Helou!!!
Haluaisin yleisesti tietoa motskareiden huolloista. Kuinka taajaan(kilometrien mukaan) tarvitsee huoltaa? Onko osat ja huollot kalliita? Vaikuttaako pyörän malli huoltojen taajuuteen?
Yleisesti MP:n huollosta?!?
7
1781
Vastaukset 7
- huoltoon
huoltokirjasta, jokaisessa moottoripyörässä on sellainen, mitä nyt puuttuu saksastá raahatuista pyöristä, niistä nyt puuttuu muutakin .
Yleensä 10 000 km on raja, öljyt, suodatin, ketjut, kardaaninöljyt, ilmat jne. Myös syksyllä ja keväällä omat toimenpiteet, esim. öljyn vaihto.- vaan lisään jos tarvii...
yleensä keväällä vasta tarvii...
- ilmaston vaihto
vaan lisään jos tarvii... kirjoitti:
yleensä keväällä vasta tarvii...
ilmat kannattaa vaihtaa 2 kertaa vuodessa, on ihan eri ilmanpaine keväällä kuin syksyllä, usko pois ja vanha ilma pilaantuu ja rikkoo renkaan sisäpuolelta.
- Kra
Talven aikana, kirjastosta saat lainattua. Ellet osta itselle muutamaa kirjaa.
- Moottoripyörän tekniikka
- Merkkikohtaisia korjauskirjoja
Osat ovat yleensä kohtalaisen hintavia!
Huoltolovälit ovat huomattavasti lyhyemmät kuin autoissa.
Mallillakin on merkitystä asiaan.
Huollot kannattaa hoitaa kunnolla, missä sitten tekeekään/teettääkään, muuten saattaa tulla murheita jos ei itselle niin sitten perikunnalle!- löytyy
Ainakin muutama holtopaikka, minne ei missään nimessä kannata prätkää viedä !
- oma työ paras
Öljynvaihto on tärkein(suodatin myös) ja tietysti ketjunrasvaus.
Paras opetella nämä itse,säästät sievoisen summan pikku hommasta!
öljynvaihdoilla pärjää vuosikausia,venttiilit voi säädättää jos nakuttaa voimakkaasti.(kallis homma)
Nykypyörät huolletaan 6000 km:n välein.
Huoltojen hinta riippuu siitä mitä huolto sisältää.
Esim. venttiilien säädöissä voi olla hyvinkin suuria eroja.
Ruuvisäätöinen venttiilikoneisto voi tarvita säätöä jo 12000 km huollossa, kun taas palasäädöillä voidaan päästä jopa 40000 km (gold wing 1800)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 661050
- 69752
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️40736- 149716
- 72687
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37655Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)76613- 43580
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k197543Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m111537Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19530Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18480- 47442
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail112435- 81426
Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto64416Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline102394- 52393
- 17392
YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene23383