Moi!
Onko kellään kokemusta fosfokoliinin käytöstä? Tehoaako vai onko ihan huuhaa lääke.
Fosfokoliini
11
5742
Vastaukset
- Juoksija
Kannaatta juosta päinvastaiseen suuntaan.
- Eki
Tehoaa mihin? Kerro tarkemmin mitä vaikutusta haet?
Fosfokoliini ei ole lääke vaan ruuasta saatava aine, jota myydään myös luontaisvalmisteena.- Saija
Sen pitäis virkistää muistia ja antaa vireyttä. Ja muo kiinnostaa se, että onko siitä ollut kenellekkään apua.
- minäkin...
Saija kirjoitti:
Sen pitäis virkistää muistia ja antaa vireyttä. Ja muo kiinnostaa se, että onko siitä ollut kenellekkään apua.
niitä, ja vieläkin, kun muistas. Enkä kyllä millään jaksa muistaa miten se vaikutti... sori.. Mutta vakavasti ottaen kiinnostais minuakin. Vaimolta jäi pari purkkia noita syömättä, ja minunhan ne on sitten syötävä ettei mene vanhaksi. En kyllä ole havainnut mitään erikoista, vielä ainakaan. Napsinu n.1kk.
- Jami
Olen joskus kokeillut syödä pari purkillista, enkä huomannut mitään sen kummempaa vaikutusta. Osta mieluummin jotain laadukasta soijaproteiinia, siitä saat koliinia ja aminohappoja.
Muistiin voisit kokeilla ottaa C, E-vitamiinia (kaikki tokoferolit), sinkkiä ja seleeniä yhtäaikaa. - ElSenor
kyllä sitä on tullu syötyy jonkinverran ja vaikutuksen kyllä huomasin... olen toimisto hommissa töissä js olen mies puolinen ja normaalisti en millääon osaa tehä kahta asiaa kerralla :D mut kun eräs työntekiä suositteli mulle sitä omega3 sen kans eli kai tota kalanmaksa öljyä ja viikon päästä alkoi huomata vaikutuksen kun pystyin kirjottaa ja puhuu puhelimeen kahta täysin eri asiaa :D työ alkoi maistuu paremmalta ja kaikkee hyvää suosittelen kokeilla... kannattaa kysyä lisää neuvoa luontaistuote myyjiltä.
- 1234567890+
Aivan sysipaskaa tavaraa. Vetää herkille ja jatkuvasti on vain itku pinnassa. Nämä on omat kokemukset.
- Leipä-Lassi
Kaipa sen, niinkuin muidenkin ravintolisien vaikutus näkyy parhaiten niillä henkilöillä, joilla syystä tai toisesta on puutetta tärkeistä aineista, eivät saa niitä ravinnosta tarpeeksi. Itselläni on kala-allergia, joten luonnollisesti saatu fosfori on vähissä. niinpä ole syönyt fosfokoliinia ja fosfokoliini mangaani-valmisteita. Omasta mielestäni muistini ja keskittymiskykyni on noiden ansiosta selvästi parantunut, eikä vaimokaan ylejään moiti unohtelusta. Fosfokoliinia olen tilannut netistä, sen sijaan kaupoissa yleisesti myytävässä fosfoseriinissä on paljon huonompi hinta/laatusuhde.
- Ehkäp
-Kyllähän se tuntui virkistävän ja piristävän kun aloitin käytön ja lieneekö vaikuttanut siihen että nukkuu paremmin ja kävely tuntui reippaammalta. Olen ottanut 2 tablettia kerta vrk olen käyttänyt noin kuukauden päivittäin. Tällä hetkellä en osaa sanoa enempää tuotteen vaikutuksen tehosta.
- Kolinaa
-Kyllä nämä tabut vaikuttaa minuun lisäämällä virkeyttä lisäksi huomasin kun en ollut käyttänyt aikoihin ja taas otin että näkökyky tuli selvemmäksi ja nukkuu paremmin heräilemättä. Minulle tuli mieleen että nämä auttaisi keskittymään ampumahiihtäjiä suorituksissaan kun nämä myös aistit terävöittää. Nämä on minun havaintoja, mutta en aio silti käyttää näitä jatkuvasti vaan satunnaisesti nytkin vain viikon.
- Kolinaa
-2 tabua kerta vuorokaudessa on ollu minun annos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549