Kaverin äiti

---

Kävin kaverini mökillä suhteellisen usein ja kaverin perhe luotti minuun, sillä he antoivat minun aina välillä käydä yksinkin heidän mökillänsä. Tänä viikonloppuna en kuitenkaan mennyt mökille yksin, tarkoituksena oli viettää mukavat pari päivää kaverin kanssa mökillä veneillen, saunoen ja kalastaen. Mutta kaverillani oli vielä työvuoro tuona perjantaina, ja en saanut omaa kyytiä mökille. Joten kaverin äiti suostui viemään minut. Olisin kyllä voinut pyöräilläkin, koska mökille oli matkaa n. 20 km, mutta ilma oli hiukan sateinen joten Leila* (*=nimi muutettu) tarjoutui viemään minut.

Ajelimme siinä sitten mökille, ja kun tulimme perille, muistutti Leila minua mökkirutiineista, eli saunapuista ja avotulen tekemisestä ja sen sellaisesta. Leila kävi tarkistamassa saunapuiden määrän, eli tarvitsiko hakata lisää vai ei ja pukuhuoneen siisteyden. Sillä välillä minä odotin kuistilla. Mutta samalla kun leila käveli saunarakennukselta takaisinpäin, tuli tuulenpuuska ja se tempasi Leilan hameen korkeuksiin. Tämä paljasti minulle sen, että Leilalla ei ollut ollenkaan pikkuhousuja päällään. Näkymä oli todella kiihottava, n. 40-vuotiaan blondin naisen musta karvatupsu alapäässä, sillä muuta ei juuri sekunnissa ehtinyt näkemään. No, Leila tietysti peitteli heti, mutta minulla otti salamannopeasti eteen.

Sitten Leila oli jo lähtöaikeissa takaisin kaupunkiinpäin, ja minä lähdin sytyttämään saunaa. Huikkasin vielä tervehdykset ja hän käynnisti autonsa ja lähti. Tuosta hamekohtauksesta johtuen olin aika kiihottunut ja sytyttäessäni saunaa rupesin pikkuhiljaa riisuutumaan. Kohta olin alasti. Rupesin runkkaamaan. Ja minulta olisi kohta tullut ellei minua olisi keskeytetty: Leila nimittäin yllätti minut puuhista vehkeeni kanssa. Hän oli unohtanut käsilaukkunsa päärakennukseen ja tuli vielä kertomaan asiasta minulle.

No siinä minä sitten olin pikkuisen nolona, kun olin alasti ja tuollainen kypsä nainen katselee minua pieni hymy suupielillään. Olin juuri vetämässä alushousuja jalkaan kun hän tokaisi: "siitä hamekohtauksestako kiihotuit?" Vastasin: "kyllä...mun mielestä tää on aika normaalia" Sitten hän heitti käsilaukun maahan ja tuli aivan viereeni ja antoi minulle hellän suudelman. Penikseni, joka oli jo laskeutunut alkoi noudemaan uudestaan. Leila vei kätensa housuilleni ja puristi hiukan. Nyt kullini oli jo täydessä iskussa. Suutelimme intohimoisesti lisää, ja kohta alkoi oma kätenikin jo hapuilla hänen vartalonsa muotoja; se löysi paikkansa hänen paljaalta pepultansa. Sitten Leila polvistui ja otti alushousuni pois. Se helpotti. Hän hieroi kalua ja palleja kädellään ja se tuntui mahtavalta. Sitten hän nuolaisi vienosti terskaa, ja kohta hän otti koko komeuden suuhunsa. Siinä hän sitten imi ja lutkutti munaani muutaman sekunnin ajan, kunnes minulta tuli, ja todella kovalla voimalla. Hän otti lähes kaiken lastin suuhunsa, mutta muutama tippa putosi sinne tänne, saunan lattialle. Olin niin kokematon näissä seksiasioissa että kyllä minulla vielä haluja riitti, eihän Leila ollut edes saanut vaatteita vielä pois.

Sitten hän alkoi hitaasti riisuutua ja napitti paitansa auki. Hänellä oli päällään valkoiset pitsirintaliivit. Hieroin hänen ihanan pyöreitä rintojaan liivien päältä ja ne tuntuivat aivan mahtavilta, eivät mitkään DD-silikonirinnat mutta tarpeeksi pyöreyttä ja pehmeyttä kuitenkin. Otin haparoivasti rintaliivit pois ja upotin pääni rintoihin ja meinasin purkautua siihen pisteeseen. Pystyin kuitenkin pidättelemään ja aloitin hänen kovettuneiden nänniensä imemisen. Hänkin alkoi pikkuhiljaa voihkia. Puristelin rintoja käsilläni samalla kun nuolin niitä. Tämä oli minulle ennenkokematon, jumalainen tunne.

Leilalla oli vielä hame päällä. Hän nousi seisomaan ja minä puolestani polvistuin. Hän jatkoi rintojen hieromista omin käsin. Napitin hameen auki ja riisuin sen. Samantien painoin pääni hänen ihanan karvaiselle häpykukkulalleen. Hän otti muutaman askeleen taaksepäin ja istuutui alimmalle lauteelle ja levitti haaransa niin levälleen kuin vain voi. Hän sanoi "näin pystyt nuolemaan paremmin joka paikasta". Olin onnesta ja kiimasta sekaisin. Painoin pääni hänen haaroväliinsa ja lutkutin pimppiä sydämeni kyllyydestä joka puolelta. Hän voihki ihanan kuuloisesti. Sitten nousin ylös ja sanoin hänelle: "aloitetaanko puuhat?" ja hän vastasi: "mikäs siinä..." Nousimme ylimmälle lauteelle ja hän tuli syliini oikeinpäin. Kaluni sujahti sulavasti märkään pimppiin ja aloitimme naimisen sylikkäin. Muutaman kymmenen sekunnin päästä munani oli jo suihkuttanut lämpimän annoksen spermaa Leilan pimppiin. Samaan aikaan hän vavahteli myös orgasmista. Sitten hän huikkasi: "Sitten pesulle". Ensin hän otti kyrpäni suihinsa ja lutkutti sitä hiukan. Sen jälkeen hän otti saippuaa käteensä ja rupesi runkkaamaan munaani. Mutta en sentään taas lauennut. Sitten oli minun pesuvuoroni ja sivelin saippuaa hanen kehonsa joka kohtaan, ja erityisesti pimppiin. Huuhtelimme toisemme ja juoksimme naku-uinnille. Pysähdyimme laiturin päähän veteen jossa suutelimme ja hyväilimme toisiamme kiihkeästi. Kun hän nousi ja näin loistavasta kuvakulmasta suoraan alhaalta hänen häpynsä, alkoi kullini jälleen nousta. Menimme ulos nurmikolle ja pyörimme siinä hetken. Makasin maassa selälläni ja kalu oli aivan pystyssä. Sitten se tapahtui mistä olin jo monet vuodet fantasioinut: Nainen (tässä tapauksesa tietysti Leila) tuli ja asetti paljaan pillunsa suoraan naamalleni, ja suutelin ja nuolin sitä. Sitten hän meni taaksepäin ja painoi rintansa suoraan naamalleni. Mutta vain muutamaksi sekunniksi, ikäänkuin kiusoitellen. Mutta ei se mitään kiusoittelua ollut, sillä lähes samantien hän otti kullini käteensä ja ohjasi sen häpyhuuliensa väliin. Nussimme toisen kerran, ja se tuntui hiukan edellistä paremmalta sillä sain naida Leilaa kauemmin kerrallaan kun laukeaminen kesti hieman kauemmin edellisen jäljiltä. Mutta tulihan se satsi sieltä viimeinkin ja lysähdimme voipuneena maahan. Hän pyysi vielä nuolemaan ja sormeilemaan pimppiänsä, ja muutamassa sekunnissa hänkin sai orgasmin. Pusuttelimme vielä hetken kunnes kävimme vielä peseytymässä, saippuoiden toisemme. Puimme päälle ja halusin vielä antaa viimeisen suudelman pimpille hameen alle. Sitten hän lähti ja minä menin jatkamaan saunansytytyspuuhia. Noin tunnin päästä Leilan mies toi kaverini mökille ja vietimme siellä aivan sellaisen viikonlopun kuin olimme alunperin kuvitelleetkin, olusta ja rentoutumista. Tosin minulle viikonlopusta jäi hiukan muitakin muistoja...=)

3

11288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ok

mutta, jos ensin riisuu alasti ja heti perään on housut jalassa, niin on vaikea samaistua tilanteeseen. Muuten hyvä. Kiitos ja kumarrus.

• Anonyymi

Kävin usein naapurissa asuvan perheen luona saunomassa(kin), oltiin aika hyviä kavereita perheen lasten kanssa ja olin itsekin melkein kuin yksi heidän porukasta. Siis että ovet olivat aina avoinna. Eikä siinä mitään, kivahan se oli, kun seuran lisäksi aina välillä sai nähdä perheen ikäiseni tytär ja perheen äiti Eevan asussaan.
      Perheen äiti joskus kutsui muutenkin käymään ollessaan siellä yksin. Ihan seuraksi vaan, kun ei kai oikein viihtynyt yksinään. Silloin yleensä, kun perheen muut olivat mummolassa ja hän ei taas tullut toimeen kuulemma yhtään anoppinsa kanssa, niin mieluiten jäi aina kotiin noilta reissuilta, jos vain pystyi.
      Erään kerran taas lämmiteltiin heidän rantasauna ja oli tarkoitus syödäkin samalla.
      Kaverin äiti sitten ilmoitti menevänsä uimaan ja laittavansa samalla tulet pihagrilliin. Mä totesin ottavani vielä kovat löylyt ja tulen sitten oerästä uimaan. Todellisuudessa mua himotti ihan hitosti. Oli himottanut muutenkin muutaman päivän ja tietty nyt katsellut kaverin äitiä siihen päälle. Vähän pulska pimu, mutta hyvällä tavalla ja kyllähän se jalkojen välistä kiihottavasti pullottava häpykumpu ja vaalean karvan seassa vilkahteleva pilluviiva olisi herättänyt kenen halut ja kalut tahansa..
      Olin onnistunut hillitsemään itseni, mutta sillä hetkellä, kun hän lähti ja kuulin saunan ulko-oven kolahtavan kiinni, kaluni nousi pystyyn vauhdilla ja annoin kiihotukselleni vallan muutenkin. Ajattelin, että ehdin hyvin tumputtaa ja löystymään normaaliksi sekä siivota vielä jäljet pois ennen ulosmenoa.
      Mutta en ollut ehtinyt kunnolla aloittaakaan, kun hän tulikin jo takaisin. Oliko sit unohtanut jotain vai mitä... En edes heti tajunnut, vaan ehdin tekemään muutaman vetoluikkeen, ennen kuin tajusin hänen katselevan ovella. Lopetin heti ja punastuin. Hän vain katsoi kädessäni olevaa seisokkiani hieman hymyillen, sitten mua. Ja totesi vain, että ilmankos halusit jäädä vielä löylyihin.. sitten yllättäen kiipesikin ylälauteelle asettuen hyvään asentoon ja levitti pillunsa esille mun katseltavaksi ja totesi samalla että jatka vain, tämänhän takia kai teit tuota..? Ja kuin kiusallaan levitti vielä pillunhuuliaan ja työnsi pikaisesti sormiaan sisään ja hieroi huulien väliä. Hieman löystynyt munani ponkaisi taas parastikuntoon ja aloin taas runkkaamaan. Taisin huohottaen pyytää häntä levittämään niitä ja hänhän levitteli pillunhuuliaan niin että klitoriskin näkyi. 10-20 sekuntia peräti kestin, kunnes aloin roiskimaan siemennesteitä pitkin lauteilla. Ja hän sormetti itseään ja siemensyöksyni nähtyään melki raivokkaasti, kunnes sai oman orkkunsa kouristellen. Sitten rauhoituttuamme tuli kiireesti liki ja antoi aikas maukkaan suukon mulle ja kosketteli samalla itsekin mun kaluani ennen kuin sanoi että nyt uimaan ja syömään. Lähteissämme huljautti vedellä lauteita jäljiltäni. Vähän ujostelin vielä, mutta sanoi että mennään vaan, kyllä toi löystyy loputkin hetken päästä eikä täällä muutenkaan kukaan sitä nää hänen lisäks.
      Uitiin aika pitkän aikaa ja sitten mua alkoi himottamaan uudestaan. Vähän silläkin, kun mentiin vähän vesipainia tm ja hän kävi aika iholla siinä samalla. Ja hän kyllä huomadi, tai oikeastaan tunsi, että kalu oli kovana taas. Mut sillä kertaa oli mun vuoro yllättää ja käänsinkin hänet alleni, kun olimme ihan rantavedessä ja työnsin kullini hänen sisään melki heittämällä, kun pääsin hänen syliinsä. NOH...!!! hän huudahti voihkaisten, muttei estellyt mitenkään, vaan oli aika piankin hommassa täysillä mukana. Pane vaan ja voit kyllä päästää sisään, jos haluat... Ja mähän päästin kaikki mitä tuli.
      Sitten temppujen jälkeen, kun vedin ulos ja nousin hänen päältään, hän totesi vain hymyillen että sähän junttasit aika miehekkäästi ton mulkkusi kanssa.. sitten olikin ruokailun vuoro.
      Mentiin vielä löylyihin ja siellä hän yhtäkkiä hieraisi kädellään haarojaan ja totesi et kuin hitosti sitä sulla riittää? Kohautin olkapäitäni ja häntä nauratti vain. Totesi että kun sitä näytti tulevan lauteillekin jo melkeinpä litra määrin ja silti hänellä on reidet ihan spermaiset..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      67
      2465
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      184
      2142
    3. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      46
      2072
    4. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1943
    5. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      33
      1815
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      190
      1534
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      215
      1445
    8. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      26
      1255
    9. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      17
      1151
    10. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      1022
    Aihe