http://www.tampereenpyrinto.fi/yleisurheilu/kuvat/mm2005/129_2903.JPG
Kun mies on
20
3403
Vastaukset
- Elina
Leikkais ton tukan ny ensiksi!!!
- sitä nyt
ei nimenomaan kannata leikata!!!
- esztelle
Sanat eivät riitä kertomaan...
- Hähhmm
tuo vitsi?
- esztelle
Jos et tykkää, niin eihän sille mitään voi.
- Marika
Aika pieni mulkku näyttää olevan. Pallejakaan ei näy edes nimeksi.
- esztelle
heräsi...asiasta pitäisi ottaa selvää.
Kun joskus tuntuu että Evilällä on ihan kiitettävän kokoinen, ja pallitkin myös.
Nyt alkoi ihan todella asia vaivaamaan. - ajatellutkaan
esztelle kirjoitti:
heräsi...asiasta pitäisi ottaa selvää.
Kun joskus tuntuu että Evilällä on ihan kiitettävän kokoinen, ja pallitkin myös.
Nyt alkoi ihan todella asia vaivaamaan.kun kuvan laitoin! Olkoon vaikka pikkurillin kokoinen, se ei Tommin miehekkyyttä yhtään vähennä,koska olennainen osa siitä sijaitsee korvien välissä. Jarkko Valteen sanoin karismasta: "Jos ihminen ei kanna itseään taitavasti, hän ei tee ulkonäöllä mitään."
- esztelle
ajatellutkaan kirjoitti:
kun kuvan laitoin! Olkoon vaikka pikkurillin kokoinen, se ei Tommin miehekkyyttä yhtään vähennä,koska olennainen osa siitä sijaitsee korvien välissä. Jarkko Valteen sanoin karismasta: "Jos ihminen ei kanna itseään taitavasti, hän ei tee ulkonäöllä mitään."
veit sanat suustani!
- on ikävän
esztelle kirjoitti:
veit sanat suustani!
laiha, munaton, epämiehekäs. Katsokaapa vaan sinne jalkoväliin. Tyhjää on kuin tyttelin pikkuhousuissa.
- esztelle
on ikävän kirjoitti:
laiha, munaton, epämiehekäs. Katsokaapa vaan sinne jalkoväliin. Tyhjää on kuin tyttelin pikkuhousuissa.
Optikolla käynti ehkä riittää...tai sitten ei.
Ehkä Evilä näyttää laihalta ja epämiehekkäältä sellaisen silmissä, joka on enemmän mieltynyt luonnottoman turvoksiin itsensä bodanneisiin känttyihin, joilla ei myöskään näytä olevan munia, vaan jonkinlainen onneton napero pikku bikineissä. Voi voi...makuasioista ei voi kiistellä. - esztelle
on ikävän kirjoitti:
laiha, munaton, epämiehekäs. Katsokaapa vaan sinne jalkoväliin. Tyhjää on kuin tyttelin pikkuhousuissa.
Muuan nimimerkki Matti kirjoitti muuten näin 13.8.05 (hyi h******! ja vielä päälle tikulla silmään allekirjoittanutta kun vanhoja muistelee)
"Hyvä kroppa, sievä perse ja kiva suu.Antaisin ja ottaisin, kun vaan sais. Haaveilen niistä huulista jotka pikku viiksien kutittaessa ympäröisivät omaani, tiukkaan pyllyyn upottaisin sivellen sormeni. Oikea unelmien uros !"
Että tällainen vaikutus oli Evilällä myös...
- Tommi leffaan
Voi vitsi,oon sulaa vahaa...
Tommi sopis leffaan Tarzaniksi t.m.s.
Mitä ootte mielipuolta tästä..?
Nyt joillakin palaa hihat,heh!- esztelle
No mikä ettei. Voi olla ettei ole hänen urheilu-uransa suhteen vielä moinen aikoihin ajankohtaista, mutta voisin itsekin mielelläni nähdä hänet joskus näyttelijänä, ulkoiset edellytykset ainakin ovat kohdallaan kuin muutenkin.
- _angel_
Toi mies on täydellinen. Harmi et niitä on vain yks. Asta on onnekas. Huoh.... Snif* Miten tollanen voi olla todellinen? Nii'i: kun mies on täydellinen...
- -flower-
sanat ei riitä kertomaan..... ne ketkä tulee valittaan, saa painuu suolle. optikon kautta.
- esztelle
-flower- kirjoitti:
sanat ei riitä kertomaan..... ne ketkä tulee valittaan, saa painuu suolle. optikon kautta.
Tuotahan voisi katella vaikka vuorokaudet ympäriinsä, kaiken muun muassa...
- Stina***
AIVAN !!!! :-) Ihan yliluonnollisen upea mies -joka tavalla-
- varicella
...veit sanat suustani! Ja ennen kaikkea loistava urheilijakin.
- Stina***
varicella kirjoitti:
...veit sanat suustani! Ja ennen kaikkea loistava urheilijakin.
AIVAN . Siis luultavasti melko täydellinen mies. :-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504