Joulukuun alussa olisi tarkoitus piipahtaa viisi päivää irkuissa. Pari päivää Dublinissa ja parin päivän reissu Galwayhyn.
Mikäli on vain pari päivää aikaa niin missä Dublinissa ekaa kertaa vierailevan kannattaa käydä?
Entäs hyviä Hostelleja / B&B paikkoja Dublinin keskustassa ja Galwayssa?
majoitusvinkkejä ym Dublinissa ja Galwayssa
1
586
Vastaukset
- Janne
Moi,
Tuolla alempaa onkin ollut keskustelua ko. majatalosta. Sijaitsee Dublinin keskustassa (kävelymatka Temple Baariin yms. paikkoihin). Juna-asemalle pääsee raitiovaunulla. Siisti, vaatimaton mutta minusta hintansa väärti. Löytyy linkistä:
http://homepage.eircom.net/~theglen/home.html
Minä soitin ja varasin majoituksen ja homma toimi hyvin. Majatalo tuntui olevan kaiken aikaa täynnä mutta sinä matkustat talvella jolloin voi olla hiljaisempaa. Tuolla samalla kadulla oli vierivieressä samankaltaisia majapaikkoja (nimet vaihtelevat B&B:stä hotelliin..:)). Joten sijainniltaan mikä vain on ok.
Galway on oikein kiva kaupunki, valitettavasti en yöpynyt kaupungissa, joten sitä puolta en osaa valaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315