TEUVA

Onko tarjolla?

Onko Teuvalla vapaata tai varattua naista (18-60v.) tai naisporukkaa, joka haluaisi seksiä tänäiltana tai muulloin sopimanamme ajankohtana kanssani? Laittakaa tänne kommenttia niin sovitaan salaisesta tapaamisestamme tarkemmin vaikka sähköpostilla ja miksei puhelimitekkin.

PS. Et tule pettymään!

14

2847

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seeker

      Kirjoittaa jo kerran raiskauksesta tuomittu "intiaani".
      Tästä nimestä hän tykkää.

      • Onko tarjolla?

        Toi meni yli, ei ole ainakaan mulla tuomioita? Luulet varmaan joksikin toiseksi, mutta ei se mitään, en oo ainakaan se.


    • piip

      missäspäin teuvaa tälläinen uros olisi tarjolla,että oikein isomman porukan hoitelisi?!?
      ja mikä mahtaa olla herran ikä kun tuo hakuikä on noinkin laaja?laita nyt ihmeessä se osoittees tänne niin sovitaan:)

      • Onko tarjolla?

        Kirkolla asun ja ikää kolmenkympin hujakoolla. Vieläkö kiinnostaa? Mihinäs sä asut ja sun ikä? Olisko porukkaa tarjolla?


      • piip
        Onko tarjolla? kirjoitti:

        Kirkolla asun ja ikää kolmenkympin hujakoolla. Vieläkö kiinnostaa? Mihinäs sä asut ja sun ikä? Olisko porukkaa tarjolla?

        laita sitä osotetta tulemaan niin sovitaan paremmin.ja riippuu mitä tuo 30 hujakoilla meinaa,meneekö yli vai alle ja kuinka paljon:)ja kerro vielä miksi seuran pitää olla salaista?
        ookko varattu?!?


    • Onko tarjolla?

      Varattu oon joo. Mutta kerro ny jo säki jotaki ittestäs? Vois vaikka kaupas tavata ekaksi tai kaffilla.

      • piip

        oon väliltä 18-60...ja sä olit kummalta puolelta 30?missäs kaupassa tavattais?kiurussako?eikö pelota että tutut näkee tai jopa oma muija?
        antaisit nyt sen osoitteen,ettei tarvis täällä jutella:)


      • seeker
        piip kirjoitti:

        oon väliltä 18-60...ja sä olit kummalta puolelta 30?missäs kaupassa tavattais?kiurussako?eikö pelota että tutut näkee tai jopa oma muija?
        antaisit nyt sen osoitteen,ettei tarvis täällä jutella:)

        Se on se nakki kojun myyjä!


      • piip

        eikö seura enää kiinnostakkaan?


      • Onko tarjolla?
        piip kirjoitti:

        eikö seura enää kiinnostakkaan?

        Anna nyt vaikka sähköpostiosoittesi niin mä otan suhun yhteyttä? Vai ootko pelkkä feikkaaja? Ei se mitään jos ootkin, tarjous on voimassa kuitenkin.


      • piip
        Onko tarjolla? kirjoitti:

        Anna nyt vaikka sähköpostiosoittesi niin mä otan suhun yhteyttä? Vai ootko pelkkä feikkaaja? Ei se mitään jos ootkin, tarjous on voimassa kuitenkin.

        feikkaaja!annappa sä se osoittees niin mä voin ottaa suhun yhteyttä.sähän täällä seuraa hait niin varmaan myöskin annat osoitteesi ensin?!?
        tässähän kuolee jo puutteeseen ennenkun sun kanssa homma etenee...


    • Onko tarjolla?

      Mun osoite on [email protected] Laita postia ja nyt viimeistään on myös sun kerrottava jotain itsestäsi? Ei sen tartte olla mitään liian paljastavaa, kunhan on totta........

      • Onko tarjolla?

        Ei kuulu mitään? Joko meni ittelläs pupu pöksyyhin vai etkö jaksa enää feikata?


    • Anonyymi

      Teuva vaikuttaa väkivaltaisine rasisteineen sisäsiittoiselta persulandialta. Kannattaa pysyä tunkiosta kaukana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1593
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      123
      938
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe