Kun mies on

täydellinen...

http://www.tampereenpyrinto.fi/yleisurheilu/kuvat/mm2005/129_2903.JPG

20

3403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elina

      Leikkais ton tukan ny ensiksi!!!

      • sitä nyt

        ei nimenomaan kannata leikata!!!


    • esztelle

      Sanat eivät riitä kertomaan...

    • Hähhmm

      tuo vitsi?

      • esztelle

        Jos et tykkää, niin eihän sille mitään voi.


    • Marika

      Aika pieni mulkku näyttää olevan. Pallejakaan ei näy edes nimeksi.

      • esztelle

        heräsi...asiasta pitäisi ottaa selvää.
        Kun joskus tuntuu että Evilällä on ihan kiitettävän kokoinen, ja pallitkin myös.
        Nyt alkoi ihan todella asia vaivaamaan.


      • ajatellutkaan
        esztelle kirjoitti:

        heräsi...asiasta pitäisi ottaa selvää.
        Kun joskus tuntuu että Evilällä on ihan kiitettävän kokoinen, ja pallitkin myös.
        Nyt alkoi ihan todella asia vaivaamaan.

        kun kuvan laitoin! Olkoon vaikka pikkurillin kokoinen, se ei Tommin miehekkyyttä yhtään vähennä,koska olennainen osa siitä sijaitsee korvien välissä. Jarkko Valteen sanoin karismasta: "Jos ihminen ei kanna itseään taitavasti, hän ei tee ulkonäöllä mitään."


      • esztelle
        ajatellutkaan kirjoitti:

        kun kuvan laitoin! Olkoon vaikka pikkurillin kokoinen, se ei Tommin miehekkyyttä yhtään vähennä,koska olennainen osa siitä sijaitsee korvien välissä. Jarkko Valteen sanoin karismasta: "Jos ihminen ei kanna itseään taitavasti, hän ei tee ulkonäöllä mitään."

        veit sanat suustani!


      • on ikävän
        esztelle kirjoitti:

        veit sanat suustani!

        laiha, munaton, epämiehekäs. Katsokaapa vaan sinne jalkoväliin. Tyhjää on kuin tyttelin pikkuhousuissa.


      • esztelle
        on ikävän kirjoitti:

        laiha, munaton, epämiehekäs. Katsokaapa vaan sinne jalkoväliin. Tyhjää on kuin tyttelin pikkuhousuissa.

        Optikolla käynti ehkä riittää...tai sitten ei.
        Ehkä Evilä näyttää laihalta ja epämiehekkäältä sellaisen silmissä, joka on enemmän mieltynyt luonnottoman turvoksiin itsensä bodanneisiin känttyihin, joilla ei myöskään näytä olevan munia, vaan jonkinlainen onneton napero pikku bikineissä. Voi voi...makuasioista ei voi kiistellä.


      • esztelle
        on ikävän kirjoitti:

        laiha, munaton, epämiehekäs. Katsokaapa vaan sinne jalkoväliin. Tyhjää on kuin tyttelin pikkuhousuissa.

        Muuan nimimerkki Matti kirjoitti muuten näin 13.8.05 (hyi h******! ja vielä päälle tikulla silmään allekirjoittanutta kun vanhoja muistelee)

        "Hyvä kroppa, sievä perse ja kiva suu.Antaisin ja ottaisin, kun vaan sais. Haaveilen niistä huulista jotka pikku viiksien kutittaessa ympäröisivät omaani, tiukkaan pyllyyn upottaisin sivellen sormeni. Oikea unelmien uros !"

        Että tällainen vaikutus oli Evilällä myös...


    • Tommi leffaan

      Voi vitsi,oon sulaa vahaa...
      Tommi sopis leffaan Tarzaniksi t.m.s.
      Mitä ootte mielipuolta tästä..?
      Nyt joillakin palaa hihat,heh!

      • esztelle

        No mikä ettei. Voi olla ettei ole hänen urheilu-uransa suhteen vielä moinen aikoihin ajankohtaista, mutta voisin itsekin mielelläni nähdä hänet joskus näyttelijänä, ulkoiset edellytykset ainakin ovat kohdallaan kuin muutenkin.


    • _angel_

      Toi mies on täydellinen. Harmi et niitä on vain yks. Asta on onnekas. Huoh.... Snif* Miten tollanen voi olla todellinen? Nii'i: kun mies on täydellinen...

      • -flower-

        sanat ei riitä kertomaan..... ne ketkä tulee valittaan, saa painuu suolle. optikon kautta.


      • esztelle
        -flower- kirjoitti:

        sanat ei riitä kertomaan..... ne ketkä tulee valittaan, saa painuu suolle. optikon kautta.

        Tuotahan voisi katella vaikka vuorokaudet ympäriinsä, kaiken muun muassa...


    • Stina***

      AIVAN !!!! :-) Ihan yliluonnollisen upea mies -joka tavalla-

      • varicella

        ...veit sanat suustani! Ja ennen kaikkea loistava urheilijakin.


      • Stina***
        varicella kirjoitti:

        ...veit sanat suustani! Ja ennen kaikkea loistava urheilijakin.

        AIVAN . Siis luultavasti melko täydellinen mies. :-)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe