Miksi kaikki menevät naimisiin?
Eikä tällä synnilllä ja riettaudella ole enää mitään rajaa. Sitä yhtä asiaahan kaikki vain tahtovat. Siä voi harrastaa sotkematta siihen uskonnollisia rituaaleja. Pöyhekää!
Naimisiin
2
1174
Vastaukset
- mietin vain
Kyllä surkea kirjoitustaito on mielestäni suurempi synti kuin suhteen sinetöiminen avioliitolla, oli sillä pariskunnalle sitten juridinen tai uskollinen merkitys.
Pöyhekää, eikö? - hmm..
Periaatteessa kun hihhulit avautuvat niin avaudun minäkin!!!En pysty käsittämään mikä hemmetin tarve uskovaisilla tai muuten päästään vinksahtaneilla on tulla arvostelemaan muiden elämisiä ja tekemisiä... Yleisesti he ovat myös toisia kanssa eläjiä kohtaan halveksuvia ja tyrkyttävät omaa ns. parempaa elämän katsomustaan!!! ja eiköhän sitä seksiä lähes kaikki ole harrastaneet ennen avioon astumista. On todella naurettavaa uskoa että näin ei olisi tai sanotaan kauniimmin lapsellista! en tarkoita näin välttämättä tulisi olla mutta kerro hyvä Impi miksi näin tavattoman luonnollinen asia on sinun mielestäsi riettautta? tai saatika syntiä? ei voi muuta sanoa kuin että sympatiat laskeutuvat päällesi kun et pysty niin kauniista asiasta muuta ajattelemaan!! itse olet pöyhkeä ja paljon muutakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675680Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344254Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961866- 631435
- 2611137
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39715