Onko kellään kokemusta Handera 330 -kämmenmikrosta jota markantalo jakaa puoli-ilmaiseksi kampanjassaan?
Laite pärjäsi ainakin hyvin Tietokone-lehden testissä.
Handera 330 -kämmenmikro
6
505
Vastaukset
- friikki jatkaa
Infoa:
http://www.handera.com/products/330.asp
Hintahan oli vielä huomisen lauantain ajan 80 euroa, ei paha. - ...
Hinta normaalisti 560e....
- ...
Kävin hakemassa, aivan mainio laite...
- friikki
Nämä viestit ovat kiinnostaneet monia...
Hieman lisää tietoa Handerasta:
Perusominaisuudet
HandEra 330:n perusominaisuuksiin kuuluvat muun muassa 33 MHz prosessori, 8 megatavun muisti, 2 megatavun päivitettävä Flash-muisti, Palm OS v3.51, Infrapunaportti, Palm-yhteensopiva sarjaliitäntä, nuoli- ja pikanäppäimet sekä Stylus-piirtokynä.
Muut erityisominaisuudet
• Digitaalisanelin – Käyttäjä voi tallentaa ja toistaa puhetta tai muita ääniä sisäänrakennetulla mikrofonilla ja kaiuttimella sekä niitä tukevalla ohjelmistolla.
• Käyttö yhdellä kädellä – Laitteen vasemmassa kyljessä olevan selainrullan ja näppäimen avulla voi laitteen ominaisuuksia käyttää yhdellä kädellä.
• Pitkä pariston kesto – Laitteessa on neljä tavallista AAA-paristoa, joiden avulla se toimii kaksi kertaa muita pidempään. Laitteessa voi käyttää ja ladata myös akkuja kyljessä olevan virtaliittimen kautta.
• Äänetön hälytys – Laitteessa on pieni LED-valo, joka vilkkuu laitteen hälyttäessä. Äänetön hälytys on erittäin käyttökelpoinen muistuttamaan asioista esimerkiksi palaverien aikana, jolloin ei haluta muiden osallistujien häiriintyvän.
• Lisäohjelmistot – Normaalien Palm OS –ohjelmistojen lisäksi HandEra toimittaa kämmenmikrossaan korttipaikkojen hallintaan ja varmuuskopioihin erikoistuneet ohjelmistot. CD-levyllä toimitetaan täysi versio Quickoffice-ohjelmistosta, jolla on mahdollista luoda, katsella ja muokata Microsoft Word- ja Excel-yhteensopivia dokumentteja kämmenmikroa käyttäen. Chapura Pocket Mirror –ohjelmisto takaa tietojen siirron kämmenmikron ja Microsoft Outlookin välillä. Lisäksi CD-levyllä toimitetaan eri versioita suosituista sähköposti-, dokumenttien luku-, kartasto- ja peliohjelmistoista.
Parhaat puolet laitteessa ovat iso näyttö (240 x 320) ja piiloon liukuva kirjoitusalusta (muissa palmeissa on kiinteä). Palm IIIc:n useimmat lisävarusteet käyvät suoraan. - Topi
Hieman kokemusta on. Pähkäilen juuri miten saisi nettiyhteyden toimimaan (esim. Nokian 7110) puhelimen kanssa. Onko hyviä neuvoja (sopivan selaimen saa luultavasti imuroitua jostakin)?
Patterien loppuminen aiheutti sen, että kaikki data katosi. Onneksi Hotsyncillä sai pöytäkoneesta suurimman osan takaisin..!
Lisämuistikortteja saatavilla - suosituksia mistä/ millainen hankkia?
Hyviä lisäohjelmia/antakaa vinkkejä...??- Topi
Hieman kaipaillut taustavaloa (jota en laitteesta löytänyt).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203