Vehäallergia

Ellu

Valmistaako pedigree,friskies ym. vehnättömiä koiranruokia? Meille tulossa vehnäallergikko ja tämä on aika pieni paikkakunta niin mietin että pitäisikö alkaa tilaamaan jostain jos tavallisesta ruokakaupasta ei löydy...

7

849

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en oo koittanu tiiän et sertissäkään ei mainita mut voi aiheuttaa ihottumaa herkille. osta aina iso säkki eläin kaupasta esim franks cold tai rokavarastos hauhau tai mikälie mis lukee vehnätön

• samalla linjalla

Minulle on ruuan valmistaja sanonut, että ne tehdään kuitenkin samalla linjalla joten vehnä jäämiä voi olla...

• eläinkaupasta
        samalla linjalla kirjoitti:

Minulle on ruuan valmistaja sanonut, että ne tehdään kuitenkin samalla linjalla joten vehnä jäämiä voi olla...

kunnon ruokaa,tiedät ainakin mitä siinä on. meillä vaihdettiin just allergian takia lupasta nutro choiceen, (ei tarvi edes antaa niin paljon kun luppaa,) karva parantunu,kakkat vähentyny, koiran maha pysyy kunnossa :)

• Ellu

vastauksista! Koiralla ei ole kovin paha allegia, luulen että kokeilemalla pääsen parhaisiin tuloksiin :)

• angel

oma koirani syö hau haun vehnätöntä ruokaa ja kyllä muitakin..riippuu mitä kaupasta löytyy...

• Minski

Kyllä allergiselle kannattaa syöttää eläinkaupan lisäaineettomia ja vehnättömiä ruokia. Markettiruoat sisältävät paljon lisäaineita ja kaikennäköistä moskaa. Eläinkaupan ruokaa ei tarvitse eyöttää yhtä paljon kuin markettiruokia, joten ruokkiminen eläinkaupan ruoalla ei paljon kalliimmaksi tule.

Tässä hyvä linkki:

http://kks.aptual.com/kks.php/fi/etusivu/jutut/koiranruokinnas

• Riikka

ovat ainakin:Frank´s Pro Gold,Eagle,ProFormance ja Nutro.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      96
      1234
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      102
      998
    3. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      61
      847
    4. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      821
    5. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      52
      817
    6. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      126
      780
    7. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      3
      748
    8. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      60
      616
    9. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      42
      532
    10. Ei ole siitä kiinni

Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa
      Ikävä
      33
      516
    Aihe