Minua ärsyttää kun olemme lähdössä kaupungille.
Mieheni sanoo että nyt lähdetään , Hän heti sukimaan partaa ja vesikampausta.
sitten istumaan auton rattiin,vesi tippuen hartioille, katse suunnattuna kohti kaupunkia ja auto käynnissä.
Sitten siinä minä yritän saada itseni kaupunki kuntoon, eihän se nyt niin vaan käy kuin nuorempana .
Täytyy yrittää räp räp väriä ja kaiken laista käperrystä.
Ja kaiken lisäksi se moottorin ääni.
mikä ärsyttää
6
625
Vastaukset
- Nuor poeka vast
Hymyilytti kun luin juttusi. :)
Ettei jokaiselle palstalle riitä omaa valvojaa!
Bilman-sefu viestitti, että tulijoita olisi.
Onko ne niin rahahommia, ettei kannata palkata tarpeeksi väkeä?- Magda
Joopa joo, sano rengit päissään, niin minäkin siihen,että tulijoita olisi palstan valvojiksi.
Ei pidä kaikkea uskoa mitä informoidaan, näyttää siltä tuo 70 palsta suosikkipalstalta, siellä kun jauhaa se tietty salamainonta monessa jutussa ja tarjonnassa.
ÄRSYTTÄÄ, ei pitäisi puoluepolitiikkaa ja sitä Tikun ja Takun salamainontaa sotkea vapaisiin aiheisiin, ne kuuluvat eri palstalle.
ÄRSYTTÄÄ, se iänikuinen jauhaminen samoista asioista
ja syntipukiksi leimaaminen, en hyväksy, enkä ymmärrä motiivia, sellainen kirjoittelu ei ole hyvien kirjoitustapojen mukaista.Riittää kun kerran ottaa kantaa vaikka räväkästikin ja sitten on osattava jo rientää uusiin tuuliin mukaan.
JOOPA JOO, aina muodostuu niitä kellokkaita eli suosikkeja joka paikkaan, siinä onkin paljon vartijana mikä on oikein ja sallittua ja miten olla oikeudenmukainen ja toimia yleisen edun mukaisesti ketään loukkaamatta.
Voi kun kivaa teillä pariskunnilla tuo pikkuinen
kinaaminen!
Ihan oikeasti eikä ollenkaan iroonisesti sanoen.
Ajatelkaapa kuinka olisi joskus kiva meidän ihan
yksin olevienkin "kinastella mitättömän tuntuisista" asioista joskus, mutta ei sitä kaikilla ole mahdollista sekään.
Olkaa onnellisia arkisista asioista, jopa noista
kirnuttavistakin asioista.
Kädestä toista ja muiskaus poskelle ja hymyä antakaa.
Kestäkee, kestäkee toinen toistaan!!!!!!!!
Hyvää syksyä kaikille kinasteleville pareille!!!- kiharalla
Eihän tämä olekaan tarkoitettu ,miksikään moitteeksi vaan tämähän on muuttuvaa elämää ,parhaimmillaan.
Onhan naisillakin ne omat" kotkotukset"ja myös se naisen "logiikka"
- Tyynentyttö
Meillä on kuin Puupään perheessä.Mies laittaa itsensä kuntoon,minä silitän jakatselen vaatteet valmiiksi.Sitten alkaa hopotus että on kiire ja olen vasta puolipukeissa meikit tekemättä.No sitten alkaa auton moottori käydä kiukkuisesti ja molemmat on hermostuneita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä322881- 1722255
- 622234
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331968Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411326Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221323- 131308
- 101204
- 221181
- 111174