siteet ja lisääntynyt valkovuoto

Kuulin että terveyssiteet saattaa lisätä valkovuotoa? Käytän usein päivisin ohutta sidettä koska vuoto on muuttunut sen verran runsaaksi ettei oo kiva mennä housut märkinä illalla poikaystävän luo.. Vaikuttaako se lisäävästi sillä hetkellä vai muuttaako kokonaan runsaammiksi? Entäs voiko pillereiden alotuksella olla yhteys lisääntyneeseen valkovuotoon, pillerit alotin n. vuosi sitten.
1475
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Miksi et laita esim laastaria ? niin tyrehyy veren vuoto.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


felix kirjoitti:

Kuulin että terveyssiteet saattaa lisätä valkovuotoa? Käytän usein päivisin ohutta sidettä koska vuoto on muuttunut sen verran runsaaksi ettei oo kiva mennä housut märkinä illalla poikaystävän luo.. Vaikuttaako se lisäävästi sillä hetkellä vai muuttaako kokonaan runsaammiksi? Entäs voiko pillereiden alotuksella olla yhteys lisääntyneeseen valkovuotoon, pillerit alotin n. vuosi sitten.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu