Niin, olen juuri muuttanut etelästä Äänekoskelle. Nyt tiedustelisin teiltä onko VW:n huolto missä täällä keski-suomessa. Tai muita päteviä pajoja, nyt lähinnä Äänekoskelta tai Jyväskylästä. Passat vaatisi pietä laittoa.
VW-huolto
9
12826
Vastaukset
- 240d
mie luulen, että Jyväskylässä ainakin on volkkarin merkkihuolto samassa pajassa ku myyntikin eli Jyväskylän Autotarvike. voithan sie kahtoo puhelinluettelostakin.
- eipä uskoisi
että osaat täällä kysyllä mutta et osaa netistä etsiä vaan kysylet ...mietippä nyt vähän ?
- Passatti paskana
Ajattelin, että olisiko muita vw:n oman merkkihuollon lisäksi, sellaisia näppäriä pikkupajoja.
Sen kyllä tiesin jo tullesani tänne, että keskisuomalaiset eivät ole mitään ystävällisimpi ihmisiä, mutta työn takia joutuu uhrautumaan. Kiitti vaan:( - just joo
Passatti paskana kirjoitti:
Ajattelin, että olisiko muita vw:n oman merkkihuollon lisäksi, sellaisia näppäriä pikkupajoja.
Sen kyllä tiesin jo tullesani tänne, että keskisuomalaiset eivät ole mitään ystävällisimpi ihmisiä, mutta työn takia joutuu uhrautumaan. Kiitti vaan:(sitä ollaan vailla ja esitetään typerää kyselijää... ei ole muuten yhtään vaikeampaa löytää sitä pikku pajaakaan jos sinne passatin tökkäät...että pikku herjat voit jättää heittelemättä tai täällä on vaikeaa asua jos on typerys.
- kaikenlaista
meni 3 sekuntia kun löytyi ;http://www.volkswagen.fi/
- itsekin käynyt
Kokeilepa Autokorjaamo Kari Huolto Vesa Hietikko Sepänpolku 3 puh. 281 602, 0500-641 731
- huollon teettetyä
Autohuolto Markku Santa Kotakennääntie
- jarksu
Suosittelen myös suolahdessa Ad autokorjaamo Jopi Motors Oy,väittäisin sen olevan paras vw huolto ääneseudulla,pojat tietää mitä tekee ja on myös edullinen!! Palvelu on erittäin hyvä. T suolahdessa asuva passatin omistaja
- Neliveto ja turbo
Se onkin hyvä selvittää huoltopaikat etukäteen kun noilla kansanautolle ajeleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275