Muuten teistä tulee samanlainen kuin Ozzystä... sanoissa tökkivä värisevä muumio.
Älkää käyttäkö huumeita
10
2790
Vastaukset
- ristiriita
No totuuden nimissä on sanottava että Ozzyllä on myös parkinsonin tauti, että ei se kaikki vapina ja sekoilu johdu huumeista.
- No-one
Eikös se Ozzyn tauti ole Parkin-tauti tai joku vastaava, muttei Parkinsonin tauti ? Nimittäin muistelisin, että jokaisella keskushermostoon liittyvällä sairaudella on Parkin- alku.
Ja Ozzy ei ole enää niin heikossa kunnossa kuin voisi olettaa. Hartwall Arenalla pystyi vetämään Black Sabbath:n kanssa yllättävän hyvän keikan. Ei hän ollut se vapiseva ihmisen raunio. - Hippo
No-one kirjoitti:
Eikös se Ozzyn tauti ole Parkin-tauti tai joku vastaava, muttei Parkinsonin tauti ? Nimittäin muistelisin, että jokaisella keskushermostoon liittyvällä sairaudella on Parkin- alku.
Ja Ozzy ei ole enää niin heikossa kunnossa kuin voisi olettaa. Hartwall Arenalla pystyi vetämään Black Sabbath:n kanssa yllättävän hyvän keikan. Ei hän ollut se vapiseva ihmisen raunio.Alkoholisteilta tuhoutuvat ensin pikkuaivot, ja se näkyy tönkkönä kävelynä. Kun ihminen on kännissä menevät pikkuaivot jo silloin sekaisin, ja ihminen hoipertelee eikä tahdo pysyä pystyssä. Kun dokaa tarpeeksi kauvan (vuosia) hoipertelu jatkuu selvänäkin.
Tosin onhan Ozzy saanut kuntoutusta, eikä ole enään niin huonossa kunnossa kuin ennen. - on nimeltään
Parkinin, ei Parkinsonin tauti.
- Jazzë
No-one kirjoitti:
Ja Ozzy ei ole enää niin heikossa kunnossa kuin voisi olettaa. Hartwall Arenalla pystyi vetämään Black Sabbath:n kanssa yllättävän hyvän keikan. Ei hän ollut se vapiseva ihmisen raunio.Ozzy oli tosiaan hyvässä vireessä Hartwallilla. Hyppi kuin joskus kymmenen vuotta sitten. Onhan Ozzyn terveys välillä huonontunut ja taas parantunut. Välillä huonossa kunnossa ja jne. Mutta ei Ozzy tosiaankaan ole tietenkään ylpeä menneisyydestään narkkarina ja juoppona. Olihan se Sharon välillä tukkanuottasilla miehensä kanssa juuri jos oli Ozzy ostanut pussin kokaiinia, niin silloin Sharonilla usein paloi käämit. Onneksi Ozzy ei juo, polta tai käytä huumeita enää.
- pissis.
on nimeltään kirjoitti:
Parkinin, ei Parkinsonin tauti.
Parking tauti. eli vaikeaa laittaa autoa parkkiin. heheheheheh...
- tämä tojoo
pissis. kirjoitti:
Parking tauti. eli vaikeaa laittaa autoa parkkiin. heheheheheh...
jo tännekin??? on se aika äijä???!!!
- Blacked
Ei käytä huumeita ja kehottaa muitakin olemaan käyttämättä.
- OoPee
Mitn Sä viittit Loukata Heavylegendaa noin
Se mikkään Vitun Muumio oo Saatana - Wolf-89
Mä sanon vaan että
1. Ozzy ei tärissyt ja vapissut huumeiden takia= hänellä oli suvussa periytyvä tauti jossa kaikki paikat tärisevät.
2.Ozzy ei enää edes tupakoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332