Siis EI EI EI!!!!!! mistä ihmiset ovat saaneet päähänsä, että Tommi olisi homo?!?!?!?! Hänellähän on tyttö-ystävä jonka kanssa hän elää onnellista elämää, ainakin toistaiseksi ja toi vottavasti jatkossakin. Että te ihmiset jotka kehtaatte haukkua Tommia homoksi niin HÄVETKÄÄ! miksette kysy suoraan tommilta? Hänhän siihen parhaiten osaisi vastata. Että höpinät sikseen ja ANTAKAA NYT HELV*TISSÄ TOMMIN OLLA RAUHASSA JA ELÄÄ OMAA ELÄMÄÄNSÄ!!!!
(palautetta voi lähettää ossaan [email protected])
RAUHA TOMMILLE!
8
770
Vastaukset
- höpö höpö
kateellisten ja alemmudentuntoisten miesten panettelua, eivät kestä sitä kun joku on erilainen.
Tuskin kukaan tosissaan on Tommia homoksi luullut,
johan se nyt näkyy kaikessa, ettei näin ole.- esztelle
löytyy typeriä, nimen omaan itseensä tyytymättömiä miehiä, joita ärsyttää vallan mahdottomasti se tosiasia, että meillä tytöillä ja naisilla on mielenkiinnon kohde nimeltä T. Evilä. Kyllä se näin on että Tommi ei tykkää pojista, ei ollenkaan.
- esztelle
Ei noista turveaivoista kannata välttää jotka homottelevat kaikkea mikä liikkuu.
Samaa mieltä olen sinun kanssa että menisivät kysymään Evilältä itseltään, ja tiedän melkoisen varmasti minkä vastauksen antaisi: en ole.
Lähinnä nuo kommentit ovat kohdistuneet mun nimimerkkiini joten provosoinnista eli ärsyttämisestä on kyse. Ja minäkin niille vaan ihan kylmiä faktoja esitin *hah*
Tommi on oman elämänsä sankari ja viis veisaa.
Enkä minä itsekään perustele keskustelun kirjoituksiani sen enemmän kuin että tottakin niissä on. Ole, urheiluhullu rauhallisin mielin; ja jäädään katsomaan Tommin seuraavia saavutuksia.- urheiluhullu-92
kiitoksia ymmärryksestä:) seuraan todellakin tommin suorituksia ensi kaudellakin! itse olen kunnon tommi-fani mutta en ajattele tommista mitenkään sillein että "hei se on seksikäs jne." tai ehkä ajattelen mutta en puhu siitä muille jne...koska tiiän että Tommi on vaatimaton mies ja ei ainakaan noin julkisuudessa pidä sellaisista kehuista, mutta kyllä se tommikin varmaan syvällä sisimmässään ottaa nuokin kehut hyvällä ja iloitsee niistä varmasti. mutta liika on liikaa. vielä yksi kysymys sinusta itsestäsi. minkä ikäinen olet?
- esztelle
urheiluhullu-92 kirjoitti:
kiitoksia ymmärryksestä:) seuraan todellakin tommin suorituksia ensi kaudellakin! itse olen kunnon tommi-fani mutta en ajattele tommista mitenkään sillein että "hei se on seksikäs jne." tai ehkä ajattelen mutta en puhu siitä muille jne...koska tiiän että Tommi on vaatimaton mies ja ei ainakaan noin julkisuudessa pidä sellaisista kehuista, mutta kyllä se tommikin varmaan syvällä sisimmässään ottaa nuokin kehut hyvällä ja iloitsee niistä varmasti. mutta liika on liikaa. vielä yksi kysymys sinusta itsestäsi. minkä ikäinen olet?
suora vastaus: ajokortti löytyy...siitäpä voit päätellä.
- esztelle
urheiluhullu-92 kirjoitti:
tietysti Tommille itse kukin haluaisi...mutta epäilen mahtaako hän tällä palstalla käydä kurkkimassa mitä hänestä kirjoitellaan.
Vielä kerran; älä missään tapauksessa ota kaikkea niin vakavasti, ei niin varmasti tee Tommikaan.
- jeejep
Musta on RAIVOSTUTTAVAA että Tommia on haukuttu homoksi, (moneen otteeseen) ja olen huomanunt että suurin osa haukkujista on miehiä, eli onko nkyajan miehillä niin huono itsetunto että jotain noin upeaa urheilijaa kuin Tommi Evilää täytyy hakkua homoksi?!?! Hyi hävetkää! Ne ketkä on haukkunut Tommia homoksi ei oo mitään muuta ku luusereita.
- esztelle
Tuntuu olevan monella todella huono itsetunto...ja kun vuosikausia katsellaan säälittäviä selittäjiä kisasta toiseen, niin ehkei sitä voi muunlaista kommentointia odottaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812