Voiko rinkan pestä pesukonessa?
-tietämätön
voiko rinkan.......
5
1171
Vastaukset
- Tii
Rinkan tukirakenteet vahingoittavat melko varmasti konetta, en suosittele. Jos ne saa irti, pelkän kankaan voi kyllä varmasti pestä. Mahdollisesti se hieman kutistuisi.
- taas tietämätön
kiitos vastauksestasi
- .....
joo, vähän vanhaan viestiin vastaan, mut vastaan nyt kumminkin jos joku lukee tän vielä joskus.. että siitä rinkasta saattaa lähtee sellanen vedenpitävyysominaisuus jos sen pesee tietynlaisilla pesuaineilla. tämä kannattaa siis ottaa huomioon.
- taas tietämätön
aijaa. Ei mitään vaikka vastasit vasta nytten, kiitos kumminkin tiedosta. Olen kyllä jo rinkkani pessyt koneessa.
- Nimetön
taas tietämätön kirjoitti:
aijaa. Ei mitään vaikka vastasit vasta nytten, kiitos kumminkin tiedosta. Olen kyllä jo rinkkani pessyt koneessa.
Mikäli kyseessä on vanha sekoitekankaasta tehty rinkka, kuten 70-luvun Fjällut esimerkiksi, niin kankaan voi aina kyllästää uudestaan. Muovitetuista kankasta tehdyssä rinkassa voi saumojen vedenpitävyys huoontua, mutta siihenkin on olemassa omat aineet. Kyllästysaineita saa mm Partio-kaupoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741