Vehäallergia

Ellu

Valmistaako pedigree,friskies ym. vehnättömiä koiranruokia? Meille tulossa vehnäallergikko ja tämä on aika pieni paikkakunta niin mietin että pitäisikö alkaa tilaamaan jostain jos tavallisesta ruokakaupasta ei löydy...

7

849

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en oo koittanu tiiän et sertissäkään ei mainita mut voi aiheuttaa ihottumaa herkille. osta aina iso säkki eläin kaupasta esim franks cold tai rokavarastos hauhau tai mikälie mis lukee vehnätön

• samalla linjalla

Minulle on ruuan valmistaja sanonut, että ne tehdään kuitenkin samalla linjalla joten vehnä jäämiä voi olla...

• eläinkaupasta
        samalla linjalla kirjoitti:

Minulle on ruuan valmistaja sanonut, että ne tehdään kuitenkin samalla linjalla joten vehnä jäämiä voi olla...

kunnon ruokaa,tiedät ainakin mitä siinä on. meillä vaihdettiin just allergian takia lupasta nutro choiceen, (ei tarvi edes antaa niin paljon kun luppaa,) karva parantunu,kakkat vähentyny, koiran maha pysyy kunnossa :)

• Ellu

vastauksista! Koiralla ei ole kovin paha allegia, luulen että kokeilemalla pääsen parhaisiin tuloksiin :)

• angel

oma koirani syö hau haun vehnätöntä ruokaa ja kyllä muitakin..riippuu mitä kaupasta löytyy...

• Minski

Kyllä allergiselle kannattaa syöttää eläinkaupan lisäaineettomia ja vehnättömiä ruokia. Markettiruoat sisältävät paljon lisäaineita ja kaikennäköistä moskaa. Eläinkaupan ruokaa ei tarvitse eyöttää yhtä paljon kuin markettiruokia, joten ruokkiminen eläinkaupan ruoalla ei paljon kalliimmaksi tule.

Tässä hyvä linkki:

http://kks.aptual.com/kks.php/fi/etusivu/jutut/koiranruokinnas

• Riikka

ovat ainakin:Frank´s Pro Gold,Eagle,ProFormance ja Nutro.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      71
      1144
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      77
      894
    3. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      76
      865
    4. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      386
      801
    5. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      52
      773
    6. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      62
      770
    7. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      737
    8. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      708
    9. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      35
      662
    10. Mersumies201

Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....
      Hyrynsalmi
      16
      550
    Aihe