Vehäallergia

Ellu

Valmistaako pedigree,friskies ym. vehnättömiä koiranruokia? Meille tulossa vehnäallergikko ja tämä on aika pieni paikkakunta niin mietin että pitäisikö alkaa tilaamaan jostain jos tavallisesta ruokakaupasta ei löydy...

7

808

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en oo koittanu tiiän et sertissäkään ei mainita mut voi aiheuttaa ihottumaa herkille. osta aina iso säkki eläin kaupasta esim franks cold tai rokavarastos hauhau tai mikälie mis lukee vehnätön

• samalla linjalla

Minulle on ruuan valmistaja sanonut, että ne tehdään kuitenkin samalla linjalla joten vehnä jäämiä voi olla...

• eläinkaupasta
        samalla linjalla kirjoitti:

Minulle on ruuan valmistaja sanonut, että ne tehdään kuitenkin samalla linjalla joten vehnä jäämiä voi olla...

kunnon ruokaa,tiedät ainakin mitä siinä on. meillä vaihdettiin just allergian takia lupasta nutro choiceen, (ei tarvi edes antaa niin paljon kun luppaa,) karva parantunu,kakkat vähentyny, koiran maha pysyy kunnossa :)

• Ellu

vastauksista! Koiralla ei ole kovin paha allegia, luulen että kokeilemalla pääsen parhaisiin tuloksiin :)

• angel

oma koirani syö hau haun vehnätöntä ruokaa ja kyllä muitakin..riippuu mitä kaupasta löytyy...

• Minski

Kyllä allergiselle kannattaa syöttää eläinkaupan lisäaineettomia ja vehnättömiä ruokia. Markettiruoat sisältävät paljon lisäaineita ja kaikennäköistä moskaa. Eläinkaupan ruokaa ei tarvitse eyöttää yhtä paljon kuin markettiruokia, joten ruokkiminen eläinkaupan ruoalla ei paljon kalliimmaksi tule.

Tässä hyvä linkki:

http://kks.aptual.com/kks.php/fi/etusivu/jutut/koiranruokinnas

• Riikka

ovat ainakin:Frank´s Pro Gold,Eagle,ProFormance ja Nutro.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4642
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1937
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1620
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1176
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1101
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1046
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      943
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe