musta on väärin et bb antaa minnan häärätä taas yksin keittiössä :(
bb pitäs tehä jotain minnalle
6
814
Vastaukset
- eulalie
on kyllä koko keittiön. Ruoanlaittovuorot pitäisi ehdottomasti olla. Tuolla se nyt taas puhuu ravintolakokeista Timon kanssa. Kuka tahansa kilpailijoista osaa laittaa aamupalat esille, keittää makaronit ja paistaa jauhelihan niinkuin Minna. Heti kun trio laittoi ruokaa, tuli edes pieniä variaatioita. Pois Minna koko talosta!!!!
- mielipuolta :D
juu iliman muuta vuorot pitäs olla.
- joopa joo
pannaan ne jokainen vuorotellen koko päiväks istumaan yksin vessaan. vessassa istujalla ios tosi tylsää ja muilla olis kupla otsaassa.
repäse siitä sit huumori - Tylsäksi mennyt ohjelma
Miksi sinne ei voi laittaa kaikille vuorollaan kokkivuoroa? Kiva olisi nähdä mitä kukanenkin saa aikaan tai saako mitään.Muilta olisi silloin keittiöön pääsy kielletty.Mikakin tuntuu osavan laittaa ruokaa.Uskosin,että muutkin pakon edessä.Pääsis laiska Hannakin töihin.Toivottavasti Iina saa pian kenkää.
- hele
olen minäkin,mutten siksi että minua häiritsisi että siellä nyt joku on käytännössä yksin vaan siksi että ne kutuparitkin saisi siletä sohvalta jotain tekemään.
Pystyyvätkin nuolemaan puolet vuorokaudesta toisiaan...yäk....kattiloita nuolemaan joutaisivat....- melluh
Minna mielellään kokin paikasta luopuu, vaikka itsekin olen sitä mieltä että kokkeja vois vaihdella vaikka kaks kokkii päivässä. Ne sais yhdessä päättää mitä ruokaa tekee. Tulis vaihtelua jokaiselle. Eihän tonne keittiöön uskalla edes kukaan mennä kun Minna jyrää heti kaikkien mielipiteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978