RAUHA TOMMILLE!

urheiluhullu-92

Siis EI EI EI!!!!!! mistä ihmiset ovat saaneet päähänsä, että Tommi olisi homo?!?!?!?! Hänellähän on tyttö-ystävä jonka kanssa hän elää onnellista elämää, ainakin toistaiseksi ja toi vottavasti jatkossakin. Että te ihmiset jotka kehtaatte haukkua Tommia homoksi niin HÄVETKÄÄ! miksette kysy suoraan tommilta? Hänhän siihen parhaiten osaisi vastata. Että höpinät sikseen ja ANTAKAA NYT HELV*TISSÄ TOMMIN OLLA RAUHASSA JA ELÄÄ OMAA ELÄMÄÄNSÄ!!!!

(palautetta voi lähettää ossaan [email protected])

8

659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpö höpö

      kateellisten ja alemmudentuntoisten miesten panettelua, eivät kestä sitä kun joku on erilainen.
      Tuskin kukaan tosissaan on Tommia homoksi luullut,
      johan se nyt näkyy kaikessa, ettei näin ole.

      • esztelle

        löytyy typeriä, nimen omaan itseensä tyytymättömiä miehiä, joita ärsyttää vallan mahdottomasti se tosiasia, että meillä tytöillä ja naisilla on mielenkiinnon kohde nimeltä T. Evilä. Kyllä se näin on että Tommi ei tykkää pojista, ei ollenkaan.


    • esztelle

      Ei noista turveaivoista kannata välttää jotka homottelevat kaikkea mikä liikkuu.
      Samaa mieltä olen sinun kanssa että menisivät kysymään Evilältä itseltään, ja tiedän melkoisen varmasti minkä vastauksen antaisi: en ole.
      Lähinnä nuo kommentit ovat kohdistuneet mun nimimerkkiini joten provosoinnista eli ärsyttämisestä on kyse. Ja minäkin niille vaan ihan kylmiä faktoja esitin *hah*
      Tommi on oman elämänsä sankari ja viis veisaa.
      Enkä minä itsekään perustele keskustelun kirjoituksiani sen enemmän kuin että tottakin niissä on. Ole, urheiluhullu rauhallisin mielin; ja jäädään katsomaan Tommin seuraavia saavutuksia.

      • urheiluhullu-92

        kiitoksia ymmärryksestä:) seuraan todellakin tommin suorituksia ensi kaudellakin! itse olen kunnon tommi-fani mutta en ajattele tommista mitenkään sillein että "hei se on seksikäs jne." tai ehkä ajattelen mutta en puhu siitä muille jne...koska tiiän että Tommi on vaatimaton mies ja ei ainakaan noin julkisuudessa pidä sellaisista kehuista, mutta kyllä se tommikin varmaan syvällä sisimmässään ottaa nuokin kehut hyvällä ja iloitsee niistä varmasti. mutta liika on liikaa. vielä yksi kysymys sinusta itsestäsi. minkä ikäinen olet?


      • esztelle
        urheiluhullu-92 kirjoitti:

        kiitoksia ymmärryksestä:) seuraan todellakin tommin suorituksia ensi kaudellakin! itse olen kunnon tommi-fani mutta en ajattele tommista mitenkään sillein että "hei se on seksikäs jne." tai ehkä ajattelen mutta en puhu siitä muille jne...koska tiiän että Tommi on vaatimaton mies ja ei ainakaan noin julkisuudessa pidä sellaisista kehuista, mutta kyllä se tommikin varmaan syvällä sisimmässään ottaa nuokin kehut hyvällä ja iloitsee niistä varmasti. mutta liika on liikaa. vielä yksi kysymys sinusta itsestäsi. minkä ikäinen olet?

        suora vastaus: ajokortti löytyy...siitäpä voit päätellä.


      • esztelle
        urheiluhullu-92 kirjoitti:

        kiitoksia ymmärryksestä:) seuraan todellakin tommin suorituksia ensi kaudellakin! itse olen kunnon tommi-fani mutta en ajattele tommista mitenkään sillein että "hei se on seksikäs jne." tai ehkä ajattelen mutta en puhu siitä muille jne...koska tiiän että Tommi on vaatimaton mies ja ei ainakaan noin julkisuudessa pidä sellaisista kehuista, mutta kyllä se tommikin varmaan syvällä sisimmässään ottaa nuokin kehut hyvällä ja iloitsee niistä varmasti. mutta liika on liikaa. vielä yksi kysymys sinusta itsestäsi. minkä ikäinen olet?

        tietysti Tommille itse kukin haluaisi...mutta epäilen mahtaako hän tällä palstalla käydä kurkkimassa mitä hänestä kirjoitellaan.
        Vielä kerran; älä missään tapauksessa ota kaikkea niin vakavasti, ei niin varmasti tee Tommikaan.


    • jeejep

      Musta on RAIVOSTUTTAVAA että Tommia on haukuttu homoksi, (moneen otteeseen) ja olen huomanunt että suurin osa haukkujista on miehiä, eli onko nkyajan miehillä niin huono itsetunto että jotain noin upeaa urheilijaa kuin Tommi Evilää täytyy hakkua homoksi?!?! Hyi hävetkää! Ne ketkä on haukkunut Tommia homoksi ei oo mitään muuta ku luusereita.

      • esztelle

        Tuntuu olevan monella todella huono itsetunto...ja kun vuosikausia katsellaan säälittäviä selittäjiä kisasta toiseen, niin ehkei sitä voi muunlaista kommentointia odottaakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe