Mikä on Helsingin / Vantaan seudulla hinta seruaavalle: maaperätutkimus(6 porausta), pinnanvaaditus ja perustamistapalausunto.
Mistä löytyy hyvä tekijä tälle. Onko kokemuksia
maaperätutkimuksen hinta Helsingissä
4
4319
Vastaukset
- hinta
siinä 1000 euron paikkeilla, katso puh.luettelosta yrityksiä.
Joku Uudemmaan maaperätutkimus tai jotain siinnepäin tekee useita reikiä könttähintaan.- noin paljoa
maksaa. Hinta perustutkimukselle vaihtelee 500-1000 euroa välillä(ALV:n kanssa). Tohon halvimpaan hintaa joutuu kovasti kyselemään ja jotain tuttavuutta tai muuta erityistä alennusta keksimään. Alle 700 pitäisi kuitenkin irrota. Tietty aina on joku joka soittaa 1-2 firmaa puhelinluettelosta läpi ja ottaa sen halvemman tonnilla kun toinen pyytää 1200.
- A. Saukko
noin paljoa kirjoitti:
maksaa. Hinta perustutkimukselle vaihtelee 500-1000 euroa välillä(ALV:n kanssa). Tohon halvimpaan hintaa joutuu kovasti kyselemään ja jotain tuttavuutta tai muuta erityistä alennusta keksimään. Alle 700 pitäisi kuitenkin irrota. Tietty aina on joku joka soittaa 1-2 firmaa puhelinluettelosta läpi ja ottaa sen halvemman tonnilla kun toinen pyytää 1200.
meille pohjatutkimuksen Helsingissä reilu vuosi sitten hintaan 642 eur sis alv.
Reikiä tehtiin neljä ja pintavaaituspisteitä oli 12 kpl naapuritalojen korot. Toteutuneet paalupituudet oli pohjatutkimuksen mukaiset.
Tällä ainutkertaisella kokemuksella suosittelen. - rkm jussi
A. Saukko kirjoitti:
meille pohjatutkimuksen Helsingissä reilu vuosi sitten hintaan 642 eur sis alv.
Reikiä tehtiin neljä ja pintavaaituspisteitä oli 12 kpl naapuritalojen korot. Toteutuneet paalupituudet oli pohjatutkimuksen mukaiset.
Tällä ainutkertaisella kokemuksella suosittelen.tuusulan maaperätutkimus teki mulle vantaalle 750 ekee 6 kairaus pist vaaitus perustustapalausunto ja kaikki pelas kuin unelma hyvä firma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203