Onko Teuvalla vapaata tai varattua naista (18-60v.) tai naisporukkaa, joka haluaisi seksiä tänäiltana tai muulloin sopimanamme ajankohtana kanssani? Laittakaa tänne kommenttia niin sovitaan salaisesta tapaamisestamme tarkemmin vaikka sähköpostilla ja miksei puhelimitekkin.
PS. Et tule pettymään!
TEUVA
14
2931
Vastaukset
- seeker
Kirjoittaa jo kerran raiskauksesta tuomittu "intiaani".
Tästä nimestä hän tykkää.- Onko tarjolla?
Toi meni yli, ei ole ainakaan mulla tuomioita? Luulet varmaan joksikin toiseksi, mutta ei se mitään, en oo ainakaan se.
- piip
missäspäin teuvaa tälläinen uros olisi tarjolla,että oikein isomman porukan hoitelisi?!?
ja mikä mahtaa olla herran ikä kun tuo hakuikä on noinkin laaja?laita nyt ihmeessä se osoittees tänne niin sovitaan:)- Onko tarjolla?
Kirkolla asun ja ikää kolmenkympin hujakoolla. Vieläkö kiinnostaa? Mihinäs sä asut ja sun ikä? Olisko porukkaa tarjolla?
- piip
Onko tarjolla? kirjoitti:
Kirkolla asun ja ikää kolmenkympin hujakoolla. Vieläkö kiinnostaa? Mihinäs sä asut ja sun ikä? Olisko porukkaa tarjolla?
laita sitä osotetta tulemaan niin sovitaan paremmin.ja riippuu mitä tuo 30 hujakoilla meinaa,meneekö yli vai alle ja kuinka paljon:)ja kerro vielä miksi seuran pitää olla salaista?
ookko varattu?!?
- Onko tarjolla?
Varattu oon joo. Mutta kerro ny jo säki jotaki ittestäs? Vois vaikka kaupas tavata ekaksi tai kaffilla.
- piip
oon väliltä 18-60...ja sä olit kummalta puolelta 30?missäs kaupassa tavattais?kiurussako?eikö pelota että tutut näkee tai jopa oma muija?
antaisit nyt sen osoitteen,ettei tarvis täällä jutella:) - seeker
piip kirjoitti:
oon väliltä 18-60...ja sä olit kummalta puolelta 30?missäs kaupassa tavattais?kiurussako?eikö pelota että tutut näkee tai jopa oma muija?
antaisit nyt sen osoitteen,ettei tarvis täällä jutella:)Se on se nakki kojun myyjä!
- piip
eikö seura enää kiinnostakkaan?
- Onko tarjolla?
piip kirjoitti:
eikö seura enää kiinnostakkaan?
Anna nyt vaikka sähköpostiosoittesi niin mä otan suhun yhteyttä? Vai ootko pelkkä feikkaaja? Ei se mitään jos ootkin, tarjous on voimassa kuitenkin.
- piip
Onko tarjolla? kirjoitti:
Anna nyt vaikka sähköpostiosoittesi niin mä otan suhun yhteyttä? Vai ootko pelkkä feikkaaja? Ei se mitään jos ootkin, tarjous on voimassa kuitenkin.
feikkaaja!annappa sä se osoittees niin mä voin ottaa suhun yhteyttä.sähän täällä seuraa hait niin varmaan myöskin annat osoitteesi ensin?!?
tässähän kuolee jo puutteeseen ennenkun sun kanssa homma etenee...
- Onko tarjolla?
Mun osoite on [email protected] Laita postia ja nyt viimeistään on myös sun kerrottava jotain itsestäsi? Ei sen tartte olla mitään liian paljastavaa, kunhan on totta........
- Onko tarjolla?
Ei kuulu mitään? Joko meni ittelläs pupu pöksyyhin vai etkö jaksa enää feikata?
- Anonyymi
Teuva vaikuttaa väkivaltaisine rasisteineen sisäsiittoiselta persulandialta. Kannattaa pysyä tunkiosta kaukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559