no hei!
meillä on marraskuussa häät, ou jee!!
mutta juu asiaan:
mitä olette antaneet/aiotte antaa kaasolle ja bestmanille kiitoslahjaksi?
kehystetty hääkuva-ei kiitos..
tosi vaikea juttu!
kiitos jo etukäteen hyvistä ideoista!
Kiitoslahjat
7
4033
Vastaukset
- kaaso
halusi mukin sarjaa jota kerää....
Käytännön juttuja.. - vieraaana häissä
Olin häissä missä annettiin Kaasolle koru ja Bestmanille tinatuoppi lahjaksi.. ja olivat todella yllättyneitä että edes saivat lahjat..
- Albus
Koru olisi minustakin kiva antaa ja saada. Ja hintojakin löytyy joka lähtöön.
- ent. eelia-76
Minun "kaasoni" saa hireonta lahjakortin ja bestman risteilyn koska ei ole ikinä käynyt shaggy boatilla..
- joskus kaasoillut
*tarjoatte ravintola-illallisen
*lahjakortti teatteriin/kylpylään/hierojalle/kauneushoitolaan
*Tai kutsutte häiden jälkeen kylään viettämään iltaa niin, että syötätte ja juotatte hyvin
*alkoon lahjakortti - Onnellinenjo
Me ostettiin itseasiassa karkkien sijaan koko häävieraskansalle enkelin sydämet. Käy katsomassa www.nemusdesign.fi
Kyllä ainakin meidän suvut pitivät niistä. Jää muistoksi enemmän kuin makea maku suuhun hetkeksi. Ajattelin vain että sopisi pelkästään kaasolle ja bestmanillekin?
(Me saatiin hyvät alennukset kun otettiin 90 kpl niitä sydämiä.) - onsku
eka aateltiin et taskumatit on niin peruskamaa et ei tänne, ikinä.
mut sit mä näin niiiiiin mun kaason näkösen matin et niihin me sit päädyttiin. se oli sellanen sydämenmuotonen, pieni (4cl) ja sen sai kaulaan roikkumaan. bestmanille oli sellanen perinteisempi. kaiverrettiin ne tietty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002