TF kehuu itseänsä luotettavaksi yhtiöksi, mutta kuitenkin kusettaa suomalaisia nimensä kanssa ''Tele Finland'' nimestä saa sen käsityksen että kyseessä olisi suomalainen operaattori vaikka tosi asiassahahn TF:än omistaja on Ruotsi ja ruotsalaiset!
Petturi liittymä
6
1362
Vastaukset
- heps
ei mitään luottamusta operaattorille joka käyttää murhaajien tunnuksia mainoksissaan.
- kekkonen
luotettavampi kun Suomalais omisteiset salakuunteluoperaattorit. Oli se luojan lykky että saatiin soneraankin vähän ryhtiä Ruotsalaisten ansiosta. Eikös Saunalahti/Elisa fuusiossa pestä venäjän mafian verirahoja, että silleen.
- __::__::__
Mitäh? tuosta venäjän mafian verirahojen pesusta haluan kuulla enemmän? itse en pidä ollenkaan saunalahdesta millään tavalla (en edes juomana), mutta tuo veriraha juttu kuulostaa jo aika raskaalta.
- Mafilahti
kallekk kirjoitti:
Kyllä tuossa kuitenkin on kyse enemmänkin oikeasta TOTUUDESTA, jonka jo monet järkevät suomalaiset tietävät, mutta Lehden Panu se vaan jaksaa kuitenkin aina homoilla...
- että näin
Se,että yhtiössä on muita omistajia ei tarkoita,että sonera tai tf olisi ruotsalaisia. Sonera, kuten myös tele finland ovat absoluuttisen suomalaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666190
- 805432
- 994385
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753760Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv613452- 443040
- 152357
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582109- 462065
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381793