... eikös siinä oo joka sakaralle oma elementti, ja Henki ylimpänä? Missä järjestyksessä ne muut on, vai onko sillä väliä? Ja puhun siis wiccalaisuuden tai yleensäkin valkoisen magian pentagrammista.
Pentagrammista...
8
825
Vastaukset
- maagikko.
Käy kirjastosta lainaamassa suuri symbolikirja.
- Ladyhawke
Ylimpänä henki
Oikea yläsakara: vesi
Oikea alasakara: tuli
Vasen yläsakara: ilma
Vasen alasakara: maa- phunk
kävin viimeviikolla prahassa heresia/magia/voodoo museossa. todella kiintoisaa tavaraa. kuitenkin muistini teki tempun.
mikä siis on nimi tälle Cosmo?? cosmo..joku
tähtikarttahenkinen systeemi jolla entisaikojen alkemistit ja maagikot tutkivat voimien liikkeitä maailmankaikkeudessa.
- Gabrielle
Tietääkseni...:
Ylin: Akasha
Oikea ylä: Maa
Oikea ala: Ilma
Vasen ala: Tuli
Vasen ylä: Vesi
Ainakin näin luulen. Akasha on se mistä nuo muut elementit ovat muodostuneet. - utelias
Tämä nyt ei varsinaisesti kuulu asiaan, mutta kysyn koska on askarruttanut jonkin aikaa mieltä: Eikö pentagrammi ole alunperin jokin juutalainen symboli, nimeltään Jaakobin Tähti?
- Ladyhawke
... on heksagrammi. Siinä on siis kuusi sakaraa, kun taas pentagrammissa on viisi. Eli aivan eri asiasta on kysymys
- goeth
Ladyhawke kirjoitti:
... on heksagrammi. Siinä on siis kuusi sakaraa, kun taas pentagrammissa on viisi. Eli aivan eri asiasta on kysymys
Se kuusisakarainen on kylläkin nk. Daavidin tähti.
Näet ja kuulet sen esim. keskitysleirijutuissa.
En tiedä ovatko nykypakanat sitten nimenneet uudelleen vanhoja merkkejä, mutta tämä asia on klaart.
- ¤Laitimmainen matka¤
http://www.phinnweb.org/early/elovaara/pic/learynlaitimmainenmatka.gif
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144383
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831662Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641498Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2401359Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003