mitä tässä kohtaa pitää tehdä?

pelaaja22222

eli oon menossa tuota half life 2:sta läpi ja nyt tuli semmonen kohta kun liikutaan niiden omanpuolulaisten kans ja se nainen menee semmosen suojan taakse näppäileen jotain tietokonetta ja sitä pitää suojella kun vihollisia tulee vasemmalta ja oikealta.

niitä tulee tosi paljon ja oon yrittäny pysytellä mahdollisimman kauan hengissä ja tappaa niitä mut lopulta kuolen aina ite.

mitä tässä pitää tehdä??

3

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tRoX.

Katos jos siellä ois semmosii kaappeja ja niissä semmosia sentry guneja sit asennat niitä E:näppäimestä pistät ne sit niihin paikkoihim mistä niit tulee....

• Siis onko kyseessä se aukio, jonka keskellä on semmoinen pömpeli minne Alyx menee hakkeroimaan? Jos, niin siinä ei sen kummempaa juonta ole. Pysy hengissä, pidä Alyx hengissä, tapa viholliset. Yksi tapa jolla tappelua voi helpottaa on se, että ennen kuin siirryt torille, kannat talosta sisältä kaiken mahdollisen irtaimen ulos ja kasaat niistä barrikadin siten, että toisesta suunnasta saapuvat kombiinit jäävät rojujen taakse ällistelemään. Siten sinun tarvitsee tapella ainoastaan niitä toiselta puolelta virtaavia miekkosia vastaan. Heidän suuntaansa virittelet ne pari miinaa mitä on tarjolla ja koetat väistellä ammuksia.

• dsfsdf

menet sen aka taakse olevan seinän luo jossa liikkuu semmonen pallo ja käytät gravity gunia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3283
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2965
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2232
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1665
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1594
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      10
      1538
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      22
      1428
    8. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1368
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1361
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1335
    Aihe