Lihavat naiset rannalla

Komea

Kyllä minua iljettä uimarannalla kun katsoo läskisiä naisia kun vellovat auringossa.Rasvat vaan tirisee,rasvan tirinän voi kuulla kun ohi kävelee.Olisinkin tässä ehdottanut kaikille ihraisille naisille että menisivät ensiksi rasvaimuun tai muuten läskit pois ennne kun tulisivat rannalle.Millaisen suomikuvan ulkomaalainen saa suomesta kun läskisiä naisia velloo joka paikassa.

23

2629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihana nainen

      Sun kannattaakin muuttaa jenkkeihin, jossa voit nähdä VAIN hoikkia ja isotissisiä naisia.

      *LOL*

      • factahomma

        Elämä jenkeissä on ihan erillaista kuin baywatchissa... tavallisessa katukuvassa ei pahemmin näe näitä sun mainitsemia tyyppejä. siellä rasva tirisee vielä pahemmin kuin täällä...


      • nbgc
        factahomma kirjoitti:

        Elämä jenkeissä on ihan erillaista kuin baywatchissa... tavallisessa katukuvassa ei pahemmin näe näitä sun mainitsemia tyyppejä. siellä rasva tirisee vielä pahemmin kuin täällä...

        Alkaa kuulkaa miettiko etta jenkeissa ihmiset olis laihempia. Taalla olen nyt 6 viikkoa viettany usein rannalla maaten, ja kylla siella niita ei-niin-hoikkia ihmisia vilisee ainakin yhta paljon ku suomessa. Ja sita paitsi, kuka on sanonu mika on taydellinen kroppa, kuka on sanonu etta ihminen ei saa kayda rannalla jos on muutakin kun nahka luun ymparila. Eihan sinne rannalle itteaan menna esittelemaan (vaikka monet sita nayttavat tekevan) vaan aurinkoa ottamaan, vapaapaivaa viettamaan, uimaan ja nauttimaan...


    • Tytteli

      Juu, ihroista pääsee eroon mutta uusia aivoja on mahdotonta "asentaa" ....

    • ihanainen

      ...kyllä muuallakin maailmassa on läskejä naisia ja MIEHIÄ missä muunmaalaiset "joutuu" kattomaan niitä. ja tuskin niillä menee lomat pieleen sen takia.

      ja amerikassa suurinosa ihmisistä on liikalihavia, murto-osa vaan niitä trimmattuja, siellä ku on hippasen enemmän niitä ihmisiä ku suomessa..

      mene sellaselle rannalle missä ei oo läskejä ihmisiä *NAURAA* luuleks sä että me naiset halutaan kattoo teitä luuviuluja miehiä????

      • ihanainen

        ..mene semmoseen sairaalaan missä hoidetaan anorektikkoja ja bulimikkoja. EI LOTISE LÄSKIT!!!! et löydä niitä tekemälläkään. et kyllä löydä sit mitään tissin tapastakaan.

        *NAURAAAAAAAAAAAA*


    • twiggy

      meinaan suomalaisten "komeiden" käyttäytyminen!!
      Itse olen hoikka kun mikä, mutta olin muutaman kaverini kanssa rannalla ja yksi kavereistani on kyllä hieman ylipainoinen. Niin eikös nämä suomalaiset "komeet" alkanu arvosteleen ja huuteleen ja naureskeleen.
      Kyllä hävetti olla suomalainen!!!
      Eiköhän tähänkin maahan sovi rannelle kaikki tirisyttämään rasvaansa olipa sitä sitten paljon tai juuri ei lainkaan :)

      Ja kyllähän käytöstavat pitäisi kaikkien omata. Sillä hyvä käytös on jos mikä antamaan erinomaisen kuvan ulkomaalaisille.

      Tosin toivotan myös erittäin hyvää kesää sinulle "komeelle" .

    • Korona43(N)

      aikuiset (?) ihmiset velloa enää tuota samaa asiaa. Eiköhän nuo jutut ole jo moneen kertaan täällä käsitelty. Mutta kai se on niin että jonkun on pakko päästä näyttämään oma fiksuutensa täälläkin, tällä kertaa se oli Komea:n vuoro olla äänessä.

    • Puh61

      Eikös lihavuudesta ole jo keskusteltu
      tarpeeksi?

      Muuten tylsä...tää kohta on kyllä hauska
      "Millaisen suomikuvan ulkomaalainen saa suomesta kun läskisiä naisia velloo joka paikassa"
      ...lihavuushan on tunnetusti vain
      suomalaisten ongelma ;-)

    • Nilla

      ...niin huomaat, että niiden pullukoiden kanssa on loppujen lopuksi paljon hauskempaa !

      Eniten minua inhottaa itseään täynnä olevat anorektiset "laudat ja hernekepit".

      • Kesäheinä

        Itse olen lauta ja mieheni hernekeppi ja ei se niin kivan näköstä ole jos näitä luita alkaa rannalla heiluttelee! Parhaimmat ystävämme ovat muuten tukevia! Kaipa se saattaa tirinää kuulua, mutta tulisko se sieltä luutikun aivojen paikalta ku rattaat pyörii tyhjää?


      • factahomma

        ...peittävät huonon omanarvontunteensa olemalla iloisia ja hauskoja. Oikeasti niillä on huono-olo ja haluisivat olla normaalin kokoisia.


      • vaktahomma
        factahomma kirjoitti:

        ...peittävät huonon omanarvontunteensa olemalla iloisia ja hauskoja. Oikeasti niillä on huono-olo ja haluisivat olla normaalin kokoisia.

        Luuletko tietäväsi vai tiedätkö luulevasi?


    • lääkärisetä

      eiks ookki kamalaa..
      tirisee ja kaikkee..
      ens kerralla, kun itse menet ulos, niin laitappa otsatukkaa vähän paremmin, ettei näy sun lobotomia leikkausjäljet..

    • Räyhis

      Kuuleha nyt, jos kerran häikkää joku asia, pysy pois piitsiltä, tai laita itelles silmälaput. Jollain lailla säälittävä ja törkee viesti oli...

    • TILUS !

      Kun sulla ei näköjään suuret sanat suuta halkaise,niin ryhdyppä konkreettiseen toimeen! Osta iso huvila meren tai järven rannalta meille tirisijöille, niin pysymme pois pilaamasta maisemaasi! Mieluimmin etelä-Suomesta,isolla tontilla, kaikilla mukavuuksilla varustettu ym. ym. Joku kartano olisi tarkoitukseen sopiva, paljon huoneita! Ja kerralla tarpeeksi suuri ja hyvä, että sitten viihdymme siellä myös! Muutoin voi käydä, että palaamme yleisille rannoille! Ilmoittele, milloin voimme majoittua palatsiimme!

      • KOMEA

        Voit vaikka heti tulla platinaluksus huvilalleni mutta et läskiesi kanssa.Kato kans poju että laihdut sulle nauraa jo hevosetkin.IHRAKASA!


      • olet?
        KOMEA kirjoitti:

        Voit vaikka heti tulla platinaluksus huvilalleni mutta et läskiesi kanssa.Kato kans poju että laihdut sulle nauraa jo hevosetkin.IHRAKASA!

        Suahan inhotti lihavat NAISET,joita kritisoit härskisti! Siihen ryhmään kuuluvana NAISENA tein ehdotuksen asian korjaamiseksi!!! Kuule, kaiken naurettavuuden lisäksi olet TYHMÄ, ja vaikuttaa siltä, että vielä hinttikin,nimitit minua POJUKSI!!! Miehenä en olisi ottanut asiaan kantaa, koska naisia haukuit!


      • KOMEA
        olet? kirjoitti:

        Suahan inhotti lihavat NAISET,joita kritisoit härskisti! Siihen ryhmään kuuluvana NAISENA tein ehdotuksen asian korjaamiseksi!!! Kuule, kaiken naurettavuuden lisäksi olet TYHMÄ, ja vaikuttaa siltä, että vielä hinttikin,nimitit minua POJUKSI!!! Miehenä en olisi ottanut asiaan kantaa, koska naisia haukuit!

        Lihavat naiset ovat niin poikamaisia ja poikien näköisiä.IHRAMAHA TIRISYTÄ LÄSKEJÄSI HELTEESSÄ!


      • lääkäri
        KOMEA kirjoitti:

        Lihavat naiset ovat niin poikamaisia ja poikien näköisiä.IHRAMAHA TIRISYTÄ LÄSKEJÄSI HELTEESSÄ!

        kuule vaihda lääkitystä..


      • Julle....
        KOMEA kirjoitti:

        Lihavat naiset ovat niin poikamaisia ja poikien näköisiä.IHRAMAHA TIRISYTÄ LÄSKEJÄSI HELTEESSÄ!

        ...ei muuta voi sanoa, kun noudata lääkärin neuvoa! Ja käy silmälääkärissäkin, sun täytyy olla melko sokea, jos et erota poikaa ja pyöreämuotoista naista toisistaan!! Voi pientä reppanaa, kun piuhat kiristää!!


    • Nimi Erkki

      Siinä vaiheessa kun mies ei enää mihinkään muuhun pysty, voi aina haukkua lihavia netissä, hurraa!
      Muuta Kambodiaan, Pol Pot ja kaverit on hyvin trimmattuja. Ja mulle voit lähettää listan niistä uimarannoista missä on nimeenomaan lihavia naisia, lupaan käyttää loppukesälomani niitä kiertelemällä, silmänruokaa ahmien. Kyllä Suomalainen nainen on upee, ja rehevänä paras.
      Hauskoja rantahetkiä, tytöt!

    • Anonyymi

      sain syövän ja vitsailin lekurille että nyt laihdun,sanoi että lihotv10 kg,no totta puhui,lisäksi lähti tukka.menin rannalle ja hoikat naiset tuijotti mun komeaa miestä,sanoin että mitä siinä tuijotatte? otin peruukin ja yläosat pois,eikä kukaan tuijottanut! pikkujuttu toi ulkonäkö jos henki säästyy?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe