...Kun päiväkirjahuoneessa haistatellaan vittua muista kilpailijoista ja olohuoneessa kaikkien kanssa halaillaan ja itketään myötätunnosta. Ois taas paikallaan näyttää häätöäänestys kilpailijoille niin pääsis vähän enemmän kilpailijat näkemään ihmisen taakse mitä kukin on. Itse vihaan Iinaa kyllä eniten ja Minnankin arvostus on kovasti alamäessä alkuihastuksen jälkeen.
Iina on selvästi kasvanu jalustalla ja on pahasti läheisriippuvainen huomion kanssa. Ja sit sillä raukalla ei oo mitää kontrollia itsensä suhteen. Ihan tavallisen näkönen maijameikäläinen. Näkee itsensä ihan täysin eri tavalla kuin ympäristö.
Huvittaa mielettömästi
nauraja
2
709
Vastaukset
- jep..
..noinhan se on. laittaisivatpa sen vielä jalkapuuhun viimisenä nöyryytyksenä, olis ihan aiheellista kaikkien sen haistattelujen jälkeen.
Luulisinpa, että jokainen talossa oleva KILPAILIJA on päässään kehitellyt jonkinlaisen suunnitelman, jolla säilyy kilpailun loppu metreille saakka. Ja jokainen kilpailija myöskin tietää, että heidän juonimisensa näkyy suomen kansalle, vaikka muut talon asukit eivät sitä näekkään. Antaa kilpailijoiden pelata peliä omalla tyylillään. Paras tyyli voittakoon. Eikös? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661