no hei!
meillä on marraskuussa häät, ou jee!!
mutta juu asiaan:
mitä olette antaneet/aiotte antaa kaasolle ja bestmanille kiitoslahjaksi?
kehystetty hääkuva-ei kiitos..
tosi vaikea juttu!
kiitos jo etukäteen hyvistä ideoista!
Kiitoslahjat
7
4085
Vastaukset
- kaaso
halusi mukin sarjaa jota kerää....
Käytännön juttuja.. - vieraaana häissä
Olin häissä missä annettiin Kaasolle koru ja Bestmanille tinatuoppi lahjaksi.. ja olivat todella yllättyneitä että edes saivat lahjat..
- Albus
Koru olisi minustakin kiva antaa ja saada. Ja hintojakin löytyy joka lähtöön.
- ent. eelia-76
Minun "kaasoni" saa hireonta lahjakortin ja bestman risteilyn koska ei ole ikinä käynyt shaggy boatilla..
- joskus kaasoillut
*tarjoatte ravintola-illallisen
*lahjakortti teatteriin/kylpylään/hierojalle/kauneushoitolaan
*Tai kutsutte häiden jälkeen kylään viettämään iltaa niin, että syötätte ja juotatte hyvin
*alkoon lahjakortti - Onnellinenjo
Me ostettiin itseasiassa karkkien sijaan koko häävieraskansalle enkelin sydämet. Käy katsomassa www.nemusdesign.fi
Kyllä ainakin meidän suvut pitivät niistä. Jää muistoksi enemmän kuin makea maku suuhun hetkeksi. Ajattelin vain että sopisi pelkästään kaasolle ja bestmanillekin?
(Me saatiin hyvät alennukset kun otettiin 90 kpl niitä sydämiä.) - onsku
eka aateltiin et taskumatit on niin peruskamaa et ei tänne, ikinä.
mut sit mä näin niiiiiin mun kaason näkösen matin et niihin me sit päädyttiin. se oli sellanen sydämenmuotonen, pieni (4cl) ja sen sai kaulaan roikkumaan. bestmanille oli sellanen perinteisempi. kaiverrettiin ne tietty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204894
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064