Kun mies on

täydellinen...

20

3402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elina

      Leikkais ton tukan ny ensiksi!!!

      • sitä nyt

        ei nimenomaan kannata leikata!!!


    • esztelle

      Sanat eivät riitä kertomaan...

    • Hähhmm

      tuo vitsi?

      • esztelle

        Jos et tykkää, niin eihän sille mitään voi.


    • Marika

      Aika pieni mulkku näyttää olevan. Pallejakaan ei näy edes nimeksi.

      • esztelle

        heräsi...asiasta pitäisi ottaa selvää.
        Kun joskus tuntuu että Evilällä on ihan kiitettävän kokoinen, ja pallitkin myös.
        Nyt alkoi ihan todella asia vaivaamaan.


      • ajatellutkaan
        esztelle kirjoitti:

        heräsi...asiasta pitäisi ottaa selvää.
        Kun joskus tuntuu että Evilällä on ihan kiitettävän kokoinen, ja pallitkin myös.
        Nyt alkoi ihan todella asia vaivaamaan.

        kun kuvan laitoin! Olkoon vaikka pikkurillin kokoinen, se ei Tommin miehekkyyttä yhtään vähennä,koska olennainen osa siitä sijaitsee korvien välissä. Jarkko Valteen sanoin karismasta: "Jos ihminen ei kanna itseään taitavasti, hän ei tee ulkonäöllä mitään."


      • esztelle
        ajatellutkaan kirjoitti:

        kun kuvan laitoin! Olkoon vaikka pikkurillin kokoinen, se ei Tommin miehekkyyttä yhtään vähennä,koska olennainen osa siitä sijaitsee korvien välissä. Jarkko Valteen sanoin karismasta: "Jos ihminen ei kanna itseään taitavasti, hän ei tee ulkonäöllä mitään."

        veit sanat suustani!


      • on ikävän
        esztelle kirjoitti:

        veit sanat suustani!

        laiha, munaton, epämiehekäs. Katsokaapa vaan sinne jalkoväliin. Tyhjää on kuin tyttelin pikkuhousuissa.


      • esztelle
        on ikävän kirjoitti:

        laiha, munaton, epämiehekäs. Katsokaapa vaan sinne jalkoväliin. Tyhjää on kuin tyttelin pikkuhousuissa.

        Optikolla käynti ehkä riittää...tai sitten ei.
        Ehkä Evilä näyttää laihalta ja epämiehekkäältä sellaisen silmissä, joka on enemmän mieltynyt luonnottoman turvoksiin itsensä bodanneisiin känttyihin, joilla ei myöskään näytä olevan munia, vaan jonkinlainen onneton napero pikku bikineissä. Voi voi...makuasioista ei voi kiistellä.


      • esztelle
        on ikävän kirjoitti:

        laiha, munaton, epämiehekäs. Katsokaapa vaan sinne jalkoväliin. Tyhjää on kuin tyttelin pikkuhousuissa.

        Muuan nimimerkki Matti kirjoitti muuten näin 13.8.05 (hyi h******! ja vielä päälle tikulla silmään allekirjoittanutta kun vanhoja muistelee)

        "Hyvä kroppa, sievä perse ja kiva suu.Antaisin ja ottaisin, kun vaan sais. Haaveilen niistä huulista jotka pikku viiksien kutittaessa ympäröisivät omaani, tiukkaan pyllyyn upottaisin sivellen sormeni. Oikea unelmien uros !"

        Että tällainen vaikutus oli Evilällä myös...


    • Tommi leffaan

      Voi vitsi,oon sulaa vahaa...
      Tommi sopis leffaan Tarzaniksi t.m.s.
      Mitä ootte mielipuolta tästä..?
      Nyt joillakin palaa hihat,heh!

      • esztelle

        No mikä ettei. Voi olla ettei ole hänen urheilu-uransa suhteen vielä moinen aikoihin ajankohtaista, mutta voisin itsekin mielelläni nähdä hänet joskus näyttelijänä, ulkoiset edellytykset ainakin ovat kohdallaan kuin muutenkin.


    • _angel_

      Toi mies on täydellinen. Harmi et niitä on vain yks. Asta on onnekas. Huoh.... Snif* Miten tollanen voi olla todellinen? Nii'i: kun mies on täydellinen...

      • -flower-

        sanat ei riitä kertomaan..... ne ketkä tulee valittaan, saa painuu suolle. optikon kautta.


      • esztelle
        -flower- kirjoitti:

        sanat ei riitä kertomaan..... ne ketkä tulee valittaan, saa painuu suolle. optikon kautta.

        Tuotahan voisi katella vaikka vuorokaudet ympäriinsä, kaiken muun muassa...


    • Stina***

      AIVAN !!!! :-) Ihan yliluonnollisen upea mies -joka tavalla-

      • varicella

        ...veit sanat suustani! Ja ennen kaikkea loistava urheilijakin.


      • Stina***
        varicella kirjoitti:

        ...veit sanat suustani! Ja ennen kaikkea loistava urheilijakin.

        AIVAN . Siis luultavasti melko täydellinen mies. :-)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1143
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1016
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      108
      797
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      224
      634
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe