Levitointi

,,,,

Onko kukaan teistä onnistunut levitoimaan? Heh, olisi todella mukavaa jos moisen taidon osais... Eli ei siis mitään ruumista irtautumista vaan ihan oikeasti ilmaan leijumista...

Heh heh..

27

17703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,

      Ja miten moista taitoa voisi opetella vai voiko?

    • Lady_Nocturna

      Kyseinen taitohan perustuu äärimmäisen pitkälle harjoitettuun kundalini-energian käyttöön.
      Vain harjaantuneet joogi-gurut pystyvät levitoimaan ja hekin pitkällisen harjoittelun tuloksena.
      Kundalini-energia sijaitsee alimmassa chakrassa ja sen symbolina on rullalle kiertynyt käärme, sillä keskiverto ihmisellä tämä energia on ns. "uinumassa".
      Joogan avulla kundaliini on mahdollista herättää, jolloin se virtaa vapaasti kaikissa chacroissa.
      Harjaantumattomalle siitä voi seurata vakavia ongelmia ja jopa kuolemaa. Ns. Itsestäänsyttymis- tapaukset (joissa ihminen palaa poroksi ilman ulkoista tai järjellistä syytä) on juuri aiheutuneet liian aikaisen kundaliini-energian heräämisestä.

      • ?????

        > Harjaantumattomalle siitä voi seurata vakavia
        > ongelmia ja jopa kuolemaa. Ns.
        > Itsestäänsyttymis- tapaukset (joissa ihminen
        > palaa poroksi ilman ulkoista tai järjellistä
        > syytä) on juuri aiheutuneet liian aikaisen
        > kundaliini-energian heräämisestä.

        Heheh. Ja lähde oli?


      • Hartsa
        ????? kirjoitti:

        > Harjaantumattomalle siitä voi seurata vakavia
        > ongelmia ja jopa kuolemaa. Ns.
        > Itsestäänsyttymis- tapaukset (joissa ihminen
        > palaa poroksi ilman ulkoista tai järjellistä
        > syytä) on juuri aiheutuneet liian aikaisen
        > kundaliini-energian heräämisestä.

        Heheh. Ja lähde oli?

        Kundalini energiasta olen lukenut kyllä, ja se on tullut vastaan, että jos sen väkisin aktivoi liian aikaisin niin henki voi lähteä kyllä (Ei tosin pelkoa, vaatii mestareiltakin viikkojen yhtäjatkoista meditointia). En sitten tämmöisistä satunnaisista aktivoinneista tiedä, joita nyt varmaan voi tapahtua myös...

        Mutta lähinnä siis tuo itsestäänsyttyminen kiinostaa(self-combustion). Sitä olen miettinyt itsekin että mistä se voisi johtua kun tiedemiehet on myöskin kovin ymmällään sen kanssa. Vaikea heidänkään on kieltää että jotain ihmeellistä siinä tapahtuu kun kaverista on kasa tuhkaa jäljellä muutaman sekunnin leimahduksen jälkeen, eikä ympäristö syty palamaan samalla. Mutta jotta, mistä keksit että se johtuisi kundalinista? Omaa päättelyä vai löysitkö jostain? Onhan kundalini niin vahva energia, että tuntuisi ihan järkiperäiseltä selitykseltä tavallaan... Toisaalta sitten ne tapaukset mitä on lukenut, niin kaverit eivät ole palaneet.

        .. tietty jos olisivat palaneet niin vaikea siinä on jälkikäteen kysellä että aktivoituko kundalini :)

        Eli siis.. Oma päätelmä vai jostain luettu?


      • markku.sa

        Levitoinnista,kuten kundaliinienergiastakin on monta totuutta,kunkin tason mukaan.Oma intuitio sanoo levitoinnin olevan mahdollista kun saa tietyn avaruusolennon,siis humis, oppaakseen esim.7 tai 9 dimensiosta.Heillä on tarvittava tietotaito jolla ihminenkin saadaa leijumaan.Tähän tarvitaan värähtelytason nostoa ja muutakin,mutta luulen että osalla porukasta loppui jo ymmärrys.Kundaliini liittyy taas kehon saattamiseen,henkisen ymmärryksen tasolle,tarkoittaa että esim.joogisti alkaa aistimaan henkimaailman ja sen lainalaisuuksia,siis ei liity varsinaisesti levitaatioon.Näistä asioista olisi enemmänkin tietoa,monesti esteenä sille on asioiden ymmärtämättömyys.Nämä ovat asioita joita on turha etsiä tieteellisistä kuin muistakaan opuksista.


      • Lady_Nocturna
        Hartsa kirjoitti:

        Kundalini energiasta olen lukenut kyllä, ja se on tullut vastaan, että jos sen väkisin aktivoi liian aikaisin niin henki voi lähteä kyllä (Ei tosin pelkoa, vaatii mestareiltakin viikkojen yhtäjatkoista meditointia). En sitten tämmöisistä satunnaisista aktivoinneista tiedä, joita nyt varmaan voi tapahtua myös...

        Mutta lähinnä siis tuo itsestäänsyttyminen kiinostaa(self-combustion). Sitä olen miettinyt itsekin että mistä se voisi johtua kun tiedemiehet on myöskin kovin ymmällään sen kanssa. Vaikea heidänkään on kieltää että jotain ihmeellistä siinä tapahtuu kun kaverista on kasa tuhkaa jäljellä muutaman sekunnin leimahduksen jälkeen, eikä ympäristö syty palamaan samalla. Mutta jotta, mistä keksit että se johtuisi kundalinista? Omaa päättelyä vai löysitkö jostain? Onhan kundalini niin vahva energia, että tuntuisi ihan järkiperäiseltä selitykseltä tavallaan... Toisaalta sitten ne tapaukset mitä on lukenut, niin kaverit eivät ole palaneet.

        .. tietty jos olisivat palaneet niin vaikea siinä on jälkikäteen kysellä että aktivoituko kundalini :)

        Eli siis.. Oma päätelmä vai jostain luettu?

        Kyllä aika monissa okkultistisissa teoksissa jotka käsittelee kundaliinia ja chakroja, mainitaan, että äärimmäisen harvinaisissa tapauksissa energia voi aktivoitua itsestään ja näinollen se on liian voimakasta harjaantumattomalle fyysiselle ruumille. Ja muistaakseni joku tunnettu joogikin on asiasta maninnnut juuri tämän self-combustionin yhteydessä.
        Että ei ole mikään oma teoria.


      • Hartsa
        Lady_Nocturna kirjoitti:

        Kyllä aika monissa okkultistisissa teoksissa jotka käsittelee kundaliinia ja chakroja, mainitaan, että äärimmäisen harvinaisissa tapauksissa energia voi aktivoitua itsestään ja näinollen se on liian voimakasta harjaantumattomalle fyysiselle ruumille. Ja muistaakseni joku tunnettu joogikin on asiasta maninnnut juuri tämän self-combustionin yhteydessä.
        Että ei ole mikään oma teoria.

        Ok. Kiitos vastauksesta.


      • mahapeikko
        markku.sa kirjoitti:

        Levitoinnista,kuten kundaliinienergiastakin on monta totuutta,kunkin tason mukaan.Oma intuitio sanoo levitoinnin olevan mahdollista kun saa tietyn avaruusolennon,siis humis, oppaakseen esim.7 tai 9 dimensiosta.Heillä on tarvittava tietotaito jolla ihminenkin saadaa leijumaan.Tähän tarvitaan värähtelytason nostoa ja muutakin,mutta luulen että osalla porukasta loppui jo ymmärrys.Kundaliini liittyy taas kehon saattamiseen,henkisen ymmärryksen tasolle,tarkoittaa että esim.joogisti alkaa aistimaan henkimaailman ja sen lainalaisuuksia,siis ei liity varsinaisesti levitaatioon.Näistä asioista olisi enemmänkin tietoa,monesti esteenä sille on asioiden ymmärtämättömyys.Nämä ovat asioita joita on turha etsiä tieteellisistä kuin muistakaan opuksista.

        Juu jotain kepulikonsteja täytyy käyttää, että itsensä saa liikutettua haluamaansa paikkaan.

        Itse meditoin kundaliinijoogalla. Kerran satuin sitten harrastamaan sitä tavanomaista enemmän, yli suositusten. Ruumis tuli sellaiseksi ei-materialiseksi. Kävelin silleen äänettömästi ja tavallaan levitoin. Mä levitoin aina kävellessäni, koska ei kuulunut askelten ääntä ja muutkin sen huomasi. Kerran yhdet nuoret miehet huomas sen junassa ja alkoivat valittamaan kun mun askeleet ei kuulu! Ei ole siis vain mun höpinäitä. Yksi ystävä myös halasi mua ja sanoi, että mun keho on jo melkein aineeton, siinä on vaan sellaisia kalvoja päällekkäin. Hän mainitsi myös sen, että halatessa tunnuin leijuvan.

        Joskus tuulisella säällä oli olo aina vähän hutera:D

        Niin, ekka meditoi tarpeeksi pitkälle ja sitten toisista dimensioista apua siihen, miten saa ruumiinsa vielä liikuteltua haluamaansa paikkaan.


      • ,,,,
        mahapeikko kirjoitti:

        Juu jotain kepulikonsteja täytyy käyttää, että itsensä saa liikutettua haluamaansa paikkaan.

        Itse meditoin kundaliinijoogalla. Kerran satuin sitten harrastamaan sitä tavanomaista enemmän, yli suositusten. Ruumis tuli sellaiseksi ei-materialiseksi. Kävelin silleen äänettömästi ja tavallaan levitoin. Mä levitoin aina kävellessäni, koska ei kuulunut askelten ääntä ja muutkin sen huomasi. Kerran yhdet nuoret miehet huomas sen junassa ja alkoivat valittamaan kun mun askeleet ei kuulu! Ei ole siis vain mun höpinäitä. Yksi ystävä myös halasi mua ja sanoi, että mun keho on jo melkein aineeton, siinä on vaan sellaisia kalvoja päällekkäin. Hän mainitsi myös sen, että halatessa tunnuin leijuvan.

        Joskus tuulisella säällä oli olo aina vähän hutera:D

        Niin, ekka meditoi tarpeeksi pitkälle ja sitten toisista dimensioista apua siihen, miten saa ruumiinsa vielä liikuteltua haluamaansa paikkaan.

        Viitsisitkö kertoa mistä saisi esim. ostettua kirjan tai löytäisi jotain tietoa, että miten pitää aloittaa meditoiminen ja miten se käytännössä tapahtuu jne...

        Miten sinä opit? Kuinka nopeassa ajassa?


      • mahapeikko
        ,,,, kirjoitti:

        Viitsisitkö kertoa mistä saisi esim. ostettua kirjan tai löytäisi jotain tietoa, että miten pitää aloittaa meditoiminen ja miten se käytännössä tapahtuu jne...

        Miten sinä opit? Kuinka nopeassa ajassa?

        Hmm, sun ei kannata hommailla yksin noita juttuja. Mene vaikka Sahaja joogien kokouksiin niin saat kundaliinin toimimaan vaikka samana päivänä. Käyt tilaisuuksissa ja opettelet mantrat.

        Käytät joka päivä kaksi tuntia meditoimiseen yhteensä tai enemmänkin voi tietty. Aamulla ja illalla. Tärkeintä on taas se iso rimpsu Ganesha Atharva Sheersha. Sitten käyt heidän palvontatilaisuuksissaan ja otat jalkakylpyjä pyhässä vedessä.

        Jotain asiaankuuluvaa lahjakkuutta tarvitaan kuitenkin, kuten kykyä imeä suuria määriä energiaa itseensä.

        Tie on aika pitkä, itsellä meni pari vuotta silleen kuitenkin epämääräisen hitaasti alotellessa. Voihan sen vaikka vuodessakin saavuttaa? Jotkut ei ehkä koskaan.

        Viimeisin juttu mulla on ollut noitten humanoidien tapaaminen aina unessa. Kun ruumiista tulee tarpeeksi vahva energisesti niin musta sitten on joskus aika kun toisen rodun edustajat ottaa suhun yhteyttä. Mutta ei kaikilla niin käy. Ite olen ollut yhteydessä Venuslaisiin, tosi mukava tyyppi. Olen keskustellut henkitasolla vaan yhden kanssa. Niiltähän voi sitten kysyä lisää.

        Täällä keskustelupalstoilla oli myös juttu tyypeistä, jotka kattelevat aurinkoa ja oppivat sitä kautta levitoimaan. Tuntuu, että se on oikean kanavan juttuja(jooga termi)? Aurinko vaikuttaa tietääkseni oikeaan kanavaan?

        Printtaa tai talleta tämä juttu talteen, muuten hukkaat sen!


      • ,,,,
        mahapeikko kirjoitti:

        Hmm, sun ei kannata hommailla yksin noita juttuja. Mene vaikka Sahaja joogien kokouksiin niin saat kundaliinin toimimaan vaikka samana päivänä. Käyt tilaisuuksissa ja opettelet mantrat.

        Käytät joka päivä kaksi tuntia meditoimiseen yhteensä tai enemmänkin voi tietty. Aamulla ja illalla. Tärkeintä on taas se iso rimpsu Ganesha Atharva Sheersha. Sitten käyt heidän palvontatilaisuuksissaan ja otat jalkakylpyjä pyhässä vedessä.

        Jotain asiaankuuluvaa lahjakkuutta tarvitaan kuitenkin, kuten kykyä imeä suuria määriä energiaa itseensä.

        Tie on aika pitkä, itsellä meni pari vuotta silleen kuitenkin epämääräisen hitaasti alotellessa. Voihan sen vaikka vuodessakin saavuttaa? Jotkut ei ehkä koskaan.

        Viimeisin juttu mulla on ollut noitten humanoidien tapaaminen aina unessa. Kun ruumiista tulee tarpeeksi vahva energisesti niin musta sitten on joskus aika kun toisen rodun edustajat ottaa suhun yhteyttä. Mutta ei kaikilla niin käy. Ite olen ollut yhteydessä Venuslaisiin, tosi mukava tyyppi. Olen keskustellut henkitasolla vaan yhden kanssa. Niiltähän voi sitten kysyä lisää.

        Täällä keskustelupalstoilla oli myös juttu tyypeistä, jotka kattelevat aurinkoa ja oppivat sitä kautta levitoimaan. Tuntuu, että se on oikean kanavan juttuja(jooga termi)? Aurinko vaikuttaa tietääkseni oikeaan kanavaan?

        Printtaa tai talleta tämä juttu talteen, muuten hukkaat sen!

        Kiitos kovasti mahapeikko! Näin teen.


      • Oi Luojani!
        mahapeikko kirjoitti:

        Juu jotain kepulikonsteja täytyy käyttää, että itsensä saa liikutettua haluamaansa paikkaan.

        Itse meditoin kundaliinijoogalla. Kerran satuin sitten harrastamaan sitä tavanomaista enemmän, yli suositusten. Ruumis tuli sellaiseksi ei-materialiseksi. Kävelin silleen äänettömästi ja tavallaan levitoin. Mä levitoin aina kävellessäni, koska ei kuulunut askelten ääntä ja muutkin sen huomasi. Kerran yhdet nuoret miehet huomas sen junassa ja alkoivat valittamaan kun mun askeleet ei kuulu! Ei ole siis vain mun höpinäitä. Yksi ystävä myös halasi mua ja sanoi, että mun keho on jo melkein aineeton, siinä on vaan sellaisia kalvoja päällekkäin. Hän mainitsi myös sen, että halatessa tunnuin leijuvan.

        Joskus tuulisella säällä oli olo aina vähän hutera:D

        Niin, ekka meditoi tarpeeksi pitkälle ja sitten toisista dimensioista apua siihen, miten saa ruumiinsa vielä liikuteltua haluamaansa paikkaan.

        Olet niin lähellä Saatanaa, että osaat jo levitoida! Se on kolmanneksi korkein taso.


      • Oi Luojani!
        mahapeikko kirjoitti:

        Hmm, sun ei kannata hommailla yksin noita juttuja. Mene vaikka Sahaja joogien kokouksiin niin saat kundaliinin toimimaan vaikka samana päivänä. Käyt tilaisuuksissa ja opettelet mantrat.

        Käytät joka päivä kaksi tuntia meditoimiseen yhteensä tai enemmänkin voi tietty. Aamulla ja illalla. Tärkeintä on taas se iso rimpsu Ganesha Atharva Sheersha. Sitten käyt heidän palvontatilaisuuksissaan ja otat jalkakylpyjä pyhässä vedessä.

        Jotain asiaankuuluvaa lahjakkuutta tarvitaan kuitenkin, kuten kykyä imeä suuria määriä energiaa itseensä.

        Tie on aika pitkä, itsellä meni pari vuotta silleen kuitenkin epämääräisen hitaasti alotellessa. Voihan sen vaikka vuodessakin saavuttaa? Jotkut ei ehkä koskaan.

        Viimeisin juttu mulla on ollut noitten humanoidien tapaaminen aina unessa. Kun ruumiista tulee tarpeeksi vahva energisesti niin musta sitten on joskus aika kun toisen rodun edustajat ottaa suhun yhteyttä. Mutta ei kaikilla niin käy. Ite olen ollut yhteydessä Venuslaisiin, tosi mukava tyyppi. Olen keskustellut henkitasolla vaan yhden kanssa. Niiltähän voi sitten kysyä lisää.

        Täällä keskustelupalstoilla oli myös juttu tyypeistä, jotka kattelevat aurinkoa ja oppivat sitä kautta levitoimaan. Tuntuu, että se on oikean kanavan juttuja(jooga termi)? Aurinko vaikuttaa tietääkseni oikeaan kanavaan?

        Printtaa tai talleta tämä juttu talteen, muuten hukkaat sen!

        He, jotka tekeytyvät humanoideiksi, ovat todellisuudessa Saatanan alaisia, demonihenkiä, langenneita enkeleitä. Sinut voi puhdistaa vain Jeesuksen veri ja demonien ulosajaminen.


      • zhonka
        ,,,, kirjoitti:

        Kiitos kovasti mahapeikko! Näin teen.

        Eli tiivistettynä "mahapeikko" sanoi:

        Maksa maltaita joogakursseista ja jalkakyvyistä jne. Jalkakylvyt otetaan normaalissa hanavedessä, mutta sitä väitettän pyhäksi tms. Tätä kun jatkaa vuoden tai kaksi tai kolme tai neljä tai ... niin et siltikään osaa levitoida.

        Ja mitä nuo venuslaiset ovat? Eihän venuksessa ole elämää!

        Taisi olla Mahapeikolla ideana oman joogakurssin mainostaminen? tms. Silkkaa paskaa kuitenkin.


    • osaa kans

      Yks kaveri väitti osaavansa levitoida mutta se olikin aina pössyissä

    • nuubit

      Levitointiin on myös joku ruumiillinen kikka eikä mitään seli seli kikkaa et "joo henget mussa heräs". laiattakaan googlen hakusana King Levitation niin alkaa tulla matskuu

      • KR

        Lukekaapa esim aluksi , Kabbalan valo . Ja ymmärrät että levitointi on pisara meresssä mihin oikesti ihminen pystyy.


      • KumTum
        KR kirjoitti:

        Lukekaapa esim aluksi , Kabbalan valo . Ja ymmärrät että levitointi on pisara meresssä mihin oikesti ihminen pystyy.

        mutta yhdyn tuohon että " levitointi on pisara meresssä mihin oikesti ihminen pystyy. "


    • zhonka

      Minä hallitsen levitoinnin! On muuten kiva, kun ei tarvi kävellä väsyttäen jalkoja. Voin kyllä opettaa, jos hinnasta päästään sopuun.

    • wdwdwwdwd

      Levitointi tunnit minulta. Varma toimivuus!!1 ensimmäinen tunti 5000 euroa ja seuraava on jo 7000 euroa. Kummitus pullo kaupanpäälle!!!!

    • 5 + 20

      Levitointi ei ole fyysisesti mahdollista. Ehkä henkisesti, mutta ei muuten.

    • noenkyllätiedä

      "Harjaantumattomalle siitä voi seurata vakavia ongelmia ja jopa kuolemaa."

      Ööö, siis seuraako tuosta vähän kuolemaa vai paljon?

    • YAK-42
    • fvfvfvfv

      Ei kukaan todistetusti.

    • iPOP

      levitaatio on kyllä mahdolista!

      en itse osaa mut levitaatio on ollut jo niin kauan olemassa kuin ihminen.
      se perustuu meditointii,energiaan ja chakroihin.

      itestä tää ois hieno kyky,jos joku osaa niin vois opettaa.
      mut omasta mielestäni ei kannata mennä maksullisille kursseille

    • Ehkäää...

      Henkisesti se on mun mielestä mahdollista , harjaantumattomalle tosiaan voisi seurata näitä vaaroja, testaat jossain kadulla levitointia ja lähdet sitten ylös päin leijuun etkä voi lopettaa sitä tai sitten tiput sieltä korkealta ja kuolet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe