Mistä voi olla merkki että puhelimen (3310) näyttöön tulee viesti contact service?
Kertokaa, please. puhelin putosi maaliastiaan ja putsasin sen, mutta silti tällainen teksti.
vinkkejä, kiitos.
contact service
4
788
Vastaukset
- Key Tronic@
Silloin kun tulee sellainen teksti niin jo kannattaa huolestua! Vie huoltoon se 3310 ja kerro mitä sille tapahtu niin ne osaa kertoa siitä mitä ne voi tehdä sille!
- Mr W.
Ei kannata lähtee korjaan laitetta->koska maali on voinut tuhota koneesta tärkeitä piirejä->eikä välttämättä tuu kuntoon vaikka se ionipestäisiin!!
Eikä kastuneille tuu mitään huoltotakuita!!
Kastunut on aina kastunut!!
(Voin sanoo tän koska oon korjannut kaksi vuotta kännyköitä)- nainen yli 40 v
Tietäisitkö mistä johtuu "contact service" teksti nätisti pidetyn 8210 Nokian näytöllä? Ensin katkesi virta itsekseen valmiustilassa, puhelu katkesi ja näppäimistö jumittui (ei onnistunnu tekstiviestin lukeminen eikä matopeli). Näppäimistöjumituksen jälkeen oli katkaistava virta ja sitten ei kenttääkään aina löytynyt. Kokeilin moneen kertaan eri konsteja, otin kuoren ja näppäimistön irti ja sittenkin matopeli jumitti. Onkohan isokin vika? Varsinaine takuu aika ohi, GSM nyt huollossa.
- KORJATAAN
Jos tulee se CONTACT SERVICE teksti. olen samaa mieltä
.sun pitää tuoda se korjaajalle.se osaa korjata sitä varmast.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835