192

317157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hui sentään

      Se on valtakunnallinen yritysnumero.

      • p2p..

        020 alkuisiin numeroihin on sitten tosi kallista soittaa varsinkin matkapuhelimella, olisikohan ollut jotain noin 30 sentin hujakoilla minuutti. Että varookaa ylipitkiä puheluja, näkyy kyllä sitten laskussa. (sydänlääkkeet ja diapamit esille, kun aukaisette kirjekuorta)


      • ????

        Saatana taas iski. onneks en vastannut....


      • Anonyymi
        p2p.. kirjoitti:

        020 alkuisiin numeroihin on sitten tosi kallista soittaa varsinkin matkapuhelimella, olisikohan ollut jotain noin 30 sentin hujakoilla minuutti. Että varookaa ylipitkiä puheluja, näkyy kyllä sitten laskussa. (sydänlääkkeet ja diapamit esille, kun aukaisette kirjekuorta)

        Fonectan 0.30 min. puhelu maksoi 6,77 €, täytyy ottaa huomioon, että Suomi on sivistys ja hyvinvointivaltio, riistotapoja on monenlaisia, muistakaa taikasana Fonecta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fonectan 0.30 min. puhelu maksoi 6,77 €, täytyy ottaa huomioon, että Suomi on sivistys ja hyvinvointivaltio, riistotapoja on monenlaisia, muistakaa taikasana Fonecta !

        Fonectaa voi käyttää täysin ilmaiseksi. Noh tyhmät maksaa heille vapaaehtoisesti:D


    • V-M Mattila

      Muistakaa myös Elisan 010-alkuisten palvelunumerojen kalleus...

      Kaikki erityisnumerot ovat hinnakkaita.

    • Topias

      Kännykkään on tullut joka päivä 0207 alkuisesta nrosta puhelu, kun vastaa niin linja katkeaa!!??

      Numerotiedustelusta ei löydy näitä, numerot ovat:

      0207292885
      0207292340
      0207292883
      0207292889
      ........jne

      Kenelle nuo numerot kuuluvat?


      ???

      • Outoa on se

        mulle on kans yritetty soittaa lähipäivinä nro. 0207292340 ja 0207292397... mutta takaisin soittaessa on varattua koko ajan. Puhelinmyyntiä??


      • jokiranta
        Outoa on se kirjoitti:

        mulle on kans yritetty soittaa lähipäivinä nro. 0207292340 ja 0207292397... mutta takaisin soittaessa on varattua koko ajan. Puhelinmyyntiä??

        Ne ovat erään elisan verkkoon siirtyneen ja S:llä alkavan operaattorin myyjänumerot.


      • myyjät
        jokiranta kirjoitti:

        Ne ovat erään elisan verkkoon siirtyneen ja S:llä alkavan operaattorin myyjänumerot.

        eipäs vaan ole saunalahden liittymäkauppiaita, vaan ne ovat TeleFinlandian liittymäkauppiaita. Numerot ovat täsmeelleen samoja, mitä on mun puhelimes sekä vastatuissa että vastaamattomissa puheluissa. Ovat kyllä ahkeria soittelemaan, ja tekee kovia tarjouksia liittymistään mitkä eivät ole netissä ja lehdillä näkyvissä.


      • Outoa on se
        myyjät kirjoitti:

        eipäs vaan ole saunalahden liittymäkauppiaita, vaan ne ovat TeleFinlandian liittymäkauppiaita. Numerot ovat täsmeelleen samoja, mitä on mun puhelimes sekä vastatuissa että vastaamattomissa puheluissa. Ovat kyllä ahkeria soittelemaan, ja tekee kovia tarjouksia liittymistään mitkä eivät ole netissä ja lehdillä näkyvissä.

        Telefinland kävi minunkin mielessä.


      • jokiranta
        Outoa on se kirjoitti:

        Telefinland kävi minunkin mielessä.

        Miksi TF:n myyjät sitten minulle soittelee ja kauppaa Saunalahtea. Puoli vuotta ilman kk-maksua ja 100 tekstari ilmaiseksi kuukaudessa ym.. Minulla on jo TF-liittymä ja toista en tarvitse joten turha soitella, mutta mukava niitä on jututtaa kun yksin asustaa.


      • Kerkesin jo säikähtää
        Outoa on se kirjoitti:

        mulle on kans yritetty soittaa lähipäivinä nro. 0207292340 ja 0207292397... mutta takaisin soittaessa on varattua koko ajan. Puhelinmyyntiä??

        Olin tänään saanut puhelun kännykkään juuri numerosta 0207292397. Hassua vaan, että olen kieltänyt myyntipuhelut-ainakin lankaliittymään kielto on tehonnut. Takaisin soitettaessa ei vastattu... Ehdin jo kelata poliisin, sairaalan, verottajan jne... kiva kiva.


      • Pena86
        jokiranta kirjoitti:

        Miksi TF:n myyjät sitten minulle soittelee ja kauppaa Saunalahtea. Puoli vuotta ilman kk-maksua ja 100 tekstari ilmaiseksi kuukaudessa ym.. Minulla on jo TF-liittymä ja toista en tarvitse joten turha soitella, mutta mukava niitä on jututtaa kun yksin asustaa.

        Näistä puheluista.
        Mullekkin oli soitettu mutta en ollut paikalla, en ole yrittänyt soittaa takaisin, koska uskon tällä foorumilla olevia tietoja.
        Soittoaika vaan jäi vähän ihmetyttämään: 17:42:50? Minusta aika kummaa puhelinmyynniksi.
        Taitaa olla näitä uusia puhelinpaikannuksia, tai sitte ei. Kuka tietää


      • pilapuheluit
        Outoa on se kirjoitti:

        mulle on kans yritetty soittaa lähipäivinä nro. 0207292340 ja 0207292397... mutta takaisin soittaessa on varattua koko ajan. Puhelinmyyntiä??

        tallettakaa nää ja laittakaa nimeks: "älä vastaa" 358207292340 ihan sama tarina


      • kusee

        tuo 0207292883 numero on ainaki soneran puhelinmyyjien numero, samoin myös;

        0207292882
        0207292886 jne...

        tänään soittivat 20 minuutin välein aina erinumerosta kunnes vastasin ja sain monta kertaa sanoa EI KIITOS soneran liittymälle (kännykkä että netti) ennen kuin uskoivat ettei minua tosiaan kiinnosta. Mukavaa että aloittavat klo 10 ja lopettavat vasta klo n.13. Tuommosiin numeroihin vois vastata heti ennen ku ne kerkee alottaa sen "myyntipuheensa" että EI KIINNOSTA, ÄLÄKÄ SOITA TÄNNE ENÄÄ IKINÄ!!! (ja luuri kii) :D


      • Jardek

        Hermo menee! Olen joutunut saman riemun kohteeksi!


      • Pasi Mikael
        Pena86 kirjoitti:

        Näistä puheluista.
        Mullekkin oli soitettu mutta en ollut paikalla, en ole yrittänyt soittaa takaisin, koska uskon tällä foorumilla olevia tietoja.
        Soittoaika vaan jäi vähän ihmetyttämään: 17:42:50? Minusta aika kummaa puhelinmyynniksi.
        Taitaa olla näitä uusia puhelinpaikannuksia, tai sitte ei. Kuka tietää

        puhelinmarkkinoijat soittelevat call centereistä ja tarjoavat kaikkia liittymiä, mikä liittymäntarjoaja sitten asiakkaana onkin. siksi sieltä kaupataan saunalahtea, soneraa ja elisaa.

        työajat näillä firmoilla jatkuvat usein klo 20-21 asti. olen itse ollut ennen eräässä firmassa töissä, ja meillä työt loppuivat 20:00.


      • Terttu
        kusee kirjoitti:

        tuo 0207292883 numero on ainaki soneran puhelinmyyjien numero, samoin myös;

        0207292882
        0207292886 jne...

        tänään soittivat 20 minuutin välein aina erinumerosta kunnes vastasin ja sain monta kertaa sanoa EI KIITOS soneran liittymälle (kännykkä että netti) ennen kuin uskoivat ettei minua tosiaan kiinnosta. Mukavaa että aloittavat klo 10 ja lopettavat vasta klo n.13. Tuommosiin numeroihin vois vastata heti ennen ku ne kerkee alottaa sen "myyntipuheensa" että EI KIINNOSTA, ÄLÄKÄ SOITA TÄNNE ENÄÄ IKINÄ!!! (ja luuri kii) :D

        Mullakin oli soinut tänään 2008 19.2. soitto nrosta 020-7292887. Edessä oli se 358-liite. On se kumma ettei suoramrk-kielto toimi!Hyvä että täältä sai vahvistuksen epäilyilleen...


      • Hermot kireellä
        pilapuheluit kirjoitti:

        tallettakaa nää ja laittakaa nimeks: "älä vastaa" 358207292340 ihan sama tarina

        Laittakaa ylös 020719139; en ehtinyt vastaamaan ja haen duuneja, säikähdin jo että olisi työpaikkatarjous ohi mennyt. Onneksi näin, mutta mistä nämä sitten tietää!! Liittymiä turha kaupitella kun on 3 vuoden kytky.


      • Makke800
        Hermot kireellä kirjoitti:

        Laittakaa ylös 020719139; en ehtinyt vastaamaan ja haen duuneja, säikähdin jo että olisi työpaikkatarjous ohi mennyt. Onneksi näin, mutta mistä nämä sitten tietää!! Liittymiä turha kaupitella kun on 3 vuoden kytky.

        No ainakin itelle tuli juuri tuosta 020-alkusesta numerosta kutsu työhaastatteluun!


      • jallux

        0207417020


      • laineilla seilaaja

        Urkin tuolta internetin hurjilta laineilta että nuitten numeroiden operaattori on kaikkien TeliaSonera. Ei kyllä aita käytännössä mitään mutta tiedoksi vaan.


    • ricsu

      minulle tullut nyt 5 puhelua vastaavista numeroista... ihmettelyä vaan lisää se että antavat sen hälyttää juuri niin kauan että puhelimeen tulee näkyviin että 1 puhelu tullut, mutta vaikka puhelin olisi kädessä, niin siihen ei ehi vastata... mielenkiintoista puhlinmarkkinointia!!! kenties jonkinlainen provikka soitettujen numeroiden määrästä???

      • Mitä ihmettä

        Ihme juttu, itsekin olen saanut puheluita juuri em. numeroista ja kun vastasin yhteen soittoon, niin mitään ei kuulunut ja tuntui, että linjassa oli päällä "mute" toiminto. Eipä tuo siis ainakaan puhelinkauppias ollut.

        Hämärää..


    • Löytyi
      • daa..

        020 7292889


      • on-
        daa.. kirjoitti:

        020 7292889

        Soiteltu numerosta 020 7292399
        eikä siihen kerennyt vastata, olin juuri koulun penkillä istumassa.


      • voi per...
        daa.. kirjoitti:

        020 7292889

        0207292889 tästä numerosta mulle soitettiin klo 9 aamulla kaksikertaa...? olin ihan äimänä kun laitoin googleen hakusanaksi tuon numeron ja tulikin tämä palsta esille =O. eli eipä kannata vastailla kyseiseen numeroon.


      • charlotte.
        voi per... kirjoitti:

        0207292889 tästä numerosta mulle soitettiin klo 9 aamulla kaksikertaa...? olin ihan äimänä kun laitoin googleen hakusanaksi tuon numeron ja tulikin tämä palsta esille =O. eli eipä kannata vastailla kyseiseen numeroon.

        ihan sama juttu. ihme numero piinaa mua aina 12 jälkeen, 0207292889. hyvä juttu et tuli tää palsta luettua ettei vaan vastaa. kiitos kaikille.


      • ihme haahuilua
        charlotte. kirjoitti:

        ihan sama juttu. ihme numero piinaa mua aina 12 jälkeen, 0207292889. hyvä juttu et tuli tää palsta luettua ettei vaan vastaa. kiitos kaikille.

        homma jatkuu näemmä edelleen, 0207292889 ja 0207292883 soitelleet parina päivänä, vastaamaan en ole kerennyt kertaakaan ja finderista ei löydy. google ohjas tänne :P


      • mamski

        mullakin sama juttu.on soiteltu 4 eri numerosta.kerran kännykkänumerosta.vittu että vitutti ku yritti soittaa lauantai-iltanakin.seuraavaks vastaan ja sanon närhen munat ni eiköhän lopu


      • ???
        ihme haahuilua kirjoitti:

        homma jatkuu näemmä edelleen, 0207292889 ja 0207292883 soitelleet parina päivänä, vastaamaan en ole kerennyt kertaakaan ja finderista ei löydy. google ohjas tänne :P

        oli aijemmin muitakin puheluita. ei löytynyt numerotiedustelusta. en kiinnittänyt huomiota. mutta häiritsevä tunne jäi: mikä se oli? Nyt taas: sama juttu - kun soitat takaisin niin ei vastata. lisätkää vielä tämä numero: 09-25125701.


      • ei roskaa kiitos
        ??? kirjoitti:

        oli aijemmin muitakin puheluita. ei löytynyt numerotiedustelusta. en kiinnittänyt huomiota. mutta häiritsevä tunne jäi: mikä se oli? Nyt taas: sama juttu - kun soitat takaisin niin ei vastata. lisätkää vielä tämä numero: 09-25125701.

        ei löydy numerotiedustelusta, mutta onneksi täältä, että mikä ihme soittelee taas....


      • Toimitusjohtaja79
        ei roskaa kiitos kirjoitti:

        ei löydy numerotiedustelusta, mutta onneksi täältä, että mikä ihme soittelee taas....

        "Vain" 7 kertaa tunnin sisällä, olin palverissa en päässyt vastaamaan. Hermo menee kun olisi oikeitakin töitä päivisin tehtävänä eikä vastailla lehtikauppiaille...

        Telemarkkinointiestoakaan ei saa päälle, kun kyse on yritysnumerosta.

        Menee hermo! Jos vielä kerran soittaa niin.....


      • MYÖSKIN KYLLÄSTYNYT
        ei roskaa kiitos kirjoitti:

        ei löydy numerotiedustelusta, mutta onneksi täältä, että mikä ihme soittelee taas....

        SANOMA-MAGAZINEN LEHTIAGENTTI ON AINAKIN TÄSTÄ NUMEROSTA SOITTELIJA, ARVAA VASTAANKO, NO EN VARMASTI.


      • äippyli
        MYÖSKIN KYLLÄSTYNYT kirjoitti:

        SANOMA-MAGAZINEN LEHTIAGENTTI ON AINAKIN TÄSTÄ NUMEROSTA SOITTELIJA, ARVAA VASTAANKO, NO EN VARMASTI.

        0925125701 on nyt koittanut soittaa 6 kertaa tunnin aikana ja kertaalleen onnistunut herättämään myös uhmaikäisen...


      • krijama
        on- kirjoitti:

        Soiteltu numerosta 020 7292399
        eikä siihen kerennyt vastata, olin juuri koulun penkillä istumassa.

        mullekki soitettii kouluaikana ku olin äikän tunnilla ja me pidettiin esitelmii.... saatto vähä häiritä sitä joka piti esitelmää:( tätä on jatkunu jo viikon numerot on: 0207292396, 0207292341, 0207292882, 0207292880, 0207292883 kenen numeroita???????????????????


      • madj
        ??? kirjoitti:

        oli aijemmin muitakin puheluita. ei löytynyt numerotiedustelusta. en kiinnittänyt huomiota. mutta häiritsevä tunne jäi: mikä se oli? Nyt taas: sama juttu - kun soitat takaisin niin ei vastata. lisätkää vielä tämä numero: 09-25125701.

        Ärsyttävää..


      • jepujapi

        Täältäkin lopettaa sen soittelun, kun huutaa niille! Täysiä!:)


      • Jallu
        ??? kirjoitti:

        oli aijemmin muitakin puheluita. ei löytynyt numerotiedustelusta. en kiinnittänyt huomiota. mutta häiritsevä tunne jäi: mikä se oli? Nyt taas: sama juttu - kun soitat takaisin niin ei vastata. lisätkää vielä tämä numero: 09-25125701.

        eri puolille Suomea vuorojen jälkeen saa soida rauhassa kilpailijoillekin ja hälytyskäyttöisiin numeroihin, taitaa tulla hätätilanne,kun puhelin soi,missä vuotaa ränni...


    • Alexey

      Kenen numero se on???

      • Varmaan

        Taitaa olla joku myyjä. Mullekkin soittanut ja ei vastaa, tai sitten on varattu. Pallinaama toisinsanoin, yhteiskuntamme hyenoita...


      • anpi
        Varmaan kirjoitti:

        Taitaa olla joku myyjä. Mullekkin soittanut ja ei vastaa, tai sitten on varattu. Pallinaama toisinsanoin, yhteiskuntamme hyenoita...

        Ompa itselle tullut noista erilaisista numeroista nyt viikon verran soittoja. Kaikki alkaneet 0207292, ilmoteltaa jos joku kehtannee siihen vastata.

        Eipä myöskään taida olla ficoran, kun niillä on ihan normi 09-alkuinen numero. Ja kyllä mielummin vastaa tv-lupa kyselijöille ettei vaan ole varaa ostaa telkkaa, koska muuten ne tulee kotiin asti :) Ja puhelinmyyjät ei yleensä viikkoa jaksa päivittäin soitella :)


      • Tonza-16
        anpi kirjoitti:

        Ompa itselle tullut noista erilaisista numeroista nyt viikon verran soittoja. Kaikki alkaneet 0207292, ilmoteltaa jos joku kehtannee siihen vastata.

        Eipä myöskään taida olla ficoran, kun niillä on ihan normi 09-alkuinen numero. Ja kyllä mielummin vastaa tv-lupa kyselijöille ettei vaan ole varaa ostaa telkkaa, koska muuten ne tulee kotiin asti :) Ja puhelinmyyjät ei yleensä viikkoa jaksa päivittäin soitella :)

        Minulle on soitettu tästä numerosta..vastasin mutta ei kuulunut mitään.

        Jos matkapuhelinverkkoon pääsee käsiksi, on helppoa soittaa kaikille.

        Mutta herää kysymys, miksi numeroilla on useimmiten sama alku? ''0207292''..

        Seurataanhan asiaa..


    • kytkypuhelin

      Hei!
      Markkinoivat tänään mulle Soneran kytkypuhelinta numerosta: 0207292890

      • Kicca77

        ...soittivat viikko sitten mullekin numerosta 0207292395. En joutanut puhumaan, töissä kun olin ja sanoin, että soittaisivat joku päivä viiden jälkeen, jos haluavat rupatella.

        No 11:45 oli tänään soitettu numerosta 0207292399. Että jos on samaa Sonera-kauppaa, niin asiakastietoihin voisivat merkata asiakkaan toiveet yhteydenottoajankohdasta. Noh, työaikana en vastaa, joten omapahan on tappionsa. :)


      • Janne___
        Kicca77 kirjoitti:

        ...soittivat viikko sitten mullekin numerosta 0207292395. En joutanut puhumaan, töissä kun olin ja sanoin, että soittaisivat joku päivä viiden jälkeen, jos haluavat rupatella.

        No 11:45 oli tänään soitettu numerosta 0207292399. Että jos on samaa Sonera-kauppaa, niin asiakastietoihin voisivat merkata asiakkaan toiveet yhteydenottoajankohdasta. Noh, työaikana en vastaa, joten omapahan on tappionsa. :)

        Ahdistelivatpa minuakin numerosta 0207292395.
        En vastannut, kun arvasin olevan puhelinmyyntiä.

        Tienasivat juuri nimikkeen "Älä vastaa19" puhelimestani...


    • 0207292887

      020 7292887

    • tällänen

      numero sit mua kiusas.. liekkö samaa mitä noi aikasemmat numerot.

    • Alkaa jo keittää

      0207931985
      Tällanen soitti mulle JOULUAATTONA! 15:53.

      Saatana jos oisin vastannut ja ois ollu joku pkeleen puhelinmyyjä ni ois saanu sen firman TJ jokseenkin kovaa vttuilua osakseen.. Oisin vähintään soittanu tai menny helvetti vaikka käymään sen luona keskellä yötä ja kertonu mielipiteeni puhelinmyynnistä tällaisina aikoina.
      (niin, olen siis jokseenkin veemäinen ihminen kun alkaa ahistaa)

      Joku roti pitää saaha näihin puhelinmyynteihin.

    • kahdesta eri numerosta

      Minulle soitettiin tänään klo 16:40 0207292889 numerosta, kun olin oppitunnilla. painoin hätäisesti vastauspainiketta. Mutta! puhelimen lokiin ilmestyi ainakin 10 vastattua puhelua jokainen kestoltaan 0.00s Jänskää :D

      Seuraavan kerran samana päivänä kello 19:07, enkä vastannut. Numero oli tälläkertaa 0207292399 .

      Hyvä juttu että täältä löytyikin asiasta jotain! :D

      • Hannuski

        Mulle tuli äsken soitto numerosta 0207292397, en vastannut, sitten googlasin numeron ja löysin tän viestiketjun!

        Mikä lie numero. Vähän hämmentävää kuitenkin... Soitin huvikseni takaisin ja varattua antoi minullekin.


      • anni

        ...piinaavia soittoja useamman kuukauden ajan. toi 020- alku on näyttänyt niin epäilyttävältä etten oo vastannu kertaakaan. kaikki numerot siis alkaneet 0207292. outoa...


      • kuuklaus
        Hannuski kirjoitti:

        Mulle tuli äsken soitto numerosta 0207292397, en vastannut, sitten googlasin numeron ja löysin tän viestiketjun!

        Mikä lie numero. Vähän hämmentävää kuitenkin... Soitin huvikseni takaisin ja varattua antoi minullekin.

        Ainakin nämä

        0207292399

        0174424459


      • utelias34567

        0207292399 soitti mullekin siinä 4 aikoihin... en vastannu googlasin ja päädyin tänne...

        Kiva toi google kaikki ongelmat ratkee


    • Outi

      Tänään meinasin saada sydärin kun soittivat kesken luennon tuollaisesta numerosta, en tietenkään vastannu kun en kehdannu poistua luokasta, mutta kun yritin soittaa takas niin tuuttas vaan varattua. Säikähdin jo että soittelevat jostain kesätyöpaikasta, mutta Google takaa hyvät yöunet..

      • anabdiel

        Joo, samaa mieltä tästä asiasta, että kyllä helepotti tämän viestiketjun lukeminen, ko aattelin kanssa, että jos onki jostain kesätyöpaikasta =) Tosi nopeaa lopettivat soiton, enkä ehtiny vastamaan... ja numerohan oli 0207292397... Muutenkin inhoan puhelinmyyntiä yli kaiken, koska tuputtavat vaikka sanoo ettei aio mitään ostaa. Yks järkevä ymmärsi kun sanoin ettei ole pienintäkään aikomusta ostaa "sikaa säkissä".

        - tahtoo itte tutustua tuotteesee... RAUHASSA!-


    • sfhohuf

      en kerenny vastamaamaan ja googletin samantien ja en helvetissä edes yritä soittaa takaisin :D

      • että ne voi olla

        oikeasti yritysnumeroita, jotka ei ala 020 7292... On niitä oikeitakin soittajia. Tosin, jos ei tiedä odottaa soittoa, niin puhelimyyjähän se aina kuitenkin on. Kesätyönhakijoita vaan ajattelin.. Itselle soittanut nyt 3 kertaa perättäisinä päivinä ja kaupannut Saunalahtea. Kiva kun firmat ulkoistaa puhelinmyyntinsä, ni samat naamat myy kaikkia operaattoreita saman keskuksen alla... ;P Helpottaa elämää, jos ei halua vastata.


      • puhelinkeskusfirma
        että ne voi olla kirjoitti:

        oikeasti yritysnumeroita, jotka ei ala 020 7292... On niitä oikeitakin soittajia. Tosin, jos ei tiedä odottaa soittoa, niin puhelimyyjähän se aina kuitenkin on. Kesätyönhakijoita vaan ajattelin.. Itselle soittanut nyt 3 kertaa perättäisinä päivinä ja kaupannut Saunalahtea. Kiva kun firmat ulkoistaa puhelinmyyntinsä, ni samat naamat myy kaikkia operaattoreita saman keskuksen alla... ;P Helpottaa elämää, jos ei halua vastata.

        Sieltä löytyy kiva lista firmaa, lähetystöä ja yhteisöä, jotka käyttää Smart Contact Oy:n palveluita, tai jotain ulkomaista emoyhtiötä.......... Googlasin 020 7292. =)


    • Suomi24Forum

      Minullekkin soitettiin samaisesta 020 -alkuisesta numerosta..Mitä Helv.?!

    • Rva huhtikuu

      Kelalla muistaakseni kanssa 020 alkuinen numero ja itsekin luulin että se soittaa kun en ennättäny puhelimeen..mutta tarkistin asian niin ei ollut kela! Mulle soitettiin tänään 12.4.2007 numerosta 020-7292887..ja aloin "kuuklettaa" ja päädyin tänne. Mukavaa ku täältä saa ainakin vihjeitä.. elikä melkein sama numbero ku tänne kirjoittaneille ..se on varmaan joku epätoivonen ja yrittää kaupata jotai???Mukavaa päivän jatkoa kaikille!

      • jepsjeps..

        Jotkut Kelan numerot alkaa 020, olis aina kiva tietää ketkä puhelinmyyjiä ja millon Kelalta.


      • Jeuski1
        jepsjeps.. kirjoitti:

        Jotkut Kelan numerot alkaa 020, olis aina kiva tietää ketkä puhelinmyyjiä ja millon Kelalta.

        020-alkuiset ovat yleensä 02063..... Siitä tunnistaa


    • annaliini

      Mullekin on soiteltu nyt tosi monena päivänä ja aina just sen aikaa että ei kerkee vastaa..Prkl!!!
      Parista eri numerosta eli 0207292395 ja 0207292881... Sit viime viikolla soitettiin jostain 020-alkusesta ja se oli tv-lupahallinnosta. Kysyi haluanko tv-luvan vaikka eihän mulla ole telkkariakaan=)
      Yks lehtimyyntinumero on 028443608, sitten on 0925125701. Että näin.

    • bepanthol

      Mullekin soiteltiin monesti numerosta 020 7292397. Tänään kuitenkin vastasin. Em. numero oli Canal Digitalin lisäaikaa kaupitteleva ihan kohtelias mies. Kun sanoin, etten ole asiasta kiinnostunut enempää, hän lopetti ihan fiksusti puhelun. Siitä yllättävää, että asiamies ei todellakaan jankuttanut eikä tyrkyttänyt kanavaa sen enempää.

    • Wolt

      Todella sitkeitä tyyppejä, jotka soittavat tämän keskustelun numeroista. Olen yhden päivän aikana painanut punaista luuria keskustelun numeroille parhaimmillaan 12 kertaa! Saattavat soitella aikaisin aamulla, mutta pari kertaa on tullut puhelu vielä kahdeksan aikaan illalla. Alkuvuodesta tilanne oli pahin, kun yhdestä numerosta soitettiin pari viikkoa joka päivä useamman kerran.

      Olen tätä keskustelua seuraamalla tallennellut omaan puhelimeeni 0207292-alkuiset numerot, joihin en sitten vastaa. Tässä on lista keskustelussa mainituista numeroista... jos joku muukin haluaa tehdä saman tempun. Puhelinmarkkinointikieltokin on tietty hyvä järkätä omaan numeroon.

      020 7292 340
      020 7292 395
      020 7292 397
      020 7292 399
      020 7292 883
      020 7292 885
      020 7292 887
      020 7292 889
      020 7292 890
      020 7931 985

      • ko?

        Tänään tullut puhelu numerosta 020 729 2558. Veikkaan että tv-lupatarkastaja se siellä yrittää soitella..

        soitelkoon rauhassa:D


      • vastannu

        Olisit vastannu ja sanonu että ei vät soittele niin olisit saanu olla rauhassa :-)


      • Omppu
        vastannu kirjoitti:

        Olisit vastannu ja sanonu että ei vät soittele niin olisit saanu olla rauhassa :-)

        Ketkähän noiden numeroiden takana?


      • JoonasPoonas
        Omppu kirjoitti:

        Ketkähän noiden numeroiden takana?

        Jooh, samasta soittivat. Ihmetytti tuo puhelin katkeaminen heti vastattua.


      • popo
        JoonasPoonas kirjoitti:

        Jooh, samasta soittivat. Ihmetytti tuo puhelin katkeaminen heti vastattua.

        No terve! Joo olen ihmetellyt ihan samaa. Minä kun en vastaile pelkkiin numeroihin kun yleensä jos on tuollanen alku kuin 020 nii joku lehtimyyjä tai mainostaja onpi. Oletko koskaan vastannu siihen puheluun. Olen kerran koittanut soittaa tuohon numeroon mutta kukaan ei vastannut!! HASSUA EIKÖ!!


      • Roope1234
        popo kirjoitti:

        No terve! Joo olen ihmetellyt ihan samaa. Minä kun en vastaile pelkkiin numeroihin kun yleensä jos on tuollanen alku kuin 020 nii joku lehtimyyjä tai mainostaja onpi. Oletko koskaan vastannu siihen puheluun. Olen kerran koittanut soittaa tuohon numeroon mutta kukaan ei vastannut!! HASSUA EIKÖ!!

        020 7292 880
        020 7292 898

        Voisi olla että haluavat että soitetaan takaisin, jolloin menee 25€ maksu tms...


    • rst

      kävikö jollekulle selväksi, miksi näistä numeroista tulevat puhelut heti katkaistaan, kusettavatko ne työnantajiaan?

      • ktktan

        Täälläkin soi verkopuhelin ja numero oli tuo 0207292882. Mistähän soitellaan?


      • ???
        ktktan kirjoitti:

        Täälläkin soi verkopuhelin ja numero oli tuo 0207292882. Mistähän soitellaan?

        Täällä piinaa numerot 0207292884 ja 0207292881.


      • Tumppi81
        ??? kirjoitti:

        Täällä piinaa numerot 0207292884 ja 0207292881.

        Kylläpä näköjään kiusaavat muitakin. Ihmettelinkin, kun alkoi tulla puheluja oudoista numeroista. 020 7292398, 020 7292395, 020 7292883.


      • 020 7292885numero

        kummittelee täälläkin.

        Turha kuvitella että vastaan sulle lehtimyyjä !!!
        PRRRRKL !!!!!!

        Mullakin on sentään salainen numero,mutta ei näytä auttavan aina vaan kaupataan jos jotakin roskalehteä :(


      • Tumppi81
        Tumppi81 kirjoitti:

        Kylläpä näköjään kiusaavat muitakin. Ihmettelinkin, kun alkoi tulla puheluja oudoista numeroista. 020 7292398, 020 7292395, 020 7292883.

        Sama laulu jatkuu näköjään vieläkin


      • fdasdfhjnag
        020 7292885numero kirjoitti:

        kummittelee täälläkin.

        Turha kuvitella että vastaan sulle lehtimyyjä !!!
        PRRRRKL !!!!!!

        Mullakin on sentään salainen numero,mutta ei näytä auttavan aina vaan kaupataan jos jotakin roskalehteä :(

        Oletkohan merkannut naamakirjaan numerosi ? :)


    • mmmika67

      ...vähissä on murheet jos ei muuta tekemistä kuin miettiä oikein porukalla keskustelupalstalla että kuka kumma se soittelee mun kännykkään... kun ei löydy finderistä tietoja , vainoharhaiseksi on mennyt nykyisin ihmisen elämä ..voi voi
      mitenköhän pärjäisitte jos olis vieläkin vain lankapuhelimet joissa ei muuta tomintaa kuin ring ring ääni puhelun tullessa ette varmaan uskaltaisi vastata kuin ennalta sovittuihin puheluihin :)

      • xxxxxxxx

        siinä esiintyy typeryys huipussaan


      • sipsu

        Enpä muista tiedä, mutta mulla ainakin privakänny ja päivät töissä. En todellakaan ala myyjille vastailemaan. Tämä on hlökohtainen kapine ja sellaisena pysyy. Enhän olisi kotonakaan "ring ring" puhelimen ääressä vastaamassa siihen keskellä päivää :)


      • ufo13

        Eli tarkoitus oli lukea että älä vitun pallihiki lue sitten näitä keskusteluja ku noin päätä kivistää. kirjoitin vahingossa luo, siihenhän et syylä pysty.


    • mitä hitsiä

      Mulle oli tänään kans tullu tosta nrosta soitto. Koitin soittaa takas, mut oli varattua tai tuuttas vaan, eikä kukaan vastaa. Kumma juttu. Mistähän sen sais selville.

      • Saunalahti?

        Kauheesti päivän aikana tullut nroita kännyyn.
        Saunalahden kaiketi 045-alkuisia. Kukaan ei ole jättänyt viestiä, ja kun soitan takaisin, en saa ketään kiinni. Tuleeko näitä muille, 045-12282.. jne. ? Prepaideja? Ei mulla mitään ilmoitustakaan missään pitäisi olla ja työn puolesta ei tule puheluita kännykkään. Outoa.


      • takaisinpäin

        020-numeroihin en suosittele soittamaan takaisin vaikka kuinka olisi utelias. Matkapuhelimesta maksaa n. 29c/min, jos joku toisessa päässä sattuu vastaamaan - vaikkapa puhelinvastaaja.

        Ja varma juttu on että kaikki 020 729 24** ovat puhelinmyyjien keskusnumeroita. Siellä firman päässähän on varmasti kymmeniä tai satoja soittajia mutta aina sama numero näkyy kännykkääsi, 020 729 24**. Kyseessä on call center.


      • sama kirjoittaja
        takaisinpäin kirjoitti:

        020-numeroihin en suosittele soittamaan takaisin vaikka kuinka olisi utelias. Matkapuhelimesta maksaa n. 29c/min, jos joku toisessa päässä sattuu vastaamaan - vaikkapa puhelinvastaaja.

        Ja varma juttu on että kaikki 020 729 24** ovat puhelinmyyjien keskusnumeroita. Siellä firman päässähän on varmasti kymmeniä tai satoja soittajia mutta aina sama numero näkyy kännykkääsi, 020 729 24**. Kyseessä on call center.

        siis 020 729-alku on ihan normaali yritysmaailmassa mutta 020 729 2***-numerot taitavat usein olla puhelinmyyntiä/jotain muuta utelua. Numero itsessään ei kerro kuka siellä soittaa, 020-numeron ostanut firmahan voi olla yhtähyvin puhelinmyyntiyritys kuin mitä muuta tahansa tekevä firma.

        Itse olen usein vastannut numeroon jota en tunne, ja jos on ollut puhelinmyyjä, lisännyt numeron kännykkään nimimerkillä "puhelinmyyjä", näin jatkossa näen heti kuka soittaa, jos on jo lisätty numero.


    • nimimerkki

      noi 020-puhelut tulee ko. firman häiriköiltä,
      boikotoikaa!

      • jepujapi

        Ahisti niitten mul**ujen puhelut niin paljon!
        että soitin nitten vaihteeseen (020 7292400)
        jä käskin lopettamaan! rouva vaihteessa kysyi että
        , onko kyseessä tämä numero mistä soitatte?
        vastasin, kyllä! rouva poisti numeroni heidän
        tietokannastaan ja minä kiittelin vi***ti

        kokeilkaa!!


    • nuppi123

      Soitti tänään puhelinnumeroon, mutten vastannut :)Ilmeisesti puhelinmyyjähän se siellä yritti kaupitella jotain.

      • T--

        joo on tossa tullut parin viikon aikana jokunen soitto noista 020.. numeroista. yhteistä kaikille on tuo alku 020-7292

        0207292397
        0207292889
        0207292395
        0207292883
        0207292882
        0207292398


      • make
        T-- kirjoitti:

        joo on tossa tullut parin viikon aikana jokunen soitto noista 020.. numeroista. yhteistä kaikille on tuo alku 020-7292

        0207292397
        0207292889
        0207292395
        0207292883
        0207292882
        0207292398

        yksi lisänumero edellisten lisäksi:
        020 7292 884


    • tännää päästessäni töistä kahtoin pukkarilla luuria, ja joskus kahentoista jäläkeen oli 020635... alakunen numero soittanu. Heti tietenki kottiin päästyäni ryntäsin nettiin ja eniron sivuilta yritin selevittää numeron alakuperrää. mut ei löytyny nii tietenki googletin 020 ja tää sivusto tosiaanki löyty sitä kautti..en sit viidiny soittaa takas ku joku mainihtiki jotta ton alakunen vois olla kelan numero, nii eihä siel illalla kukkaan oo vastaamas puhelimeen..pitänee yrittää joku päivä istuu luuri kouras toho aikaan jotta jos toi onki kelan numero nii ei tuu ihtelle mitään rangaistuksia siit jottei oo vastannu ku niil ois kysyttävvää ollu.. Ylleensä kyll vastaan nuihi kaikkiin numeroihin, mutta työaikana en. Mut parempi nui jotta ne kesken työpäivän soittelee ku jot ne alakais iltosin ringuuttellee.. sitä ei kukkaa kestäis. (nimim. kokemusta on, kotipuhelimeen soitetaan viel seittemän aikaanki ja kaupataan jotai luomujuttuja esim.)

    • Makke -65

      kun niin kovin moni laittaa saamastaan oudosta numerosta kyselyn, joka on tietysti maksullinen, että asiassa on jokin kytky itse yrityksen ja numeropalvelun kanssa. Jolloin jokainen tietystä numeroavaruudesta kysytty numero tuottaa rahaa takaisin itse yritykselle. 5-6 ekaa numeroa riittää tunnistukseen tai jotain muuta vastaavaa??

      se vain selittäisi sen miksi nuo puhelut katkeavat niin pirun äkkiä ja ketään ei saa toisesta päästä kiinni. Robotti hommiin, kaikkialla soi ja jokaisesta kyssäristä putoo €€€€ tilille. Ei paha jos näin toimii...

      • hoppp

        Tuli puhelu numerosta 0207292399, jäi vastaamatta. Jollain muullakin oli samasta numerosta puhelu. Taitaa olla myyntiä.


      • sama numero
        hoppp kirjoitti:

        Tuli puhelu numerosta 0207292399, jäi vastaamatta. Jollain muullakin oli samasta numerosta puhelu. Taitaa olla myyntiä.

        en vastannu. nyt on numero tallennettuna puhelimeen "älä vastaa" nimellä. :D

        Google se pelastaa!


      • SELLASTA
        hoppp kirjoitti:

        Tuli puhelu numerosta 0207292399, jäi vastaamatta. Jollain muullakin oli samasta numerosta puhelu. Taitaa olla myyntiä.

        Minulle soitettiin samasta numerosta. Painoin ystävällisesti punaista luuria


      • MMM
        hoppp kirjoitti:

        Tuli puhelu numerosta 0207292399, jäi vastaamatta. Jollain muullakin oli samasta numerosta puhelu. Taitaa olla myyntiä.

        02072923.. On todennäkösesti TV-LUPA- tarkastajan numero joka sitten kyselee omistatko televisiolupaa. Todennäkösesti siitä soitellaan sellaisille joilla on esimerkiksi summerit kotitalossaan, jolloin tv-lupatarkastajat eivät pääse oven taakse kurkkimaan.. menimpä itse sitten vastaamaan muutama päivä sitten. Jeps.


    • Kyllästynyt pärinään

      Tässä vähän numeroita joihin en jaksa vastata
      0207292882
      0445600711 AMIFINN OY SUOMEN MATKAPUHELINKESKUS
      0925125701
      0451393645
      045600711
      0973113028
      0925169563
      0973113828
      0103660233

      näin alkajaisiksi

    • werper

      Mullekkin ovat soitelleet 020729xxxx numeroista jo parin vuoden ajan...eipä ole tullut vastattua...

      • Pankin täti

        020- alkuiset numerot ovat yritysnumeroita. Kyllähän niitä monesti käyttävät telemarkkinointiyritykset jne. Mutta myös esim. vakuutusyhtiöt, pankit, vaateliikkeet, työvoimatoimistot, ravintolat, ehkäpä mahdolliset työpaikkanne? Että hassua on jos kaikkiin jättää vastaamatta. Monesti ainakin omassa työssäni tiedän että jos koitan asiakasta tavoittaa ja enkä häntä tavoita niin koitan hoitaa välillä esim. toista asiaa ja siksipä numeroni voikin olla varattuna. :) Mutta hyvää syksyä kaikille.


      • Olrox
        Pankin täti kirjoitti:

        020- alkuiset numerot ovat yritysnumeroita. Kyllähän niitä monesti käyttävät telemarkkinointiyritykset jne. Mutta myös esim. vakuutusyhtiöt, pankit, vaateliikkeet, työvoimatoimistot, ravintolat, ehkäpä mahdolliset työpaikkanne? Että hassua on jos kaikkiin jättää vastaamatta. Monesti ainakin omassa työssäni tiedän että jos koitan asiakasta tavoittaa ja enkä häntä tavoita niin koitan hoitaa välillä esim. toista asiaa ja siksipä numeroni voikin olla varattuna. :) Mutta hyvää syksyä kaikille.

        Itsellänikin tuli 020-7292886 numerosta puheluita, sitten vastasin vihdoin, oli Viasatin henkilö, joka kyseli pidinkö niiden kanava-paketista. Eli ei mitään kummallista.


      • werper
        Pankin täti kirjoitti:

        020- alkuiset numerot ovat yritysnumeroita. Kyllähän niitä monesti käyttävät telemarkkinointiyritykset jne. Mutta myös esim. vakuutusyhtiöt, pankit, vaateliikkeet, työvoimatoimistot, ravintolat, ehkäpä mahdolliset työpaikkanne? Että hassua on jos kaikkiin jättää vastaamatta. Monesti ainakin omassa työssäni tiedän että jos koitan asiakasta tavoittaa ja enkä häntä tavoita niin koitan hoitaa välillä esim. toista asiaa ja siksipä numeroni voikin olla varattuna. :) Mutta hyvää syksyä kaikille.

        jos puhelu olisi tärkeä niin miksei he laita vastaajaan viestiä ja jätä esim soittopyyntöä? Eli luulempa että ne jotka minulle ovat soittaneet liittyvät markkinointiin ja alkuhan on aina sama 020729...


      • Älä soita varkaalle
        Pankin täti kirjoitti:

        020- alkuiset numerot ovat yritysnumeroita. Kyllähän niitä monesti käyttävät telemarkkinointiyritykset jne. Mutta myös esim. vakuutusyhtiöt, pankit, vaateliikkeet, työvoimatoimistot, ravintolat, ehkäpä mahdolliset työpaikkanne? Että hassua on jos kaikkiin jättää vastaamatta. Monesti ainakin omassa työssäni tiedän että jos koitan asiakasta tavoittaa ja enkä häntä tavoita niin koitan hoitaa välillä esim. toista asiaa ja siksipä numeroni voikin olla varattuna. :) Mutta hyvää syksyä kaikille.

        Joo. Pitää soittaa takaisin, jos ei ehdi vastaamaan...

        ...ja hinta 14,95/min pvm!

        Lisäksi soittamalla hyväksyt ehdot ja tilaat 674 sähköhammasharjan puhdistussarjaa hintaan 987 euro/kpl ja lomaosakkeen Angolasta.


    • haloo2

      Joo, mulle kävi sama juttu.En ehtinyt vastaamaan ja sitten kun soittaa takaisin niin tuuttaa varattua..????

      • eivät saa vastata

        Puhelinmyyjät ei saa asiakkaan laskuun myydä mitään, sen takia eivät voi vastata jos takaisin soittaa.... simppeli selitys eikö ?


      • soitteleeko teillä myyjät? ...

        Ei saa olla niin nössö. Se antaa mukavasti jännitystä ja kiksejä härnätä myyjiä tai sanoa suoraan EI KIITOS suoraan korvaan ;) Kokeilkaa. Eka kerta on pelottava, mutta kyllä se siitä sitten lähtee. Tietenkin sitä pitäisi kunnioittaa ihmisiä ja heidän harjoittamaa ammatiaan, mutta silti..."¤"#&%/"!¤"#¤


      • puhelinmyyjä
        eivät saa vastata kirjoitti:

        Puhelinmyyjät ei saa asiakkaan laskuun myydä mitään, sen takia eivät voi vastata jos takaisin soittaa.... simppeli selitys eikö ?

        Puhelut tulevat tietokoneen kautta ja tietokoneeseen ei oikeen voi soittaa. Kaikki ei tietenkään koneen kautta soita vaan vanhanaikaisesti puhelimella. Ja mikäs puhelinmyyjä se semmonen olis jolla ei puhelin koko ajan olis varattu? :D


    • puhelinmyyjä täälläkin ?

      Näkyy tulleen mullekin soitto tosta täälläkin mainitusta 020 7292885 numerosta tänään.
      Hyvä tietää että kyseessä joku pahuksen puhelityrkyttäjä tai vastaava tyhjän toimittaja.

      Tapana ei ole vastailla mihinkään tollasiin muutenkaan...

      Toinen riesa viimepäivinä on ollut joku Nordean 0200 3000 tms palvelunumero joka rimputtaa koko ajan ja kun sitten kyllästyin ja lopulta vastasin niin siellä änkytti joku naisääni että anteeksi väärä numero ja sulki puhelimen ????!!!
      Turhahan sitä on ruveta noihin tollasiin numeroihin soittelemaan takasinkaan omaan piikkiin kun et kumminkaan saa kyseistä henkilöä kiinni,koska siellä kumminkin vastaa taas joku muu tyrkyttäjä.
      Mitä tulee pankkeihin niin ne osaavat ja voivat lähestyä kirjeellä jos niillä on jotakin todellista asiaa...puhelimessahan et koskaan voi varmistua 100% kenenkä kanssa asioit esim juuri pankki asioissa.
      Raivostuttavaa että silti soittelevat...no en vastaa ja asia ei voi olla edes tärkeä jos sitä ei voi lähettää kirjallisena kotiin.

      • mikä lie

        Mulle on koitettu soittaa tästä numerosta jo 4 kertaa tämän viikon aikana, myös tänään lauantaina, joten mikään "oikea" yritys ei varmastikaan ole kyseessä, vaan luultavasti joku kauppias/kyselijä.

        Numero on: 0100 85124


      • Häiriköity
        mikä lie kirjoitti:

        Mulle on koitettu soittaa tästä numerosta jo 4 kertaa tämän viikon aikana, myös tänään lauantaina, joten mikään "oikea" yritys ei varmastikaan ole kyseessä, vaan luultavasti joku kauppias/kyselijä.

        Numero on: 0100 85124

        045 77310... ja 094 241 5341
        Jälkimmäisestä soitettu useamman kerran.


      • Nimetön
        Häiriköity kirjoitti:

        045 77310... ja 094 241 5341
        Jälkimmäisestä soitettu useamman kerran.

        etuliite 358, eli maanumero?? Minua on pommitettu viimeisen kuukauden aikana lähes päivittäin, numerot vaihtelee, aivan kuin jossain olisi julkaistu numeroni, ja lisätty perään, soitteles tolle jatkuvasti. Nyt alkaa mitta täyttyä. Tulen vaihtamaan numeroni, ja pistän sen vielä kostoksi salaiseksi, ja lisään siihen vielä markkinointi estot, niin pitääs loppua, eikö???


      • Häiriköity
        Nimetön kirjoitti:

        etuliite 358, eli maanumero?? Minua on pommitettu viimeisen kuukauden aikana lähes päivittäin, numerot vaihtelee, aivan kuin jossain olisi julkaistu numeroni, ja lisätty perään, soitteles tolle jatkuvasti. Nyt alkaa mitta täyttyä. Tulen vaihtamaan numeroni, ja pistän sen vielä kostoksi salaiseksi, ja lisään siihen vielä markkinointi estot, niin pitääs loppua, eikö???

        On mulle soittaneissa numeroissa ainaki ollut ne numerot edessä..

        Omaa hyväuskoisuutta ilmeisesti. Menin erääseen kilpailuun laittamaan numeroni, koska sanottiin, että tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille. Siinä se sit nähtiin, tais olla heti seuraavana päivänä kun alko puhelin rälläämään näiden ihme numeroiden toimesta.
        En mitään muutakaan selitystä keksi, mistä numeroni olisivat saaneet, koska numeroni on salainen ja en oo koskaan aikaisemmin tällasia soittoja saanut.. Pitänee vaihtaa numeroo.


      • vituttaa tämmöne
        Nimetön kirjoitti:

        etuliite 358, eli maanumero?? Minua on pommitettu viimeisen kuukauden aikana lähes päivittäin, numerot vaihtelee, aivan kuin jossain olisi julkaistu numeroni, ja lisätty perään, soitteles tolle jatkuvasti. Nyt alkaa mitta täyttyä. Tulen vaihtamaan numeroni, ja pistän sen vielä kostoksi salaiseksi, ja lisään siihen vielä markkinointi estot, niin pitääs loppua, eikö???

        tekis mieli tehä rikosilmotus kotirauhan rikkomisesta PRKL


    • apua

      apua menin lankaan se myi perheliittymää ja menin sanomaan tunnus osan lopun.mitä mä nyt teen?

      • 020 7292889

        Ettei näiden epämääräisten puheluiden takana olisi erään veijarikaksikon yritysryhmä, josta suurin osa on tällä hetkellä yrityssaneerauksessa. Yritysten nimessä on yleensä Smart -sana yhtenä osana. Yrityksiä on perustettu noin vuoden välein ainakin 2004 alkaen. Ovat toimineet henkilöstökonsultonti-, lahjatarvike-, verkostomarkkinointi- yms aloilla. Yritykset ovat tehneet lyhyessä ajassa pienillä liikevaihdoila isot tappiot, välillä on henkilökuntamääräksi ilmoitettu muutama ja välillä 250. Tällä hetkellä taitaa olla pystyssä pari firmaa. Erilaiset kotisivut johtavat aina samaan puhelinnumeroon (keskus?)020 7292 400, eli yritysten toimintatapa ja tuon puhelinnumero laittaa epäilemään.


      • mie21
        020 7292889 kirjoitti:

        Ettei näiden epämääräisten puheluiden takana olisi erään veijarikaksikon yritysryhmä, josta suurin osa on tällä hetkellä yrityssaneerauksessa. Yritysten nimessä on yleensä Smart -sana yhtenä osana. Yrityksiä on perustettu noin vuoden välein ainakin 2004 alkaen. Ovat toimineet henkilöstökonsultonti-, lahjatarvike-, verkostomarkkinointi- yms aloilla. Yritykset ovat tehneet lyhyessä ajassa pienillä liikevaihdoila isot tappiot, välillä on henkilökuntamääräksi ilmoitettu muutama ja välillä 250. Tällä hetkellä taitaa olla pystyssä pari firmaa. Erilaiset kotisivut johtavat aina samaan puhelinnumeroon (keskus?)020 7292 400, eli yritysten toimintatapa ja tuon puhelinnumero laittaa epäilemään.

        Tosta 0207292880 numerosta, tiedostelivat tv-lupaa:)


      • mimik

        En vastannut.
        Mikähän numero kysyy telkkarilupaa.. ?


      • Roope1234

        Soneran laajakaistan myyjä


      • en vastaa
        Roope1234 kirjoitti:

        Soneran laajakaistan myyjä

        tässä muutama numero mitkä pääsee punasen luurin uhriksi :)

        0207292342
        0207292396
        0207292397
        0207292398
        0207292399
        0207292881
        0207292887

        vain kolme viimestä numeroa vaihtuu joten eiköhän kyseessä oo sama kaupustelija...


    • Niitä

      Kannattaa kuunnella puh.myyjiä että mitä niillä on asiaa. ite oon ainakin huomannut et puhelin myyjillä on paremmat tarjoukset kun että ostasit sen netistä tai jostain lehden sivuilta, oli kyse sitten lehestä taikka liittymä yms. asiasta(paremmat kamppanjaedut esim.) Ei kaikki puh.myyjät ole automaattisesti lehtimyyjiä. Nykypäivänä ne soittelevat myös edullisempaa sähköä. Olisitte onnellisia kun teitä lähestytään eikä teiän ite tarvii ottaa ja lähtee johkin sähkö tai puhelinmyymälään niitä ite laskettamaan!

      • Hmmm...

        020 alkuisia numeroita on myös monissa yrityksissä, jotkut voivat olla ihan oikeallakin asialla. Mitäpä jos olet osallistunut johonkin kilpailuun ja voitosta ilmoittaisivat ; )


      • kännykkä herätti tänäkin aa...
        Hmmm... kirjoitti:

        020 alkuisia numeroita on myös monissa yrityksissä, jotkut voivat olla ihan oikeallakin asialla. Mitäpä jos olet osallistunut johonkin kilpailuun ja voitosta ilmoittaisivat ; )

        0207292396 ja takuulla jotain olisi tuputtanut. tänne palstalle ajauduin kun kirjotin ton numeron googlee


      • yksi kyllästynyt lisää
        kännykkä herätti tänäkin aa... kirjoitti:

        0207292396 ja takuulla jotain olisi tuputtanut. tänne palstalle ajauduin kun kirjotin ton numeron googlee

        Oon myös saanut useista 0207292 alkuisista numeroista useita puheluita enkä ole ehtinyt vastaamaan, vars viime päivien aikana. Googlaamalla tänne eli kiitokset ketjun aloittajalle!Aika moni tärkeäkin hlö/firma soittelee noista 020-numeroista eli pakko ne on käydä läpi...


    • hermmmmostun

      Onko samoja puhelinmyynti ym. numeroita 020 7292 888

      Kyllä sylettää kun vois olla kela mut se taitaa olla aina 02063 alkuinen eli taian saada olla rauhassa.

    • ???

      Mites tällänen numero: 0207440877? Kellään tietoa mistä on?

      • Nannu*

        Taitaa jatkua soitot edelleen. Ja numeron alku on aina sama 020729... Inhottavaa kun ei tiedä kuka soittaa ja asuntotarjoukset on tullut samasta 020-alkuisesta numerosta.


    • onko tämäkin

      020696*** jokin valtakunnallinen numero, kun sieltä aina soitellaan, mut en töiden takia ikinä kerkee vastata, ja sit sinne soittaessa se vaan tuuttaa

      • tauko

        Tänään taas soitettiin 0207292889 numerosta.


      • Kyllästynyt näihin
        tauko kirjoitti:

        Tänään taas soitettiin 0207292889 numerosta.

        0207292885 soitti tänään, en vastannu.


      • kyrsii
        Kyllästynyt näihin kirjoitti:

        0207292885 soitti tänään, en vastannu.

        Tänään soitti kahteen otteeseen 0207292881. Ensimmäisella vastaamisella kuului pelkkää tuuttausta. Toisella kerralla joku olmi kauppasi TeleFinlandin liittymää.


      • kyrsii
        kyrsii kirjoitti:

        Tänään soitti kahteen otteeseen 0207292881. Ensimmäisella vastaamisella kuului pelkkää tuuttausta. Toisella kerralla joku olmi kauppasi TeleFinlandin liittymää.

        Näemmä tuolla toisella kerralla numerona olikin 0207292396. Mutta samasta puljusta varmaankin oli kyse.


      • En vastaa tuntemattomiin
        kyrsii kirjoitti:

        Näemmä tuolla toisella kerralla numerona olikin 0207292396. Mutta samasta puljusta varmaankin oli kyse.

        Olen päättänyt olla vastaamatta kaikkiin tuntemattomiin numeroihin, oli sitten yritys- tai tavallisen näköinen numero. Asialliset soittajat pystyvät kyllä halutessaan jättämään nimensä, yhteystietonsa ja asiaviestin vastaajaan.


      • hugbear
        En vastaa tuntemattomiin kirjoitti:

        Olen päättänyt olla vastaamatta kaikkiin tuntemattomiin numeroihin, oli sitten yritys- tai tavallisen näköinen numero. Asialliset soittajat pystyvät kyllä halutessaan jättämään nimensä, yhteystietonsa ja asiaviestin vastaajaan.

        eli tässä muutamia numeroita, joihin ei välttämättä kannata vastata (saattavat soitella ihan minä viikonpäivänä ja minä kellonaikana tahansa):
        0925125701 - lehtimyyjä
        0167150223
        0153886795 - kaupataan naisten alusvaatteita "huipputarjouksella" (aloittaa paasauksen ennen kuin saat nimesi sanottua loppuun)
        0148393100
        0451206310 - nainen mumisee jostain mielenterveysavustuksista


      • numerosta
        hugbear kirjoitti:

        eli tässä muutamia numeroita, joihin ei välttämättä kannata vastata (saattavat soitella ihan minä viikonpäivänä ja minä kellonaikana tahansa):
        0925125701 - lehtimyyjä
        0167150223
        0153886795 - kaupataan naisten alusvaatteita "huipputarjouksella" (aloittaa paasauksen ennen kuin saat nimesi sanottua loppuun)
        0148393100
        0451206310 - nainen mumisee jostain mielenterveysavustuksista

        0207292399, en ehtinyt vastaamaan, mutta eiköhän tuokin joku lehtimyyjä tai liittymäkauppias ole.
        Hyvä keino muuten on päästä noista nopeesti eroon puhelimessa, kun sanoo, että "kauppaan itse samaa tavaraa, joten jatkahan töitä, niin teen minäkin".


      • mustamyy2
        kyrsii kirjoitti:

        Tänään soitti kahteen otteeseen 0207292881. Ensimmäisella vastaamisella kuului pelkkää tuuttausta. Toisella kerralla joku olmi kauppasi TeleFinlandin liittymää.

        ...että tämäkin selvisi täällä!
        Samasta numerosta oli yritetty soittaa ja kun yritti soittaa niin oli aina varattu. Kun odottaa tärkeää puhelua, niin se harmittaa kun onkin tuollaisesta kyse.


    • Taukkiz

      Soitto tuli enkä kerennyt vastata, takaisin soitettaessa varattua... Soittajasta ei tietoa edes numeropalvelusta, eli oiskohan taas joku lehtimyyjä!!

      • jokiranta martti

        juu sama mullekki soitteli eile..tänään jatko soittelua aamu ysistä..kunhan tv.lupatarkastajia ei soittele:)


      • Elaisah
        jokiranta martti kirjoitti:

        juu sama mullekki soitteli eile..tänään jatko soittelua aamu ysistä..kunhan tv.lupatarkastajia ei soittele:)

        ...kans samaisesta 020 alkuisesta ja 396 loppuisesta numerosta joku tänään aamupäivän aikana n. 6 kertaa... ja sama juttu viime perjantaina. Oon ollu duunissa silloin eli en oo päässy vastaamaan mut ite suosittelen vastaamaan ja sanomaan vaan suorat sanat niin pääsee eroon... jos ei vastaa niin nehän vaan innostuu kiusaamaan päivästä ja viikosta toiseen niinku mua, ku oon tosiaan ollu duunis aina ku ne on yrittäny soittaa...


    • mutta.....

      mä boikotoin kaikkia sellasia numeroita joita en saa findista. Jos ei soittajan tarvii olla tavoitettavissa, ei varmaan sitten munkaan.

      • 0207292897

        tänään mutten oo vastannu


      • Nimetön

        Suurimman osan noista numeroista joista soitetaan ja joihin ei kerkeä vastata on yrityksen nimeltä smart one.
        Soittaja on tietokone johon ei pysty soittamaan takaisin. Itselläni meni hermot juuri tuohon "käläreiden" tekemiseen ja soitin sinne asiakaspalveluun.
        Pahoittelivat tilannetta ja poistivat puhelinnumeroni soittolistoiltaan. Homman pitäisi olla nyt aamen.


      • ruotsia
        Nimetön kirjoitti:

        Suurimman osan noista numeroista joista soitetaan ja joihin ei kerkeä vastata on yrityksen nimeltä smart one.
        Soittaja on tietokone johon ei pysty soittamaan takaisin. Itselläni meni hermot juuri tuohon "käläreiden" tekemiseen ja soitin sinne asiakaspalveluun.
        Pahoittelivat tilannetta ja poistivat puhelinnumeroni soittolistoiltaan. Homman pitäisi olla nyt aamen.

        Kun minulle soittaa tällainen puhelimyyjä, avaan puhelimen ja vien radion viereen. Kasetilta kuuluu ruotsia. Saavat kielikylvyn siinä samalla.
        Puoli minuuttia kuunteli muuan, useimmat vähemmän aikaa. Mutta on soitokin loppuneet nyt ainakin kolmen kuukuden ajaksi.


    • jepujupa

      Kyseinen kaupustelufirma löytynee tuolta!
      http://www.smartcontact.fi/index_real.php?id=672
      Numeronne saa poistettua heidän tietokannastaan,
      soittamalla asiakaspalvelun vaihteeseen
      020 7292400 hinta 8,21 14,9 snt/min eli pieni
      hinta moisesta häirinnästä n.20senttii
      Soitin itekki!

      Ja jos haluaa ettei mistään enää kukaan kauppaa
      mitään!? hommaa suoramarkkinointi kielto numerollesi 0600 13404

      • tahiti-pasi

        Yksityisillä henkilöillä on mahdollisuus rajoittaa kaupallista puhelintarjontaa soittamalla palvelunumeroon 0600 13404 ma-pe klo 8.30-18 (puhelun hinta 0,39 €/min pvm), johon ilmoitetaan nimi, numero ja osoite. Rajoitus on kerrallaan voimassa 3 vuotta.

        Lähde: Asiakkuusmarkkinointiliitto, www.ssml.fi


        Suosittelen.


    • 2+2=4

      020 alkuiseen numeroon ei kannata soittaa ollenkaan, jos ei ole tarkastanut etukäteen mitä se maksaa.
      Se voi maksaa paikallispuhelun verran tai sitten jotain 16,9snt/min.

      Samaa kusetusta harrastavat useat yritykset, eli vastaanottaja kuittaa tuloa soittamastasi puhelusta.

      Myös 010 ja 030 numerot ovat samaa kusetusta

    • pontus neljästoista

      020- alkuiset numerot ovat "uusia" yritysnumeroita eli voivat kuulua puhelinmyynti yritykselle tai isommalle firmalle joka soittelee sinua työhaastatteluun. Esim soneralle tuli muutama vuosi takaperin talon sisäisen puhelinliikenteen ip-puheluina hoitava systeemi joka oli liitetty "ulkoiseen" maailman jollain ihmeen hässäkällä. tästä syystä numeroon soittaminen ei aina välttämättä onnistu muutakuin firman keskuksen kautta erikseen yhdistämällä. niin ja nimeen omaan halpaa yrityksille koska asiakkaat jotka soittaa takasin maksaa älyttömiä riistohintoja puheluistaan.

    • ...olevan

      taas aiheellista.

      Minua on meinaan häirinnyt nuo samat numerot jo muutaman viikon, ehkä viisi kertaa päivässä. Onneksi tajuan aina googlettaa numerot ennen kuin soitan (jos soitan ;) ) takaisin. Harmittaisi kyllä jos jäisi hyvä duunipaikkatarjous saamatta, mutta onneksi tiedän että nuo ovat puhelinmyyntiä.

      • tarjako

        Mulle olis oitettu tänään klo: 17.50 numerosta 0207983230
        Ja kenellekköhän tuo numero mahtaa kuulua??
        Tuollaiset jää häiritsemään, kun ei tiedä keneltä puhelu on tullut!

        Kertokaa joku jos tiedätte kenelle tuollainen numero kuuluu!!


    • SeppoHoviko

      Jees samoista 0207 numeroista tulee puheluita monta kertaa viikossa, joskus useammin saman päivänä, no tänään satuin vastaamaan kun en kerinnyt katsoa numeroa etukäteen (0207101502) ja sekuntin kerkes olla päällä ei mitään kuulunu vaan joku katkasi sitten, rupes sen verran ärsyttämään että meinasin soittaa takasin ja päästellä vähän höyryjä, no en sitten soittanutkaan vaan pistin googleen haun ja tännehän se sitten ohjas.. Vitun puhelinmyyjät saatana hankkikaa oikea työ, sama viesti pysäköinninvalvojille saatanan läskiperseet... Niin siis ihmettelin vaan että mikä idea siinä katkasemisessa oli?

    • dstyleb

      Pikku hiljaa rupee vituttaa tuo numero 0207101502.
      Kaksi viikkoa peräkkäin soittelee.

      • Kuljetan luuria mukanani äänettömänä, ja silloin tällöin havaitsen siihen soitetun 020-alkuisesta numerosta - viimeksi eilen numerosta 0207101402. Luulen, että numeron haltijan tietoja on mahdotonta maksutta selvittää, joten otaksun otaksuvani oikein soittoyrityksen lähteen puhelinmyyjäksi tmv. Jätän siis tällaiset puhelut huomiotta. Mutta väkisinkin mielessä käväisee ajatus: entäpä JOS puhelu on sittenkin työtarjous ... tai ilmoitus voitosta kilpailussa, johon olen osallistunut.
        Minimoidakseni tämän epätietoisuuden kerron työnhaku-, kilpailu- tms. yhteystiedoissani, että minut tavoittaa puhelimitse vain tekstiviestein. Lisäksi olen tallentanut kännykkääni yhteystiedot toimijoista, joihin olen pitänyt yhteyttä edellä kuvaamani tavoin.


      • Mr. Nimetön

        Samma här! Soittanu duuninumeroon nyt viikon ajan päivittäin. Ehtii soida kerran tai kaksi.

        Tietääkö kukaan minkä firman numero toi on?


      • 19+2

        Tämä numero on taas aktiivisesti liikkeellä. Kehtaavat kaiken lisäksi soittaa myös viikonloppuisin. No, Google oli apuna ja numero lentää vastaamattomien listan jatkoksi. :-)


    • lumpeenkukka2

      ukko soittanut tollaselle 020002??? onkohan joku s.......n seksilinja??
      meikäläinen työmatkalla ja huomasin,et soittanu tälläseen....:(

      • Hyviä uutisia

        No jos on soittanut niin sitten ainakin tiedät, ettei ole käynyt vieraissa, kun on tuollaiseen soitteluun tyytynyt. Ole iloinen uskollisesta miehestä.


      • MIlläs oikeudella urkit miehesi puhelutietoja?

        0200-ei ole mikään seksilinja. Seksilinjat ovat 0700-alkuisia. Noi ovat asiakaspalvelunumeroita, esimerkiksi Sampo Pankin on 0200 2580.


    • -

      En tullu katsoneeksi tarkkaan, onko tätä jo linkitetty tänne, mutta iPhonen omistajana olin helpottunut tästä listasta, kun perustin yrityksen ja myyjät alkoivat soittelemaan..
      http://tele.href.fi/

      Tuolta saa ladattua n. 1000 puhelinmyyjän numerot yhtenä yhteystietona.. muutama on tosin silti läpi päässyt :/

    • polkkynen

      Numerosta 020 710 1502 soitettu, jäi vastaamatta. Jättämällä viimeisen numeron haussa pois saadaan vastaukseksi Suomen Telecenter Oy Tampereelta. Puhelinmyyntifirma. Että silleen
      Jos olisi jokin ns julkisen yrityksen esim Kela, pitäisi numero löytyä haulla ja kertoa mistä soitettu (asumistuki, opintoraha tms) kuten myös soittamalla johonkin numerotiedusteluun
      Kela, työkkäri yms vastaavat kyllä kun sinne soittaa takaisin, yleensä menee vaihteeseen ja keskus kertoo kuka sinulle yritti soittaa. Ei ne katkaise puhelua kun vastaa saati jätä vastaamatta kun soittaa takaisin

    • 020 741 79 xx

      Taas puhelinmyyjä, nyt 020 741 7918 ja 020 741 7933

      laittakaa estolistalle

    • Ärsyyntynyt

      020 710 1502 soittaa ärsyttävän ahkeraan. 2-4 kertaa päivässä.

      • Timson83

        Mulla kans tullu puhelu tosta 020 710 1502. Tietääpähän ettei tartte vastata jos kerran jotain puhelinmyyntiä. Eiköhän tässä iässä jo osaa ite mennä ostoksille jos on tarvetta, oli sit kyse liittymästä taikka boksereista, kerran on nimittäin kaupiteltu luurin välityksel boksereita sun muita kalsareita, mitä helvettiä..?! =D


    • Pökö69

      Jepp täällä samaan sarjaa sattuu tuo numero

      020 7417 925 Joten ei kun Blacklistille vaan

    • taas 020 741 7912

      laittakaa uus numero estolistalle.

      Onneksi ens vuonna laki muuttuu ja päästään noista teleterroristetista eroon:)

    • 0207101502

      0207101502 sekunnin pirinä ja katkaisu. Telehäirintää.

    • 0207983721

      Sain tänään TEKSTIVIESTIN numerosta 358207983721, ei enirot tms tms löydä sitä. viesti oli TOOOOSI outo "Hei pupu(: Skyllä olisi tyrkyllä naisten jumppahousut 6€"
      Onko puhelinmyyjät näin alas vajonneet?

    • ttuna

      mulle on nyt tänäkeväänä soitettu kaksi kertaa numerosta 020 6108715 ja kerran numerosta 020 6107917
      358 on ollu molemmissa kyllä eessä. kumpiakaan ei löydy googlaamalla, ja kaverille kun juttelin tuli paha fiilis että olisin missannut kesätyöstäsoittelijat. mutta en ehkä sittenkään?

    • aikavihainen

      Mulle soiteltiin maanantaina tasan 3 pirausta numerosta 020 74179 28 kumpaankin omaan kahteen salaiseen numeroon, dnan ja telefinlandin. Ainoa mikään tuollainen mitään myyvä uusi taho missä molemmat numerot tiedossa, on telefinland, mistä otin juuri uuden luurin ja liittymän. Mistään muualta mulle ei soitella mitään kauppaamisia. Numerot salaisia, enkä ilmoittele niitä minnevain. ARGH kiitos vidusti jos sieltä telefinlandista vuodettu liittymä jonnekin tai soitellaan tuollaisia parin kolmen piipauksen piipautuksia häiriönä. Miksipä ne itse soittelisivat ja tarjoilisivat mitään minulle, kun juuri OSTIN kalliin luurin ja liittymän 2v sopparilla!

    • kallista.

      Mulla soi numerosta 0207101409 Netistä katsoin ei löytynyt yhteystietoja. Hälytti pari kertaa. En ehtinyt vastata. Onneksi en soittanut takaisin. Ties miten kallis puhelu olisi ollut.

    • risto20

      Tuskin näillä soittajilla on mitään asiaa. Puhelu katkaistaan heti jotta vastaaja soittaisi takaisin ja silloin alkaa mittari raksuttaa.

    • jeejeeje

      mulla soinut tänään 2 kertaa nrosta 0207101409, laittakoon txtarin jos tärkeetä.

    • 020

      0205867711 on soitellu tnä jo pariin kertaan. En tiedä kuka on ja en uskalla vastata tälläsiin numeroon. On varmaan puhelinmyyjä ku ei fonectakaan tiennyt etä kenelle numero kuuluu..

    • Juba_1958

      020 7101 409

      Suomen TeleCenter - puhelin myynti !!

    • Lainapeitesuojaksi

      Numero 020 7101409 iski jälleen ja pelkkä häläri. Tämä numero 020 7101 409 yrittää maksattaa omat puhelunsa toisilla, joten taitaa olla täysi huijari.

      Älkää vain ostako mitään tämmöisistä numeroista tulleisiin soittoihin.

      Kallista soittaa numeroon takaisin.

      • alas puhelinterrori

        0207101409 taas asialla. Näiden puhelinterroristien takia ei tule oikeastaan enää soitettua ja oikeastaan edes vastattua tuntemattomiin numeroihin.

        Luulisi että näille joku raja pitäisi tulla, on jo vuosia häiriköinyt tämäkin tyyppi. Kiinnostaisiko poliisia...? Itse puhelinmarkkinointikiellossa.


    • TIETOA

      Puhelinmyyjiä. Myyvät lehtiä ja mitä lie sopimuksia tyrkyttävät. EI KANNATTA VASTATA!

    • aosijhfvho3jedm§2 §3

      Mikä firma ja taho,toimeksiantaja on numero 0207417...alkuiset soittaa silloin tällöin taustalla kovaa hälinää mitään ei kuulu. Jos soittaa jollekin pitää soittajan sanoa heti millä asialla ja kuka vaikka nimet tietysti keksittyjä markkinointi nimiä. Pidän em. kaltaisia soittoja epäluotettavina. Enkä asioi henkilötunnusta tai muita tietoja urkkivien kanssa. Puhelimeen voi itse tehdä estolistan numeroista joita ei halua vastaanottaa. Tai hiljentää ja antaa yritellä tai katkaista heti.

    • munista hirteen vaan

      0207417021 soittanut, onko joku huijausnumero?

      • puhelinmyyjätprkl!

        Mulla on vastaava soittanut välillä arkiaamuisin klo 9 eteenpäin, mut en oo edes ehtinyt vastata! Varmaan puhelinmyyjiä tai jotain muuta.
        020 7417913
        020 7417925
        Soitin takaisin kumpaakin ja vastattiin: "Vastaaja on täynnä". ja puhelu katkesi...
        Enkä ole näitä löytänyt fonectastakaan....?


      • Sama numero soitti

        Mulle kans tullut juuri tuosta numerosta joku aika sitten soitto. Hälytti vain pari kertaa enkä ehtinyt vastata. Vuosi sitten myös tuli jostain 020 -alkuisesta soitto, mutta numeron tietysti poistin kun en tiennyt mikä se on. Sekin soitteli sillain ettei ehtinyt vastata, ja sitte kerran ehdin, niin sieltä kuului jotain hälyä, samanlaista kuin puhelinmyyjien taustalta, mutta ei muuta ja sitten puhelu katkesi. Ajattelin että se olis sonera, joka soittaa 020 -alkuisista, kun mulle ei paljon muualta pitäis pystyä tulemaan mitään kaupustelusoittoja (salainen numero), mutta eipäs vain olekaan ilmeisesti sonera, kun hiljattain niiltä tuli kaupustelusoitto ja se oli 040 -alkuinen... Että mikähän taho tämä nyt on joka soittelee näistä 020 -alkuisista, ja miksi sillain ettei ehdi edes vastata? Vituttaa kun ei pitäis pystyä tulemaan mitään turhia soittoja, niin silti tulee... Eikä tämä viimesin edes tullut ns. virka-aikaan, vaan illalla.


    • kulkija2

      Aivan uskomatonta... HEKA Malminkartanon Kiinteistö on muuttanut uuteen tilaan kauemmaksi alueelta ja sen numero alkaa nyt 020..; Jotta kukaan ei enää häiritse heitä soitolla. Kiitos

    • ohikulkenut

      020 on valtakunnallinen yritysnumero, numerosta soittaja voi olla myös esim. Matkahuollon pakettikuriiri tai mikä tahansa yritys joka käyttää yritysnumeroa.

      Soittaminen 0207- ja 0205- alkuisiin numeroihin matkapuhelimella maksaa 17,17 snt minuutilta, eli on pelkästään oppimatonta päivitellä asiaa sanomalla "ties kuinka kallista". Soittaminen 0206- alkuisiin numeroihin maksaa tavallisen matkapuhelun verran.

      Kaikkien muidenkin valtakunnallisten yritysnumeroiden 010, 020, 029, 030, 039, 075 hintatiedot löytyvät Viestintäviraston sivulta:
      https://www.viestintavirasto.fi/tietoatoimialasta/tietoatarjonnastajahinnoista/puhelinpalvelut/yritysnumeroihinsoittaminen.html

    • Vastaamaton

      0207582554, mikähän toi numero on?

    • Terla

      Yritin soittaa takaisin. Ei kuulunut mitään. Ei edes soitto ääni . ????

    • Kenennro

      0207424812

    • Anonyymi

      0203 alkuinen numero on Helsinginsanomien palvelunumero jossa tällä hetkellä on yli 6 minuutin jono.

      • Anonyymi

        Samoin oli tänä aamuna yli 6 minuutin jono.


      • Anonyymi

        Ilmeisesti lankapuhelimesta soittamalla ei numeron 1-6 tunnistus toimi kun toistaa rimpsun uudelleen. Jos sitä asiaa niin paina 1 jne.


    • Anonyymi

      Pitäisi lakkauttaa nämä rahanteko numerot PRKLE.

    • Anonyymi

      Kun puh. Min.hinta on 0,1669 €/min. niin montako snt on minuutti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe