Lordi on oikeassa

devil is a loser.

26

1982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeampi on

The devil does not exist. The real loser is anyone who believes that he does exist.

• Lucifer

Enpä olisi paremmin voinut tuota sanoa.

• Lucifer kirjoitti:

Enpä olisi paremmin voinut tuota sanoa.

uskotella ettei sua ole.Ja mikäli olet oikea lucifer niin haista paska,tai mikäli olet joku teini joka haluaa käyttää raflaavaa nimimerkkiä niin ystävällisesti kehotan vaihtamaan suuntaa elämässäsi.

• saatananperkeleensaatana
        L.J.H kirjoitti:

uskotella ettei sua ole.Ja mikäli olet oikea lucifer niin haista paska,tai mikäli olet joku teini joka haluaa käyttää raflaavaa nimimerkkiä niin ystävällisesti kehotan vaihtamaan suuntaa elämässäsi.

Mihin tämä maailma onkaan menossa kun nuoret käyttävät SAATANALLISIA nimimerkkejä!!!!????

• saatananperkeleensaatana kirjoitti:

Mihin tämä maailma onkaan menossa kun nuoret käyttävät SAATANALLISIA nimimerkkejä!!!!????

Seuraavaksi he varmaan lopettavat kirkossa käymisen ja alkavat opiskelemaan!

• Lucifer
        oggi kirjoitti:

Kirkosta erosin jo kuusivuotiaana ja opiskelutkin ovat hyvässä vauhdissa.Eli suoraa tietä helvettiin olen menossa.

• Lucifer kirjoitti:

Kirkosta erosin jo kuusivuotiaana ja opiskelutkin ovat hyvässä vauhdissa.Eli suoraa tietä helvettiin olen menossa.

Mikä paholainen on voinut tämän saada aikaan. Sivistystä raamatun maailmankuvan sijaan.

Voi ei!

• aroik
        Lucifer kirjoitti:

Ihanko itse teit päätöksen?

• Lucifer kirjoitti:

On Jumala ja paholainen.On taivas ja helvetti.
        Ja ihminen joutuu jompaan kumpaan kuoltuaan.Tästä on humor kaukana.

• situla
        L.J.H kirjoitti:

Siitä on humor kaukana kun aikuiset ihmiset uskovat satuihin.

• Vanhus
        L.J.H kirjoitti:

Itse asiassa kuoleman jälkeen ihminen joutuu joko Valhallaan(jos kuoli taistelussa) tai Heliin(jos kuoli muuten).Valhallan pidoissa sitten odotellaan Ragnarökiä,jossa Einherjarit yhdessä jumalien kanssa käyvät taisteluun.

Tai sitten joudumme joko Tartarokseen tai Elysiumiin...

• OKH

Ole luuseri mutta minä olen oikeassa

• OKH
        oggi kirjoitti:

Keskiarvoni on 8,7 ja käyn kirkossa vain koulun kanssa,ja silloinkin tulee aina sota

• OKH
        L.J.H kirjoitti:

IDIOOTTIKIN TIETÄÄ ETTÄ JUMALAA EI OLE OLEMASSA

• Harja Talonen
        saatananperkeleensaatana kirjoitti:

Minkäläistä mielikuvaa Suomalaisistä tulee maailmalle? Että ollaan satanisteja, narkomaneja yms. Tosi sairasta!

• agares

You suck dude.

• Nasi Goreng

Lordista en tiedä, mutta laardi haisee tänne saakka. Hyi, saatana! Mikä on kuvottavampaa kuin läski natsi?

• chiu chow chili oil

"Mikä on kuvottavampaa kuin läski natsi?"

Läski satanisti

• chiu chow chili oil kirjoitti:

"Mikä on kuvottavampaa kuin läski natsi?"

Läski satanisti

sama.

• Niin muuten

Lordihan on tuota roskaviihdettä mitä mainostat inhoavasi. Diggaatko sen takia vain että se on jostain kanssasi samaa mieltä? Musta Bachillakin on hyvää musaa vaikka siellä Jeesusta vilahtaakin.

• sanoin vain että se on tuossa yhdessä asiassa oikeassa, sen naamari on kyllä hiukan syvältä.

• vampyrella666

minä en usko siihen..vaikka olen ateisti,tuntuu että paha voittaa..maailmassa tapahtuu niin paljon pahaa..

• näyttäisi siltä niin ei.Paha häviää ja paholainen heitetään tuliseen järveen.

• se paholainen
        L.J.H kirjoitti:

näyttäisi siltä niin ei.Paha häviää ja paholainen heitetään tuliseen järveen.

Ole jo siellä kuumassa paikassa? Käsittääkseni se kaveri tykkää lämpimästä. Heittäkää se mieluummin jonnekin kylmempään paikkaan, se mahtais jo vitutella.

• lucifer

joo varsinkin satanistin näkökulmasta (joka ei edes usko saatanaan)

• Jimikoskela

Juup, jos tykkäät niin oot samaa mieltä entä minä huippu bändi ootko käyny ikinä sen keikalla??? Entä mikä susta on paras biisi mä tykkään Blood Red Sandamnista ja Kalmageddon biiseist devil is a loser on myös hyvä ja Shotgun Divorce

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      27
      5304
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3865
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3197
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2800
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1308
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      284
      1303
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1183
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1139
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1112
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      213
      1086
    Aihe