Voisko joku antaa invitet tonne finbytesin sivuille.
Finbytes
10
1795
Vastaukset
- asdf
qwerty
- snafter
Yks riittää ihan hyvin
- Finnish
että kukaan jakaa tuntemattomille kutsuja snafter?
- luulen
jakaa kyllä,itsekkin sellaisen joskus sain kun kyselin!!en kylläkään käyttänyt muuta ku kävin katselemassa.
toiset jopa pyytävät maksua niistä inviteistä!!!
ja ovat saaneettkin "korvausta"inviteistä.
menee hurjaksi tuo touhu. - .....
luulen kirjoitti:
jakaa kyllä,itsekkin sellaisen joskus sain kun kyselin!!en kylläkään käyttänyt muuta ku kävin katselemassa.
toiset jopa pyytävät maksua niistä inviteistä!!!
ja ovat saaneettkin "korvausta"inviteistä.
menee hurjaksi tuo touhu.juurikin itse mainitsit syyn miksi ei kannata ventovieraita kutsua...
"en kylläkään käyttänyt muuta ku kävin katselemassa."
aina välillä siellä jaellaa kutsuja käyttäjille, mutta tälläisiä ylimääräisiä kutsuja ei anneta niille käyttäjille jotka ovat kutsuneet leechereitä tai sellaisia jotka eivät tunnuksiaan ole käyttäneet... myöskin jos he yrittävät anoa kutsua staffilta ylimääräistä inviteä, on lopputulos sama - mutta se maksu?
..... kirjoitti:
juurikin itse mainitsit syyn miksi ei kannata ventovieraita kutsua...
"en kylläkään käyttänyt muuta ku kävin katselemassa."
aina välillä siellä jaellaa kutsuja käyttäjille, mutta tälläisiä ylimääräisiä kutsuja ei anneta niille käyttäjille jotka ovat kutsuneet leechereitä tai sellaisia jotka eivät tunnuksiaan ole käyttäneet... myöskin jos he yrittävät anoa kutsua staffilta ylimääräistä inviteä, on lopputulos samaelikkä tähänkin pätee se että rahalla saa ja mersulla pääsee......
rahalla saa siis taivaspaikkoja trakkerille ja se on hyväksyttävää?
hmm....
ei taida haitata sivuston pitäjiä?
hmm.....
- toljander21
snafter mitä olet valmis maksamaan?
- snafter
Voin antaa Gmailiin invitet.
- rockyrocky
snafter kirjoitti:
Voin antaa Gmailiin invitet.
WAU!
Gmailiin pääsee jo ilman inviteä ;)
- mace9182
olis halu päästä tonne finbytes uppia on 25/20 24/7 ratio ok
voin kutsua johonkin esim rauta porttiin
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482814Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632017- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351678Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua311393Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782