Skype out maksut?

rgw

Jos toimin seuraavalla tavalla onnistuuko maksut(Visalla)

1.Menen omalle skype tililleni ja napsautan Osta..

2.Hetken päästä sähköpostiini tulee automaatilta vastaus ,Skype nimeni/käyttökoodini

3.Tämän jälkeen minulla on 4 päivää aikaa jatkaa
puheajan ostoa??,tuon saamani koodin avulla jos ei onnistu niin sama uusiksi 4 päivän jälkeen.

Noin yritin mutta ei onnistunut,missä tein virheen ja mitä neuvoja voitte antaa?

Tätä ennen on onnistunut helposti mutta kun tuo vahvistus koodi tuli käyttöön niin eipä tule rahaa
Skype tillleni?? Vastaus viestissä on jotain punaista tekstiä Lontoon kielellä,"sähköposti osoite ei hyvä" oma käännökseni...

Mikä neuvoksi ? T.rgw

12

4546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoa

      minkä virheen teit, mutta kyllä se pitäisi toimia kun sen sähköpostissa tulleen koodin näpyttelet oikeaan paikkaan. Yritähän uudestaan, näpytä varmasti koodi oikein.

      • rgw

        Kiitos vastauksesta jatkan asian selvittelyä ensi viikolla,jos joku voisi suomenkielisenä tuon sähköpostiin "Skypen koodin" mukana tulevat ohjeet kääntäisi niin siitä jatkossa olisi suuri apu...

        Kiitos..

        Sori vanhan miehen huono Suomi teksti... toivottavasti itse asia selvisi.


    • Mie vaan

      jos saamasi sähköposti on nimeltään Skype e-mail verification niin se on sähköpostin vahvistus viesti. Ohjeissa käsketään menemään sivulle, joka on esitetty Click to verify: tekstin alapuolella ja tämä osoitteen vahvistus täytyy suorittaa neljän päivän sisällä. Sähköpostiosoitteen vahvistuksen jälkeen pystyy credittejä ostamaan normaaliin tapaan. Ja vielä sellaisen neuvon voisin antaa, että kannattaa ihan suoraan kopioida tänne ne tekstit joita ei ymmärrä..

      • rgw

        Kiitos vastauksesta,tutkin ja kokeilen jos ei selviä niin toimin neuvotulla tavalla.

        t.rgw


    • Alkuperäinen kysyjä rgw

      1.Yritin siis ostaa lisä aikaa Visalla
      2.Napsautin tiliiläni kohtaa osta.
      3. Hetken päästä tuli sähköpostiini vahvistus viesti Your verifigation code is:
      xxxx 44xxx.200509xx.85fdb (koodini tässä muutettu)

      4.Yritin vahvistaa ostoni klikkaamalla kohtaa Click to verify:

      Hetken päästä minulle tuli seuraava teksti punaisella.

      The confirmation code is not correct,so we could not complete the email verification.it you typed the code or the addess,for this webpage in yorself,please douple-check and make sure it s correct

      Itse ymmärrän että Skype ei jostain syystä hyväksy Sähköposti osoitettani??? Eikä osto tapahtuma turvallisuus syistä etene ?? Miten jatkan ??

      Onko uuden Skype nimen rekisteröinti ainut tie eteen päin??

      Apuja neuvoja KIITOS..rgw

    • rgw (Viesti ketjun aloittaja)

      Kiitokset apua tarjonneille, vaihdoin toisen sähköposti osoitteen Skype tililleni ja vahvistus
      (click to verify onnistui ) ainakin tilaus meni eteen päin.

      Kiittäen rgw

      • Skype,

        kysyy sinulta uudestaan sitä koodia, näin oletan käyvän. Se koodi pitää naputella siihen missä lukee "sähköposti", eli ei siihen kirjoiteta omaa sp-osotetta, vaan se koodi kokonaisuudessaan.


      • siirto
        Skype, kirjoitti:

        kysyy sinulta uudestaan sitä koodia, näin oletan käyvän. Se koodi pitää naputella siihen missä lukee "sähköposti", eli ei siihen kirjoiteta omaa sp-osotetta, vaan se koodi kokonaisuudessaan.

        Saamasi koodi kannattaa aktivoida ja kopioida koneen Ram-muistiin (Ctrl C) ja tökätä hiirellä liitettävään kohtaan ja liittää siihen (Ctrl V). Ei koskaan ruveta itse kirjoittamaan sitä koodia, koska aina voi tulla pieni virhe (välilyönti, 1 voi muuttua pikku l:läksi, pienillä ja isoilla kirjaimilla on merkitystä, jne.)

        Kerron tämän siksi, että et esim. kopioinut tuota saamaasi englannin kielistä tekstiä, vaan kirjoitit sen itse. Mistäkö tiedän? Siitä, että pilkun ja pisteen jälkeen tulee tekstissä aina välilyönti. Ne tekstistäsi puuttui, niin kuin - ikävä kyllä - monen muunkin näille palstoille kirjoittavan kohdalla.


      • siirto
        siirto kirjoitti:

        Saamasi koodi kannattaa aktivoida ja kopioida koneen Ram-muistiin (Ctrl C) ja tökätä hiirellä liitettävään kohtaan ja liittää siihen (Ctrl V). Ei koskaan ruveta itse kirjoittamaan sitä koodia, koska aina voi tulla pieni virhe (välilyönti, 1 voi muuttua pikku l:läksi, pienillä ja isoilla kirjaimilla on merkitystä, jne.)

        Kerron tämän siksi, että et esim. kopioinut tuota saamaasi englannin kielistä tekstiä, vaan kirjoitit sen itse. Mistäkö tiedän? Siitä, että pilkun ja pisteen jälkeen tulee tekstissä aina välilyönti. Ne tekstistäsi puuttui, niin kuin - ikävä kyllä - monen muunkin näille palstoille kirjoittavan kohdalla.

        Tämän piti tulla tuonne 'Skype out maksu??' -kohdan alle, mutta näkyy olevan niin, että kun toista neuvoo jostain pienestä virheestä, tekee itse suurempia. Sorry!


      • rgw
        siirto kirjoitti:

        Saamasi koodi kannattaa aktivoida ja kopioida koneen Ram-muistiin (Ctrl C) ja tökätä hiirellä liitettävään kohtaan ja liittää siihen (Ctrl V). Ei koskaan ruveta itse kirjoittamaan sitä koodia, koska aina voi tulla pieni virhe (välilyönti, 1 voi muuttua pikku l:läksi, pienillä ja isoilla kirjaimilla on merkitystä, jne.)

        Kerron tämän siksi, että et esim. kopioinut tuota saamaasi englannin kielistä tekstiä, vaan kirjoitit sen itse. Mistäkö tiedän? Siitä, että pilkun ja pisteen jälkeen tulee tekstissä aina välilyönti. Ne tekstistäsi puuttui, niin kuin - ikävä kyllä - monen muunkin näille palstoille kirjoittavan kohdalla.

        Myöhästynyt kiitos tälle kirjoittajalle, tämä neuvo oli erittäin hyvä ja tulen myöhemmin kokeilemaan vastaavia toimintoja tämän neuvon mukaan.

        rgw

        PS:olit täysin oikeassa Lontoon kielisessä kirjoitus yrityksessäni olleesta virheestä.

        Samoin olen itse todennut näitä virheitä itselläni sekä myös toisilta kirjoittajilta

        Vielä lisäksi virheitä tulee mutta kiva kun vastailette virheistä huolimatta..

        Viestiketjun aloittanut kyselijä....


    • rgw

      Kiitos vastauksestasi,nyt on homma kuitenkin selvästi tullut minulle selvemmäksi jos Skype jatkossa kyselee niin laitan koodin siihen sähköposti kenttään ..

      Uuuden sähköposti osoitteen skype kuitenkin kirjasi,saapi nähdä miten käy?

      Hyviä jatkoja ja kiitokset kaikille vielä kerran

      • aet

        hei!

        Entäs sitten kun on maksanut kreditiä, saanut vahvistuksen ja tilaustasi käsitellään, mutta tilille ei vaan tule rahaa. Mistä kysyn suomeksi,missä rahani on.Maksoin nettipankissa Nordea pankin tilille 11.50€.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      515
      12699
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8394
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      38
      7050
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      352
      2513
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2144
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1957
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1693
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1490
    9. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      22
      1400
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1343
    Aihe