no hei!
meillä on marraskuussa häät, ou jee!!
mutta juu asiaan:
mitä olette antaneet/aiotte antaa kaasolle ja bestmanille kiitoslahjaksi?
kehystetty hääkuva-ei kiitos..
tosi vaikea juttu!
kiitos jo etukäteen hyvistä ideoista!
Kiitoslahjat
7
4220
Vastaukset
- kaaso
halusi mukin sarjaa jota kerää....
Käytännön juttuja.. - vieraaana häissä
Olin häissä missä annettiin Kaasolle koru ja Bestmanille tinatuoppi lahjaksi.. ja olivat todella yllättyneitä että edes saivat lahjat..
- Albus
Koru olisi minustakin kiva antaa ja saada. Ja hintojakin löytyy joka lähtöön.
- ent. eelia-76
Minun "kaasoni" saa hireonta lahjakortin ja bestman risteilyn koska ei ole ikinä käynyt shaggy boatilla..
- joskus kaasoillut
*tarjoatte ravintola-illallisen
*lahjakortti teatteriin/kylpylään/hierojalle/kauneushoitolaan
*Tai kutsutte häiden jälkeen kylään viettämään iltaa niin, että syötätte ja juotatte hyvin
*alkoon lahjakortti - Onnellinenjo
Me ostettiin itseasiassa karkkien sijaan koko häävieraskansalle enkelin sydämet. Käy katsomassa www.nemusdesign.fi
Kyllä ainakin meidän suvut pitivät niistä. Jää muistoksi enemmän kuin makea maku suuhun hetkeksi. Ajattelin vain että sopisi pelkästään kaasolle ja bestmanillekin?
(Me saatiin hyvät alennukset kun otettiin 90 kpl niitä sydämiä.) - onsku
eka aateltiin et taskumatit on niin peruskamaa et ei tänne, ikinä.
mut sit mä näin niiiiiin mun kaason näkösen matin et niihin me sit päädyttiin. se oli sellanen sydämenmuotonen, pieni (4cl) ja sen sai kaulaan roikkumaan. bestmanille oli sellanen perinteisempi. kaiverrettiin ne tietty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482