Latasin netistä BB talon ( Big Brother ) mut miten se oikein toimii?? ;)
BB- talo toimii, miten??
6
668
Vastaukset
- Minä.
Siellä on ohje.. siis siellä pakatussa tiedostossa... ihan word asiakirja etippäs..
- bb-fani
miltä sivulta latasit simsiin bigbrother-talon?
- ihkudaahei
subin sivuilta sieltä bigbrothersivuilta....sieltä voi ladata...
- sizze
ihkudaahei kirjoitti:
subin sivuilta sieltä bigbrothersivuilta....sieltä voi ladata...
siis sehän ei toimi ellei oo sitä yöelämää lisäosaa. huom kaikki. se on ehdottaman välttämätön ehdottoman välttämätön..........
- Anonyymi
sizze kirjoitti:
siis sehän ei toimi ellei oo sitä yöelämää lisäosaa. huom kaikki. se on ehdottaman välttämätön ehdottoman välttämätön..........
Onks kellään sitä tiedostoo enää mistä sen saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks kellään sitä tiedostoo enää mistä sen saa
On.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883274Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3242865Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911566Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421304Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621272Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924