Mikä nimeksi

eleina

Saana, Iiris, Jasna tai Roosa? Tai joku muu, mikä?

Ehdota 2 tai 3 tavuisia (melko-) suomalaisia tytön nimiä, kiitos. Sukunimi on ärrällä alkava lyhyt suomalainen nimi.

18

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarja

      Iiris on kivoin.
      Sofia,Linnea,Juulia,Henriikka
      Kiti,Jutta,Eerika,Nelli

      • eleina

        Sofia ja Linnea ovat kivoja. Muista nimistä jotkut ovat jo käytössä lähipiirissä ja joistain en vain pidä.

        Lisää vaan ehdotuksia tulemaan! =)


      • eleina kirjoitti:

        Sofia ja Linnea ovat kivoja. Muista nimistä jotkut ovat jo käytössä lähipiirissä ja joistain en vain pidä.

        Lisää vaan ehdotuksia tulemaan! =)

        Rita
        Mia
        Nea


    • kansalainen kansa

      hirvee nimi muut hyviä

      • ??+..

        Siri Sofia R..


    • t-72

      Roosa ja Jasna pois listalta.
      Saana ja Iiris kivoja.Iiris sopii paremmin toiseksi nimeksi.
      Saana Eerika
      Silja Susanna
      Lotta Melissa
      Jutta Iiris
      Maisa Jemina
      Helmi Alisa
      Aino Sofia
      Veera Emilia
      Janna Juulia
      Inka Tuulia
      Kolahtiko mikään?

    • eve

      Saana Ilona
      Saana Tuulia
      Iiris Marika
      IIris Olivia
      Iiris Juulia
      Roosa Maria
      Roosa Elina
      Roosa Lotta

      Muita,Minna,Maija,Petra,Sanna,Sara,Iida,Nelli,Laura,Essi,Niina,Anna,Riina,

    • sohvi

      Saana Susanna
      Roosa Jasmin
      Iiris Marjukka
      Roosa Pauliina
      Iiris Tuulia
      muita
      Milla Erika
      Niina Johanna
      Neea Olivia
      Mirva Henriika
      Maiju Marisa
      Pinja Hannele
      Veera Riikka
      Noora Jessika
      Kaisa Marjaana
      Pihla Natalia
      Minea Aurora
      Vilma Birgitta
      Sofia Eveliina
      Tanja Evita

    • Ellinoora

      Roosa olisi muuten kiva, mutta koska sukunimenne alkaa myös R:llä, niin Roosa R... olisi kovin vahva nimi, pehmeämpi on parempi.

      Saana ja Iiris ovat kauniita nimiä, Jasnasta en oikein tykkää.

      Kauniita nimiä mm:

      Olivia
      Laura
      Auli
      Aino
      Julia
      Viola

    • emilia

      Saana Tuulia

    • eleina

      kiva kun laitoitte paljon ehdotuksia

      Näistä en ainakaan pitänyt:
      Rita Tanja Evita Laura Auli Lotta Jutta Inka Marjukka Essi Pauliina Marisa Mirva

      Saana Tuulia-> tätä ehdotettiin kahdesti ja onkin aika kivan kuuloinen nimi, pistetään harkintaan

      Saana Ilona-> olis muuten kiva, mutta Ilona on mieheni exän nimi..

      Saana Eerika-> kuulostaa kivalta, eerikasta tulee vaan mieleen eräs tuntemani kauhukakara..

      Iiris Tuulia-> olisi aika hassu
      tuo "iiristuulia", you know =)

      Roosa Maria-> niin kaunis, mutta on jo serkun nimi

      Helmi Alisa-> tämä kaunis, ehkä liian vaisu?
      Janna Juulia-> tämä jännä
      Roosa Jasmin -> hmm, kiva, erikoinen

      Minea Aurora-> aurora ihana, minea kiinnostaa mutta mietityttää, samoin Viola mietityttää..

      (monta ihan hyvääkin ehdotusta näissä, mutta niin valmiita mielikuvia näistä nimistä, että ei kiitos: Silja, Sara, Susanna, Petra, Riina, Aino, Eveliina, Sofia, Veera, Emilia, Susanna, Neea, Olivia, Kaisa, Marjaana, Natalia, Mia, Nea, Aino, Melissa, Maisa, Jemina, Marika, Elina, Minna, Maija, Sanna, Iida, Nelli, Juulia, Laura, Niina, Anna, Milla, Erika Johanna, Henriika, Maiju, Pinja, Hannele, Veera, Riikka, Noora, Jessika, Vilma, Birgitta)

      Eli edelleen Saana, Iiris ja Roosa listoilla, myös Janna, Pihla, Aurora ja Jasmin ovat mietinnässä. Mitäs niistä olette mieltä?

      Jos jotain vähän erikoisempia nimiä ois teillä mielessä, ei kuitenkaan mitään ihan nimihirviöitä, helposti lausuttavissa ja kirjoitettavissa olevia!? Kiitos tosi paljon!

      • on minusta

        Pihla Aurora


      • 2 lapsen äiti
        on minusta kirjoitti:

        Pihla Aurora

        Miten olis nämä:
        RONJA JASMIINA
        NELMA ROSALIINA ??


      • t-72

        Miten olisi:
        Kiisa Pihla Maria
        Iiris Kiia Minerva
        Pihla Saana Aurora
        Saana Iiris Matilde
        Aada Lumi Linnea
        Jade Helmi Amanda
        Nanna Karoliina
        Jasmin Oona Elise
        Sinna Kaisla Auroora
        Janna Pihla Susanne
        Helmi Josefiina
        Jasmin Liisu Aurora
        Oliko mikään mieleinen?


    • Maya

      Jasna on erittain kaunis nimi, mutta miten olisi jos vaihtaisit Jasnan J:n Y:ksi eli Yasna

    • eleina

      Etunimeksi voisi tulla Pihla tai Jasmi, myös se Jasna mietityttää vielä... Ehdottakaa etunimiä, pehmeitä ja 2-3 tavuisia.

      Toiseksi nimeksi on nyt mietinnässä Aurora tai Alissia. Olisko muita ehdotuksia toiseksi nimeksi?

      Luovumme Saanasta, koska miehellä tulee auttamatta mieleen eräs pornomalli...

      Iiris ja Roosakin taitavat olla etunimeksi liian kovia, koska sukunimessäkin ärrä, joten nekin valitettavasti putoaa etunimilistalta, ehkä toisena nimenä...

      Ehdotuksia kiitos!? =)

      • on sitten tämä...

        Pihla Aurora tai Jasna Adalmiina


      • t-72

        Minusta nätti nimi olisi:
        Jasmi Alissia:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe